Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Методика за сравняване на американски и руски изтребители от 4 поколение

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Стига вече. Въобразяваш си, че си открил топлата вода с две произволно взети наизуст цифри от РЛЕ на износния вариант на Су-27 и правиш откровено, ъъъ, семпли, генерални изводи от това. При това - базирани на рекламни брошурки за Ф-16 и ВЪПРЕКИ огромното количество информация, говореща противното.

    И МиГ-29, и Су-30К, и Су-30МКИ в учебни въздушни боеве досега са доказали абсолютно безспорно преимущество в БВБ над всички варианти на Ф-16 - това е факт. Факт е и, че освен в грешката на Фомин и некви тъмни източници, навсякъде другаде максималната скороподемност на Ф-16 е посочена в рамките на 250-260 м/с, тяговъоръжеността му отстъпва на тази на Су-27, а ъгловата скорост на вираж - отстъпва значително.
    Да се прави откровено, меко казано - наивният извод, че Су-27 бил с отслабена конструкция, че не бил маневрен, че компенсирал с кобри-мобри, и това - заради изсмукано от пръстите сравнение с Ф-16, е пълен абсурд. Не виждам смисъл от продължаването на този разговор - вярвай си каквото искаш. Ясно е, обаче, че от аргумент по авиационната тематика, особено такъв срещу любимците ти, не вдяваш.

    Тук съм поствал огромно количество материал за ученията в Индия - всичко там е казано пределно ясно.

    ПП - В БВБ пълно преимущество над Ф-16 показва и Ф-15.

    Comment


      кало написа Виж мнение
      Стига вече. Въобразяваш си, че си открил топлата вода с две произволно взети наизуст цифри от РЛЕ на износния вариант на Су-27 и правиш откровено, ъъъ, семпли, генерални изводи от това. При това - базирани на рекламни брошурки за Ф-16 и ВЪПРЕКИ огромното количество информация, говореща противното.
      Извинявай, но ще те помоля да прочетеш пак какви изводи си правя. Не са тези каквито се опитваш да изкараш. За рекламните данни може и да са верни може и да не са. По-горе бях написал, че веднага щом се появят по-достоверни, ще си коригирам и изчисленията и изводите.

      кало написа Виж мнение
      И МиГ-29, и Су-30К, и Су-30МКИ в учебни въздушни боеве досега са доказали абсолютно безспорно преимущество в БВБ над
      всички варианти на Ф-16 - това е факт.

      Докато не покажеш данни,че победите в тези въздушни боеве са при масите и условията, при които си правя извода, това винаги ще си остава аргумент от детската градина.
      кало написа Виж мнение
      Факт е и, че освен в грешката на Фомин и некви тъмни източници, навсякъде другаде максималната скороподемност на Ф-16 е посочена в рамките на 250-260 м/с, тяговъоръжеността му отстъпва на тази на Су-27, а ъгловата скорост на вираж - отстъпва значително.
      Да се прави откровено, меко казано - наивният извод, че Су-27 бил с отслабена конструкция, че не бил маневрен, че компенсирал с кобри-мобри, и това - заради изсмукано от пръстите сравнение с Ф-16, е пълен абсурд. ....
      Сега остава да обясниш:
      1. Защо трябва да вярваме на източниците, които дават по-ниска скороподемност на F-16. Най-вероятно именно заради това - колкото по-ниска, толкова по-достоверни
      2. Защо Су-27 има ограничение по претоварване 8, а не 9 и защо разчетите на якост са правени по начина, който Гоги описа.
      Но съм сигурен, че нищо по същество няма да напишеш, само ще изрецитираш отново онези таблички, ще ми намекнеш, че съм не знам си какъв си, че вярвам в еди какво си и това е.
      If you believe everything you read, better not read.
      Japanese Proverb

      Comment


        И МиГ-29, и Су-30К, и Су-30МКИ в учебни въздушни боеве досега са доказали абсолютно безспорно преимущество в БВБ над всички варианти на Ф-16 - това е факт.
        Просто се чудя - щом съветите правеха такива гениални самолети, как не можаха да направят една свястна ютия? Съюзът, това страшилище - хубаво, че се разпадна, иначе щеше да завладее света за 2 седмици.
        И тая таратайка Ф-16 - как въобще се държи във въздуха вече 32 години, и от какъв зор са произведени 4,500+ броя от него?

        Това е нецензурно и несериозно, знам. Но също толкова несериозно е да обявиш всичките си събеседници, без изключение, за нищо-неразбиращи и да изказваш бомбастични твърдения, които дори за лаишкото ухо/око са сравними единствено с религиозни догми.
        "No beast so fierce but knows some touch of pity."
        "But I know none, and therefore am no beast."

        (Richard III - William Shakespeare)

        Comment


          По мое мнение в основата стои руската аксиома, че всичко руско е най-добро. Не, че другите държави не си хвалят творенията. Но там все се намира някой несъгласен, който да представи друга гледна точка. В руските книги просто не можеш да прочетеш за лош съветски/руски самолет. Всичките са най-добри.
          За съжаление обаче, няма самолет, който да е най-добър на всички режими и по всички показатели. Просто конструирането на един самолет в основата си е компромис между различни противоречащи си изисквания. И в крайна сметка, все някой показател го отнася, било то якост, било далечина на полета - 100% пример за това е Як-3. И МиГ-17 е по-маневрен от F-4 на ниска височина и на ниски скорости и затова американците не пишат за смазващо, абсолютно и пр. превъзходство на Фантома.
          Но руското агресивно пропагандиране на смазващо превъзходство, самолети без аналог и пр, понякога е направо отблъскващо.
          If you believe everything you read, better not read.
          Japanese Proverb

          Comment


            "Отблъскващо" е точната дума. И важи с пълна сила за всичко, не само самолетите:

            "Торнадо" станет самым мощным оружием российской армии. Новые реактивные системы залпового огня (РСЗО) разработаны в городе оружейников – Туле. "Торнадо" - потомок легендарного "Града" и новая разновидность "Смерча". Аналогов в мире не существует.
            Последние новости дня на сайте Вести: интервью, репортажи, фото и видео. Свежие новости Москвы, регионов России и всего мира на сегодня – экономика, пенсии, авто, политика, наука, погода и другие. Будьте в курсе актуальных событий.


            Трудно ми е да повярвам, че тези хора все още не са усетили колко глупаво звучат с тоя лайтмотив "без аналози", дето присъства неизменно през последните 50-60 г.
            "No beast so fierce but knows some touch of pity."
            "But I know none, and therefore am no beast."

            (Richard III - William Shakespeare)

            Comment


              Dinain написа Виж мнение
              "Отблъскващо" е точната дума.
              Taka e , особенно на фонана техническот им изоставане през последните...ми няколко века.
              Иначе за да сме обективно трябва да признаем че имат и доста добри и оригинални разработки.
              Иначе ако се върнем към Су-27 аз също много го харесвах ( и все още го харесвам) но съвсем не е вундервафе.
              В форумана авиобазата (в момента липсващ поради проблеми със сървъра) имаше серия от много интересно дискусии на Миговци срещу Суховци, ипредвид че сред тях имаше и хора обслъжвали тези машини, и други които са или били конструктори там.
              Впрочем един от тях тръди че в габарита на двигателя кйто може да се спише в ПАК ФАК могат да се получат макс 15 тоня тяга, което е причина самолета да не е плосък между мотогондолите както Ф-22 примерно (демек е без аналози)...просто мидела нараствал много и моторите не успявали.
              Калото гледам е баннат и сега друг ще трябва д ами обясни колко съм прост.

              Comment


                Малък разказ от ген. Харчевски. Интересна е частта за разликата между рекламата и реалността (подобни изводи има в десетки други източници)

                Рассказ начальника Липецкого авиацентра генерала Харческого об учебных боях Су-27 против F-15 в США в 1992 году.


                В руските книги просто не можеш да прочетеш за лош съветски/руски самолет. Всичките са най-добри.
                Това е несериозно. Или просто не си чел руски книги?

                Калото гледам е баннат и сега друг ще трябва д ами обясни колко съм прост.
                Не си прост, просто липсата на достатъчно знания плюс тежестта на "аргумента" на съответната емоция води до погрешни изводи




                2. Защо Су-27 има ограничение по претоварване 8, а не 9
                Ти наистина ли все още вярваш на това?!?!?


                ПП - между другото, поредното вундервафе - този път Ф-15Е с имитатори на АИМ-9Х и нашлемна система за ЦУ, отново изяде боя в БВБ от МиГ-29 у нас. Че и победите на МиГ-21 не са били пълно изключение, чувам...
                Вярно, Е не е чак толкова изтребител.
                Last edited by кало; 20-06-2010, 10:41.

                Comment


                  кало написа Виж мнение
                  Малък разказ от ген. Харчевски. Интересна е частта за разликата между рекламата и реалността (подобни изводи има в десетки други източници)

                  Рассказ начальника Липецкого авиацентра генерала Харческого об учебных боях Су-27 против F-15 в США в 1992 году.



                  Благодаря!
                  Интересно интервю.
                  http://vseknigi.3dn.ru/publ/19-1-0-186

                  Comment


                    кало написа Виж мнение
                    Малък разказ от ген. Харчевски. Интересна е частта за разликата между рекламата и реалността (подобни изводи има в десетки други източници)

                    http://www.youtube.com/watch?v=1ePwd...layer_embedded
                    А на мен ми беше интересна и частта, в която говори за скоростния диапазон в който Су-27 има предимство - под 650 km/h. Излезе, че все пак съм бил прав - силната страна на Су-27 е маневрирането на ниски скорости.
                    Last edited by centara; 23-06-2010, 22:53.
                    If you believe everything you read, better not read.
                    Japanese Proverb

                    Comment


                      Аха, с малко допълнение - и по вертикала, както става ясно от разказа

                      Comment


                        Ся, ако става въпрос за F-15 и Су-27 то 9-те години разлика от първия полет на единия и другия си казват думата и от аеродинамична гледна точка F-15 e с една идея по-назад и от F-16, Су-27 и МиГ-29.
                        If you believe everything you read, better not read.
                        Japanese Proverb

                        Comment


                          Индийские Су-30МКИ провели учебные бои с F-16

                          http://www.lenta.ru/news/2010/06/24/su30mki/ - Някой да е чел нещо повече по форумите за тези учебни схватки?

                          Comment


                            Audi alteram partem
                            F-15 vs. Su 27?
                            by Tom Murphy
                            Twice in the last month there have been threads on HyperScale’s Discussion Group talking about Flankers fighting Eagles in Summer 1992 and having their lunch.

                            I was surprised, first of all, that I had never heard about this before. I flew Eagles in the 94FS at Langley, which was the squadron that went to Russia then hosted them when they visited the U.S. With my usual impeccable sense of timing I managed to leave the squadron shortly before all this happened, but I still personally knew, and had flown with, 90% of the pilots assigned to the squadron at the time and 100% of the pilots that flew in these exchange visits. Somehow in the 10 years that have passed they had failed to mention to me in numerous conversations about this very subject that any DACT occurred - I don't think so! In addition to still flying for the Air Force Reserve I work as an F-15 sim instructor at Langley; which means I'm current on the latest F-15 programs and performance. Surely there would be some record (classified or unclassified) of this apocryphal event and the lessons learned if the Eagle had been beaten so badly. There isn't. Period. Dot.

                            After reading the last thread I decided to check it out.

                            Rather than relying on hearsay, I contacted three pilots with whom I was stationed at Langley. These pilots flew in Flanker backseats, gave Russian pilots Eagle rides and flew Eagles in formation with the SU-27's and are still flying the F-15. I passed on the Air Forces Monthly "story" as quoted and, after they had stopped laughing hysterically, they told me was this: the amount of DACT that took place between Eagles and Flankers in Summer 1992 was...NONE, nada, zip, zero, nyet, a big doughnut.

                            DACT was not just frowned upon or discouraged; it was forbidden, for two main reasons.

                            Nobody wanted the political heat/fallout that would result if one of the jets went out of control and crashed or, worse, if they had a mid-air in the hard manoeuvring that DACT implies.

                            Second, despite recent warm feelings toward the Russians nobody was going to allow anything remotely classified to be passed on, so the F-15s were flown radar, TEWS, PACS panel, ICS off. When all your weapons systems are turned off it becomes pointless to fly DACT, unless you're planning to recreate WWI, WWII, and Korea by fighting guns only. In which case give me an A-10 that can turn up it's own ass and has a big gun.

                            What actually did occur (and probably formed the loose basis for this "dramatic story") was that, in addition to single ship backseat rides, the F-15's and SU-27's went out and flew tactical formation with each other (line abreast 1 to 2 miles apart with 2000 to 3000 feet vertical spacing). During 90 degree turns in this formation one aircraft turns first and passes 3000 to 4000 feet through the 6 'o clock of the second jet to go, at which point that second jet starts its turn in order to roll out line abreast but with both jets pointed 90 degrees off the formation's original heading.

                            During one of these turns the Flanker, rather than continuing to the expected heading, stopped at the Eagles dead six for 3000 feet. After several seconds of wondering what the Hell the SU-27 pilot was doing the F-15 pilot spent 20 seconds trying to shake him and was unable, and then stopped, which proves? Basically nothing.

                            In the fighter community nobody starts 3000 foot perch setups at the defender's dead six, because staying behind somebody after that kind of start is on a par with clubbing baby seals in its level of difficulty. Instead the offender actually moves to the defender's 4 or 8 'o clock for 3000 feet before starting the fight. Even then in this more difficult setup the offender still stays in an offensive position 95% of the time. The 5% he doesn't is usually a result of him grossly porking up his BFM. It should be emphasized this was a single event, unplanned, unexpected, and half-heartedly done and not some series of "mock dogfights”.

                            As Paul Harvey says "that's the rest of the story" straight from participants in the event not some second, third, or fourth hand magazine article or internet rumor which just repeats what somebody else wrote.

                            In the future if you want to argue the merits of the two aircraft please spare us the repetition of this non-event as proof and stick to comparing them based on their airframe/weapons performance as published.
                            If you believe everything you read, better not read.
                            Japanese Proverb

                            Comment


                              Рассказ начальника Липецкого авиацентра генерала Харческого об учебных боях Су-27 против F-15 в США в 1992 году.


                              Тук пък пряк участник от руска страна обяснява какво се е случило според него...

                              Comment


                                ALTERNATIVE DOMAIN: ZAMUNDA.CH | Замунда - най-голямата българска peer 2 peer общност. Социална мрежа за споделяне на информация и забавление.


                                Във втория филм има подробен разказ от Харчевски

                                Comment

                                Working...
                                X