If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
а в много страни има законови ограничения, които не позволяват да стоиш на място и да чакаш да се стопли купето от парното.
Което е глупаво защото печката думка чудовищен разход, отделно инструкцията на колата казва че трябва поне 10 сек да стоиш на мясно за да се омажат частите...който си чете инструкциите де
Иначе печката си е глезота отвсякъде особенно ако паркираш навънка.
Не е американско значи.
В България това се води "Нерегулирано кръстовище". Правилото е на десния.
Показаната схема не е за обсъждания пример. Амазон говори за четири знака "Стоп", където всеки е длъжен да спре, а кой минава първи се определя от това кой е пристигнал първи на кръстовището. В повечето такива случаи се стига до жестикулация от рода на "Минавай, чакам те" и дори шофьорите от градския транспорт спазват това правило.
Никто не обнимет необъятного! - Козьма Прутков
A який чоловiк горилку не п'є - то вiн або хворий, або падлюка. - Невідомий українець
Което е глупаво защото печката думка чудовищен разход,
Еми обичайната екопростотия, к'во друго да ти кажа. Специално за леките коли печката няма особен смисъл (за товарните има, и още как). Там е, за да се спази буквата на закона и никой не го е еня, че диаметрално противоречи на целта му. Едно, че разхода варварски, второ, че изгарянето по никой начин не е така пълно като в двигателя, трето, че, естествено, няма катализатор. Затова пуши, и мойта пушеше, и всички пушат, особено дизеловите. Те въобще нищичко си нямат, само на някои модели има кислороден датчик, подобен на ламбда, за да се увеличава притока на въздух, ако си на по-голяма надморска височина, щото иначе работят лошо.
Но зимъс си е убавиня, верно е. Абсолютно вкочанено предно стъкло с пръст и половина лед по него става сухо за минутки.
Извинете за правописа, но толкова мога... Моля, ако нещо в мен не ви харесва, не ме уведомявайте за това.
Постарайте се да преживеете този шок самостоятелно...!
След години (4-5?), когато в Европа се изгради инфраструктура, развие се допълнително технологията и паднат цените, ще има и по-голямо търсене. И аз много искам една електрическа кола, ама засега технологията има недостатъци, въпреки че доста напреднаха в последните години.
Между другото, от интерактивната карта тук се вижда, че за тази година са предвидени две супер зарядни за България. Някой знае ли дали вече ги има?
Тесла буквално изхвърли Порше от САЩ. Това за сега си е много сериозно постижение. А европейците са малко националисти спрямо колите. Гледам дори масовият Нисан Лиф не може много да пробие. Какво остава за Тесла, която се бори с "традиционният" мерцедес. Пък и с тези 81 800 хиляди евра цената и е едно 50% повече от цената в САЩ.
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Че то е така с всички коли, в щатите цените са страшно ниски, аз преди кодини гледах за 300 понеже жената се прехласваше, е цената беше смехотворна, мустанг гледах- събраха ми се очите
Че то е така с всички коли, в щатите цените са страшно ниски, аз преди кодини гледах за 300 понеже жената се прехласваше, е цената беше смехотворна, мустанг гледах- събраха ми се очите
Да, така е но Мустанга е отделен случай. За Мустанг разликите са чудовищни. Не е само за Европа, чувал съм и австралийци да са оплакват от това и да правят някакви врътки, за да го поръчат от САЩ. Не знам какво е това нежелание на Форд да продава Мустанг извън САЩ.
А иначе краят на миналата година, като си взимах черокито, от любопитство погледнах цената в България и ми се изправи четината!
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
"Докторите" вече купуват Тесла а не Порше. Какво е толкова учудващо? Около нас където поршетата бяха част от пейзажа, вече са екзотика. Докато Тесли виждам по 5-6 дневно само за 15-те минути докато отивам на работа.
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Винаги ще има хора (сноби с пари), които носят и карат само "най-последното" и "най-новото". За сериозните любители сравнението е определено в полза на Порше. Тесла тежи 4,650 паунда, Порше 911 тежи от 3,000 до 3,300 в зависимост от модела. По отношение на практичност (практически пробег и удобство на зареждане), сравнението също не е в полза на Тесла, особено ако се използва климатик или отопление. Тесла била изхвърлила Порше и то буквално...
Никто не обнимет необъятного! - Козьма Прутков
A який чоловiк горилку не п'є - то вiн або хворий, або падлюка. - Невідомий українець
Преди няколко дена Tesla Motors представиха нова версия на софтуера (7.0), която позволява използването на автопилот. Model S притежава 12 сензора, които засичат всичко, което става около колата в радиус от 5.30 метра. Самият автопилот ползва данни, които автомобила приема по четири начина: чрез камера, чрез радар, чрез сензори и чрез GPS. Ето тук може да прочетете повече за новия софтуер и подобрените възможности, които той предлага.
Също така ви предлагам да изгледате това видео. Клипчето е 40 минути и показва изпробването на новата система, всички предимства и недостатъци.
Очевидно технологията е все още нова и има много място за дообработване и усъвършенстване, но това е едно многообещаващо начало.
Comment