If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
най-забавно е че няма нищо за начина показан на снимката под загравието Твърде често срещан сред разни дегенерати...явно минава са убер гъзарски сред водачите на Голф и археологични БМВ 3-та серия.
най-забавно е че няма нищо за начина показан на снимката под загравието Твърде често срещан сред разни дегенерати...явно минава са убер гъзарски сред водачите на Голф и археологични БМВ 3-та серия.
Гога, аз така карам на междуградско от години, само сменям лява и дясна ръка. Искам да кажа, в 90% от времето - с една ръка. (ама не карам Голф, нито БМВ 3)
Виж какво казва за теб психологът:
ПСИХОЛОГ: Така управлява автомобилът, властен и упорит човек, не много доброжелателен спрямо заобикалящите го.
"No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Гога, аз така карам на междуградско от години, само сменям лява и дясна ръка. Искам да кажа, в 90% от времето - с една ръка. (ама не карам Голф, нито БМВ 3)
Виж какво казва за теб психологът:
Аз не говоря за една ръка а за една ръка преметната по горната част на воланаи държаща срещоположният сектор. А това че не съм доброжелателен не значи че съм зложелател.
най-забавно е че няма нищо за начина показан на снимката под загравието Твърде често срещан сред разни дегенерати...явно минава са убер гъзарски сред водачите на Голф и археологични БМВ 3-та серия.
МНого американци карат така и с всякакви коли. Нямам идея защо, на мен ми изглежда неудобно.
Иначе истинският убер гъзарски метод е да се лежи върху вратата, така че почти нищо да не се вижда от пътя.
albireo написа
...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Може, на мен обаче като изглед ми изглеждаше горе-долу както си представях един компютър по описанието му от една стара фантастика. Чак днес се сетих за името на автора и книгата, ето:
Евгений Гуляковски - "Сезонът на мъглите"
Имаше любопитни идеи (за тогава, сега не знам как ще ми се видят) за междузвездните пътешествия и за последствията от колонизацията. Тогава ми беше интересна.
Чел съм я само три пъти Нея и "Дългият изгрев на Ена".
Иначе на волана винаги без изключения съм 7. И го държа точно както препоръчва инспектора - стабилно не без да стискам. И понеже са ми дълги качанките, лактите ми винаги почиват единия на опората на вратата, другия на стойката между седалките(моята стойка може да се наглася по височина).
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Това е повече от тъп списък, повечето самолети в него са най-малкото нормални, някой дори хубави за времето си. Пък доводите са толкова "журналистически" че няма на къде. Едиственият наистина неудачен(като конструкция) е Саламандър + Албакор който закъснява.
Съгласен съм с Гоги - тенденциозна подборка. На същия принцип като Fairеy Battle, да речем, може да се критикува "Щука"-та. Критиката срещу "Девастатора" е идиотска - това важи за всеки торпедоносец от тази ера. За МиГ-23 - да не говорим. "Бизонът" може и да не е нещо особено, но това не го прави достоен за подобен списък. Изброяването може да продължи със същите заключения - тенденциозно подбрано.
За Christmass Bullet - не знам, не бях чувал за него досега. Може и да има място. Транс-атлантичесикя на "Капрони" наистина е неуспешен, но в никакъв случай не е грозен, поне според мен. Много си е готин (и далеч не е единствения с такова количество крила). Ме-163 е специфичен самолет за специфична роля. Не знам да е чак толкова неуспешен в нея. Интересен е при всички случаи (а според мен е и красив).
Така че от целия списък вероятно само "Капрони" Са-60 и Christmass Bullet заслужават мястото си.
Comment