Освен това при купуване на тараляйсници втора ръка няма да се спази изискването за 110 процента офсет, което означава, че загубите за икономиката ще са прилични(1 милиард похарчен за 20 грипена щеше да довере 1.1 милиарда шведски инвестиции у нас)
Ако ни бяха предложили 20 грипена за 1 милиард, вероятно щяхме да се съгласим, дори да ни се налагаше да взимаме заеми. Но ако не ме лъже паметта офертата беше 1.1 милиарда за 8 машини. Швейцарците купуват подобна бройка (май бяха 24) за 3.2 милиарда.
За офсета си прав че шведите са много коректни при изпълнението му. Пък и за всичко останало. Един от огромните плюсове на грипена е че се продава от хубави хора и няма да има цигании нито с офсета, нито с поДдръжката.
Друг е въпроса, дали ние сме способни да реализираме такъв офсет. От офсета за спартаните, май имаме 0-лева реализация. Добре че поне като стартов клиент на Спартан ни ги дадоха неприлично еВтино а пък самолета излезе супер проектиран и построен и ни се разминаха кошмарите на повечето стартови клиенти на авиационна техника.
Comment