bigbeer написа
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съветските прехващачи МиГ-25 и МиГ-31
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Даже не съм сигурен, дали 25-цата при пълна скорост (какво и да значи това) може изобщо да маневрира, камоли да прави завой
И понеже по нагоре пише за изкуствен интелект
Все още няма достатъчно мощни компютри, които да обслужват в реално време един прост круиз контрол до степен пълна автономност на автомобила
И това са две измеренияСънят е слаб заместител на кофеина!
-
Моля само за ИИ и автопилоти не в тази тема
Колкото до МиГ-25 - ето няколко изчисления на моя милост, не зная до колко са смислени защото си смятам съвсем общо с формулата за движение по окръжност. При МиГ-25 основният проблем ще е ограничението за претоварване на висока скорост - то ще падне доста с качването на скоростта, нищо чудно в реалния живот да е около 3-4g. От тези резултати мисля, че може да се види кое горе-долу е възможно в нашето въздушно пространство:
При претоварване 2g и скорост 800м/с (около мах=2.75), радиусът на завоя ми се получава 32км
При претоварване 3g и скорост 800м/с (около мах=2.75), радиусът на завоя ми се получава 22 км
При претоварване 5g и скорост 800м/с (около мах=2.75), радиусът на завоя ми се получава 13 км
Ако решим, че имаме и 900м/с някъде на височина, радиусът с 3g (при такава скорост и триене и съпротивления мисля че повече от 3-4g самолетът не издържаше) се получава около 27 км.„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
Пилот написа Виж мнениеКолкото до МиГ-25 - ето няколко изчисления на моя милост, не зная до колко са смислени защото си смятам съвсем общо с формулата за движение по окръжност. При МиГ-25 основният проблем ще е ограничението за претоварване на висока скорост - то ще падне доста с качването на скоростта, нищо чудно в реалния живот да е около 3-4g. От тези резултати мисля, че може да се види кое горе-долу е възможно в нашето въздушно пространство:
При претоварване 2g и скорост 800м/с (около мах=2.75), радиусът на завоя ми се получава 32км
При претоварване 3g и скорост 800м/с (около мах=2.75), радиусът на завоя ми се получава 22 км
При претоварване 5g и скорост 800м/с (около мах=2.75), радиусът на завоя ми се получава 13 км
Ако решим, че имаме и 900м/с някъде на височина, радиусът с 3g (при такава скорост и триене и съпротивления мисля че повече от 3-4g самолетът не издържаше) се получава около 27 км.
Comment
-
А в справочниците на НАТО (преведени дето откраднахме с некои набори от БНА, даваха на 25-цата 4 500 км/ч,Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
Sailor_Malan написа Виж мнениеAвтора на превода или автора на учебника(по-скоро агента окрал учебника) се е.....много се извинявам за приказката....наакал. Рекорда за скорост(4500 км/ч е с малко под 1200 км/ч над рекорда) все още е на SR-71, a МиГ-25ПД (пък и МиГ-31В) никога не са успявали да хванат такова, нищо че много са се пробвали. Максималната му скорост, ако се покачи на тавана (23 километра) e 3000 kм/ч.
Comment
-
втора на превода или автора на учебника(по-скоро агента окрал учебника) се е.....много се извинявам за приказката....наакал. Рекорда за скорост(4500 км/ч е с малко под 1200 км/ч над рекорда) все още е на SR-71, a МиГ-25ПД (пък и МиГ-31В) никога не са успявали да хванат такова, нищо че много са се пробвали. Максималната му скорост, ако се покачи на тавана (23 километра) e 3000 kм/ч.
самолет МиГ-31В няма. SR-71 официално не е подобрил рекорда на Е-266 от 2920,67км/ч на 100 км-тров маршрут. Нито пък абсолютния рекорд за височина.
Разбира се, нямам нищо против да намериш доказателства против тези твърдения:
Характерен перехват, имевший место 8 марта: пара МиГ-31 так «обработала» SR-71 в нейтральных водах, что тот, не выполнив задачу, ушел на свою базу. 27 мая 1987 г. в Заполярье экипажу МиГ-31 в составе гв.капитана Ю.Н.Моисеева и гв.капитана О.А.Краснова (72-й ГИАП) пришлось осуществить боевое воздействие на самолет-разведчик SR-71 и вытеснить его далеко в нейтральные воды.
Comment
-
Материали от сорта на "Един чичо който много знае писа в интернет" не ги приемам за доказателство. Oще повече, че много често са си цяла верига и от двете страни "Бебеебебееее не можахте да ни хванетеее" срещу "Да ама един чичо каза, че едисикога сме ви хваналиии" дали е имало полети на SR-71A на същия ден е различен въпрос.
А по повод скоростите преди да се засилим да пофалим съветското не е никак зле да видим какво пише FAI(единственото възможно доказателство в случая)
В случай, че линка не се отваря
lass C (Aeroplanes)
Sub-class C-Absolute (Absolute Record of classes C, H and M)
Speed : 3 529.56 km/h
Date of flight: 28/07/1976
Pilot: Eldon W. JOERSZ (USA)
Course/place: Beale Air Force Base, CA (USA)
Aircraft: Lockheed SR-71 "Blackbird"
А сега да се върнем у нас си. Проблема със завиването на МиГ-25 над нашенска територия по-скоро не е в маскималната скорост, а в необходимостта да се "засили" от 23 километра височина, за да я постигне, в който случай нищо чудно като се докара на М 2.98 вече да е над чужда територия, зависи от коя точно точка започва засилването. Пък и нищо чудно да сме тормозили съседите нарочно(примерно за да проверяваме могат ли да реагират на МиГ-25 и ако да, то за колко време)Last edited by Sailor_Malan; 22-05-2009, 12:01.Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
това е друг рекорд.
какво приемаш или не, си е твоя работа. има дадени екипажи, дати - едва ли някой ще седне да си измисля. Прехватът на SR-71, макар и труден, е напълно възможен с МиГ-25, още повече - с 31. Блекбърд почти няма шансове, ако се наложи и ползване на Р-33 - високата скорост прави маршрута лесно предсказуем, а маневрирането - кошмар. Разбира се, прехватът трябва да е в ПП, защото шансовете за успех при прехват в ЗП рязко спадат
Comment
-
кало написа Виж мнениетова е друг рекорд.
какво приемаш или не, си е твоя работа. има дадени екипажи, дати - едва ли някой ще седне да си измисля. Прехватът на SR-71, макар и труден, е напълно възможен с МиГ-25, още повече - с 31.
«обработала»
Щото нищо чудно да са му правили страшни физиономии и шофьора на SR-71 да се е "притеснил".
Иначе за рекордите - организацията дето ги регистрира е една. Ей ти го нейния по-горе. И пише абсолютен. Пък ти вярвай на каквото си щеш.Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
влизаме в пълен ОТ. обработала вероятно значи - е осъществил захват - при това станцията за предупреждение за облъчване почва да пиука по притеснителен начин, защото захват може да значи и пуск.
за рекордите - както вече посочих, става дума за друг рекорд, в друга категория при други условия. не виждам място за спор.
Comment
-
mitaca написа Виж мнениеМи по мое време, когато служех в зенитните части (1983/5) ни разправяха, че на пълна скорост 25-цата не може да направи завой над Б-я без да навлезе в чуждо д-но в-но пространство.
31 е прехващач с типични цели ауакс и крилати ракети, но ауаксите вече трудно ще ги прихване защото американосите имат Ф22. А да, и SR-71, който вече го няма. СССР за да свали евентуално при конфликт десетина SR-71 произведе 500 Миг-31 ... е не само за това де, но и за това. Вече ненужен самолет, но РФ няма с какво да го замени. Липсва им руския Ф22.С уважение контрол_alt.
Comment
-
Всъщност МиГ25 и 31 са създадени с цел да прехванат бомбандировачите, преди те да излязат на позиция за пускане на крилатите ракети. Та затова са над 500 и затова са толкова високо скоростни - всяка секунда е ценна
Нито имат за цел да се борят с черната птица, нито пък има нужда
Те отдавна са достижими за зенитните ракети.Сънят е слаб заместител на кофеина!
Comment
Comment