Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Авионовини

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    кало написа Виж мнение
    Сблъсък между два F/A-18F на 27 мили от брега на Северна Каролина, 4-мата от екипажите са спасени в океана.

    http://pilotonline.com/news/military...120dbfd6a.html
    F, били са Super Hornet - и според Fox. Спасени са от частно корабче.
    This is my signature. There are many like it but this one is mine.

    Comment


      Сериозна поръчка на виетнамците, както и сериозен успех на евреите.

      Вьетнам приобретет два самолета ДРЛОиУ на платформе С-295
      ЦАМТО, 24 мая. Вьетнам приобретет, по крайней мере, два самолета дальнего радиолокационного обнаружения и управления (ДРЛОиУ) на платформе C-295 с целью усиления контроля воздушного пространства в акватории Южно-Китайского моря.
      Как сообщает агентство «Соха», самолеты будут оборудованы РЛС EL/M-2075 «Фалкон» компании «Элта» (ELTA), способными осуществлять управление, в том числе авиационными комплексами российского производства по аналогии с проектом ВВС Индии на базе Ил-76.

      «Эрбас дифенз энд спейс» (Airbus Defence & Space Co.) подписала соглашение с компанией IAI/ELTA о создании нового комплекса ДРЛОиУ в мае 2011 года на авиасалоне в Ле-Бурже. Первый полет самолета ДРЛОиУ на платформе C-295 состоялся в январе 2012 года.

      Comment


        Преди дни и конгреса им свали оръжейното ембарго. Искат да си купуват Посейдон като индийците.
        This is my signature. There are many like it but this one is mine.

        Comment


          Започнали са изпитанията на предложението за лек начален реактивен учебен самолет - СР-10 - с някои елементи от Як-130, крило с обратна стреловидност и наистина много малък - до 3,1 тона максимално полетно тегло, максимална скорост 800 км/ч, далечина на полета до 1200 км.
          Според изчисленията на производителя цената на полетен час е около 2 500 долара (явно се целят и в износ) срещу 8000 при Як-130. Ефекктивността на обучение била с 10% над тази на L-39 (не знам, обаче, какво точно значи това )

          В линка има едно видео

          На авиабазе ВВС России Кубинка в Подмосковье начались испытания легкого учебного самолета СР-10, разработанного КБ «Современные авиационные технологии». Новая машина отличается обратной стреловидностью крыла и предназначена для первоначального летного обучения пилотов реактивных самолетов.



          А тук - още едно


          Comment


            Самолетчето е много симпатично.
            Само дето кабината е мега архаична с тези уреди, но за тренировъчен сигурно става. Явно целят да е евтин.

            Но пък съм потресен от какво хале го изкараха за изпитания - като ремонтен цех на някое ТКЗС от 70/80-те години.

            Това КБ «Современные авиационные технологии» (http://kb-sat.ru/) са някакви ентусиасти или имат държавна поръчка ?

            Comment


              "В 2018 году должен взлететь 20-тонный российский беспилотник"

              Comment


                Сун Дзъ написа Виж мнение
                Това КБ «Современные авиационные технологии» (http://kb-sat.ru/) са някакви ентусиасти или имат държавна поръчка ?
                СР-10 някога е бил Су 52. Подозирам, че от "Сухой" са ударили едно рамо на бившите си колеги от КБ "САТ". А и нищо чудно след време пак да стане Су-52.


                ОКБ СУХОГО СОЗДАЕТ ОДНОМОТОРНЫЙ РЕАКТИВНЫЙ УЧЕБНО-ТРЕНИРОВОЧНЫЙ САМОЛЕТ

                В опытно-конструкторском бюро Сухого разработан аванпроект одномоторного реактивного учебно-тренировочного самолета (УТС), получившего обозначение Су-52.
                "Предлагаемый заказчику проект УТС типа Су-52 создается с учетом минимизации затрат на его эксплуатацию", - сообщил "Интерфаксу-АВН" в воскресенье главный конструктор ОКБ Сухого Борис Ракитин.
                По его словам, стоимость одного летного часа Су-52 составит менее $1000, что ниже, чем у эксплуатирующихся сегодня самолетов L-39 и перспективного УТС Як-130. К тому же Су-52 будет в 1,5-2 раза дешевле, чем Як-130.
                Отвечая на вопрос "ИФ-АВН", Б.Ракитин сообщил, что Су-52 будет иметь один двигатель тягой 2 тонны.
                "Первоначально на самолет будет установлен один из существующих ныне двигателей. В дальнейшем, на втором этапе, самолет планируется оснастить новым двигателем, оптимизированным под Су-52", сказал Б.Ракитин.
                По его словам, отличительной особенностью Су-52 станет применение крыла обратной стреловидности (КОС).
                "Обратная стреловидность крыла выбрана исходя из необходимости придания самолету максимальной маневренности. Однако конструкторы на следующих этапах создания самолета могут предложить заказчику и самолет нормальной аэродинамической схемой без КОС - выбор за заказчиком" - заявил Б. Ракитин.
                Он также отметил, что "Су-52 создается исходя из необходимости проведения трехуровневой подготовки летного состава строевых частей - первоначальная подготовка и профотбор на самолетах Су-49, повышенная подготовка на самолете типа Су-52 и боевая подготовка - на учебно-боевом Як-130".
                Иначе на мен много ми харесва машинката, въпреки, че кой знае каква файда от крилото с отрицателна стреловидност едва ли ще има
                - прототипа е с механична система за управление. За да се реализират напълно възможностите на КОС (като в С-37 и X-29) си трябва много яка флай-бай-уайър система.

                Comment


                  За да се реализират напълно възможностите на КОС (като в С-37 и X-29) си трябва много яка флай-бай-уайър система.
                  Всъщност, няма нужда от такава, ако материалите, от които е конструирано крилото позволяват достатъчната му твърдост и еластичност при определени скоростни диапазони за противодействие на дивергенцията.
                  Въпреки конвенционалната му система за управление, конструкторите твърдят, че самолетът е управляем при максимални ъгли на атака, характерни за изтребителите от поколение 4+, претоварвания +8, -6.

                  В крайна сметка, това е предложение за евтин реактивен самолет за начално обучение.
                  Доколко машината отговаря на зададените характеристики - остава да видим

                  Comment


                    Два авионцидента с американски пилотажни групи. Thunderbirds са загубили един F-16, пилотът е спасен, катастрофа с F-18 на Blue Angels - пилотът е загинал.

                    Comment


                      Click image for larger version

Name:	__1.jpg
Views:	1
Size:	554.8 КБ
ID:	553410
                      Сегодня утром в Иркутске на авиационном заводе состоялась церемония выкатки первого опытного образца среднемагистрального самолета МС-21-300

                      Comment


                        Сблъсък на два F-16 в Джорджия, пилотите са оцелели

                        Two South Carolina Air National Guard fighter jets involved in training ahead of an upcoming deployment collided Tuesday night over Georgia, a commander says.

                        Comment


                          Уже второй инцидент?

                          Comment


                            Birserg написа Виж мнение
                            [ATTACH=CONFIG]30662[/ATTACH]
                            Сегодня утром в Иркутске на авиационном заводе состоялась церемония выкатки первого опытного образца среднемагистрального самолета МС-21-300
                            Сниман отпред изглежда по-добре. Мисля че може и да се получи този самолет. Проектира се отдавна без бързане, избрали са хубави надеждни двиатели от серията PW1000, много модерна кабина. Ще видим...

                            Birserg написа Виж мнение
                            Уже второй инцидент?
                            Лети се много и стават инциденти. Все пак няколко хиляди човека трябва да навъртят по около 200 часа нальот годишно.
                            This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                            Comment


                              Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	64.9 КБ
ID:	553415США за месяц потеряли восемь боевых самолетов.

                              Когда в прошлом году в РФ разбилось пять за два месяца - какой был перфоманс у "аналитиков" в мировых военных СМИ ! http://www.defensenews.com/story/def...mber/29962399/

                              Comment


                                При вас наистина редовно летят 60-тина изстребителя и 100-тина първокласни пилота правят по 100 часа годишно. В САЩ редовно летят 1500 изстребителя и хиляди пилоти правят между 150 до над 200 летателни часа годишно. Разликата в мащаба е почти на два порядъка. Не става за сравнение. Иначе трябва да гледаме инцидентите в световен мащаб.
                                This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                                Comment

                                Working...
                                X