Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви ще бъдат новите самолети на ВВС

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Освен това при купуване на тараляйсници втора ръка няма да се спази изискването за 110 процента офсет, което означава, че загубите за икономиката ще са прилични(1 милиард похарчен за 20 грипена щеше да довере 1.1 милиарда шведски инвестиции у нас)
    Съгласен съм с останалото което си написал, само една забележка по този пасаж, да не вземем да подведем някого.
    Ако ни бяха предложили 20 грипена за 1 милиард, вероятно щяхме да се съгласим, дори да ни се налагаше да взимаме заеми. Но ако не ме лъже паметта офертата беше 1.1 милиарда за 8 машини. Швейцарците купуват подобна бройка (май бяха 24) за 3.2 милиарда.
    За офсета си прав че шведите са много коректни при изпълнението му. Пък и за всичко останало. Един от огромните плюсове на грипена е че се продава от хубави хора и няма да има цигании нито с офсета, нито с поДдръжката.
    Друг е въпроса, дали ние сме способни да реализираме такъв офсет. От офсета за спартаните, май имаме 0-лева реализация. Добре че поне като стартов клиент на Спартан ни ги дадоха неприлично еВтино а пък самолета излезе супер проектиран и построен и ни се разминаха кошмарите на повечето стартови клиенти на авиационна техника.
    Last edited by Amazon; 15-12-2012, 21:51.
    This is my signature. There are many like it but this one is mine.

    Comment


      Sailor_Malan написа Виж мнение
      Кое в частност в еър полисинга, което МиГ-29 може да прави, не е силна страна на Грипен примерно?
      Иначе подхода за връщане в строя на всичко налично е много разумен обаче според един Дедо руската техника е много лоша и няма да я обслужваме та да се скапе съвсем

      Сега си спомних че преди година проверявах и не намерих чак толкова достоверни данни, но според косвени признаци като тяговъоръженост, скороподемност и наблюдения върху фигурния пилотаж, грипена мисля че също отстъпва на МиГ29 по отношение на маневреността при ниски скорости. А предвид че е имало сериозни инциденти и дори катастрофи дължащи се на проблеми възникнали при визуално опознаване на нарушител, мисля че конкретно за полицейските дейности маневреността на ниски скорости ще е по-важна от радарите и последното поколение ракетно въоръжение.

      Comment


        Добре че поне като стартов клиент на Спартан ни ги дадоха неприлично еВтино а пък самолета излезе супер проектиран и построен и ни се разминаха кошмарите на повечето стартови клиенти на авиационна техника.
        Е ние сами си ги създадохме 071 и 072 сума време(няколко години) го играха недвижима собственост във Враждебна
        Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

        Comment


          http://bmpd.livejournal.com/407154.html - eто какво бихме могли да си купим


          thorn

          Средновековните църкви в България

          Comment


            Белорусите още ли не са си получили 18те Су-30К от Индия?

            Comment


              отдавна ги получиха, но не са техни, търсят им купувач.

              Иначе - белоруските машини - хубави самолети, ама за нас - не. Трябва ремонт, нови двигатели, обучение на летателен и наземен персонал, създаване на база за поддръжка и т.н., и т.н. - при това - без особен качествен скок.
              Не че Ф-16 МЛУ дават качествен скок, даже обратното.

              Идеалният вариант за нас е нови МиГ-35, Грипен NG или Ф-18Е. Ама - мечтиии. Все пак, дори стари Еврофайтъри е бая по-добре от португалския боклук.

              Comment


                Аз мислех, че ги вземат за замяна на тези Су-27, които са снели от въоръжение сега. И защо са се отказали от тежките изтребители? Някаква информация?

                Comment


                  Duque de Caixas написа Виж мнение
                  Аз мислех, че ги вземат за замяна на тези Су-27, които са снели от въоръжение сега. И защо са се отказали от тежките изтребители? Някаква информация?
                  не, никога не е била това идеята, май беше договорка с руснаците, които са собственици на самолетите, за ремонт и модернизация и продажба на който ги поиска.

                  Иначе - вероятно нямат средства.

                  Comment


                    Абе финансите винаги са фактор, но нали са в единна система за сигурност с Русия. Големият брат можеше да удари едно рамо. Четири дивизиона С-300 ли получиха за безвъзмездно ползване от Русия, повече ли бяха? Все пак Беларус е два пъти по-голям от България. На нас ни идва малко нанагорно една-единствена авиобаза с МиГ-29 да осигурява ПВО, а те при по-голяма територия са по-зле. Можеха да направят едни мили очи пред Москва и да им напомнят, че имат граница с близкия американски съюзник Полша, която има модерни F-16 и на чиято територия се разполагат елементи на противоракетния щит. Май Путин не долюбва вече Лукашенко.
                    Last edited by Duque de Caixas; 16-12-2012, 02:30.

                    Comment


                      Започнаха да се обаждат вече генералите. През седмицата очаквайте още...

                      Математически модел ще избере новия изтребител

                      Comment


                        Министър Ангелов получи мандат за договаряне на изтребители!

                        Comment


                          Трошляците идат, да му мисли следващото правителство
                          Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                          Comment


                            Следва тихо и без много медиен шум пенсиониране и нарязване на Су-25 и МиГ-29 (може би миговете доставени краят на 80-те ще бъдат продадени за жълти стотинки). Напускане или "пенсиониране" на огромната част от летният и техническият състав. И 8 самолета от които поне 6 ще са постоянно на земята заради липса на пари за резервни части пилотирани от пилоти с по 40 часа годишен нальот.
                            Аню ще си запише името в историята на българските ВВС (R.I.P.).
                            This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                            Comment


                              Това е казал Борисов на заседанието за даване на мандат на Аню да купува самолети:

                              Изрично тук трябва да се каже, че даваме мандат, за да може министър Ангелов, когато някога, не случайно не е посочена нито сума, нито срок, изрично го подчертавам, но рано или късно България трябва да подмени своите изтребители или бойни самолети. И не тогава, като предишните да тръгнат и да купуват на калпак откъдето и каквото дадат, а да може тогава правителството, което и да е то, да има и да вземе информирано решение. До тогава да знае къде, колко, как, защо, разлики и всичко останало. Фактически, с това решение ние не отпускаме пари и не казваме срок кога, а даваме мандат Министерство на отбраната да може да разговаря и да имаме информация по тази тема
                              Така че Аню е получил мандат за едно голямо нищо. Разрешават му да пита. Като циганина дето викал: "Нека пита дитету, неька знай!"
                              This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                              Comment


                                МиГ 29 на полските ВВС. Без коментар.

                                This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                                Comment

                                Working...
                                X