Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрическите и безшофьорни коли

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Angelmr написа Виж мнение
    Обърни внимание написах ПОЧТИ милионник.
    Е собственика преди промените работеше в автосервиз. Когато взеха колата наистина беше гробница, но стоя в гаража половин година (нашия че те нямаха канал) и човека я възстанови доста педантично. И след това си я кара още 20 години. Не знам колко често я е ремонтирал междувременно.
    Ставаше дума за пробег преди основен ремонт. Иначе верно може и милиард да чукне - сменяш ризи, бутала, кърпиш ламарини и си свиркаш. Имам един приятел със старото самурайче, еми по него само блока и таблото са оригинални. Рогове, дюшаме, сто ремонта на ризи, що да не изкара милиард

    Comment


      Кухулин написа Виж мнение
      Ставаше дума за пробег преди основен ремонт. Иначе верно може и милиард да чукне - сменяш ризи, бутала, кърпиш ламарини и си свиркаш. Имам един приятел със старото самурайче, еми по него само блока и таблото са оригинални. Рогове, дюшаме, сто ремонта на ризи, що да не изкара милиард
      Съжалявам, не разбрах че това имаш предвид. Да така казано съм съгласен, москвича с труд докарва 100 000 километра преди основен ремонт. От личен опит споделям.

      Comment


        Angelmr написа Виж мнение
        Рекордьора ако не бъркам е фолксваген костенурка. Преди 20-тина години беше описан един на милион и половина, който още беше в движение.
        Не е холцваген, нито е костенурка. Шампионът по пробег е Volvo P 1800:
        At 4 p.m. on 18 September 2013, Irvin "Irv" Gordon (USA) clocked up his three-millionth mile in his 1966 Volvo 1800S while driving near the village of Girdwood, south of Anchorage in Alaska, USA. By 1 May 2014, he had driven 3,039,122 miles.

        от тук: http://www.guinnessworldrecords.com/...ehicle-mileage

        Comment


          Юлиан Август написа Виж мнение
          Взимането на София - Варна без почивка е просто опасно, не знам как да го обясня.
          Това е несериозно което го казваш.Всичко зависи от това какъв шофьор си.Айде да не налагаме по левичарски на хората какво трябва да правят,щото най-некъдърния индивид от стадото не можел да насмогне повече.То като гледам голяма част от лапетията и женската част как карат и по твоята логика най-добре да забраним изцяло колите.
          От Карлово съм.Шайба нямам на камиончето.Сядам си Калотина,Шид,Товарник,Птуй,Грац,Фрайласинг,Мюнхен. ..Общо 25часа грубо.На Сремска Митровица ям щото има хубави банички и 2-3 спирания за пикаене...Правил съм го стотици пъти.За 20години стаж зад волана някакво сериозно премеждие нямам.Да съм ударил някое бездомно куче,заек,лисица,но то това не го броя...
          Няма как да изгрее слънце,ако преди това не е имало нощ.Голямата депресия ражда най-големия злодей на всички времена-Хитлер.Но ражда и гении като Айнщайн и Чаплин.Примерно без втория нямаше никога да разберем че Живота е също толкова неизбежен,колкото и Смъртта!И все още вярвам че гениите са повече от сатрапите...

          Comment


            Едно време, когато магистралата стигаше до Пловдив, а Подбалкана беше като швейцарско сирене, верно народа спираше през 200 км да поеме въздух. Ама днес с тези пътища, да е жив и здрав Боко, караш и почиваш карайки

            Иначе, и аз га бех млад, взимах Белград - Ахтопол - Белград за два дена със зверско напиване по средата. С мастика. Но не може всички да сме машини на тоя свят, трябва тук-таме да има и по някой нормален

            Comment


              Angelmr написа Виж мнение
              Служебните коли със сигурност ги навъртат. Брат ми за кратко караше някакво раздрънкано деу от най-боклучавите модели, което по това време вече беше навъртяло 6-700 000 и нямаха намерение да го пенсионират от фирмата. С друга кола, поради редовни пътувания до Добрич, за две години беше навъртял над 300 000 километра с един пасат. Не помня на колко километра го сдаде на следващото ниво от веригата и какво става с тези коли в последствие, но подозирам че някъде на половин милион километра цъфват на някоя обява за продажба на почти нова петгодишна кола.
              Мне. Продават се за 1000-1500 лв. такива служебни коли на по 500-800 хил. км. Продадох петнайсетина + няколко камиона преди няколко години. Често ги купуват директно сервизи за части. Такива служебни наистина живота им е 5-6-7 г. За толкова ги умъртвяват повечето.

              А като завършиха АМ Тракия, отидох първия път за 3ч и 15мин. Без да искам, чак после усетих че съм отлепил в София и съм спрял в Бургас, без да спирам даже за пикаене. Просто бързах.

              *Проклет ауто-корект. Тоя Андроид става много умен...
              Last edited by Dinain; 06-04-2016, 22:01.
              "No beast so fierce but knows some touch of pity."
              "But I know none, and therefore am no beast."

              (Richard III - William Shakespeare)

              Comment


                mechoka написа Виж мнение
                Това е несериозно което го казваш.Всичко зависи от това какъв шофьор си.Айде да не налагаме по левичарски на хората какво трябва да правят,щото най-некъдърния индивид от стадото не можел да насмогне повече.То като гледам голяма част от лапетията и женската част как карат и по твоята логика най-добре да забраним изцяло колите.
                От Карлово съм.Шайба нямам на камиончето.Сядам си Калотина,Шид,Товарник,Птуй,Грац,Фрайласинг,Мюнхен. ..Общо 25часа грубо.На Сремска Митровица ям щото има хубави банички и 2-3 спирания за пикаене...Правил съм го стотици пъти.За 20години стаж зад волана някакво сериозно премеждие нямам.Да съм ударил някое бездомно куче,заек,лисица,но то това не го броя...
                Несериозно е да се смяташ за безсмъртен. И дори ти да си, другите не са. Катастрофа между товарен и лек автомобил значеш как завършва обикновено. Има ясни и точни разпоредби относно почивките в автомобилния транспорт в ЕС и да се хвалиш, че не спазваш законите е ... как да кажа (ще ме баннат). Запознай се с Регламент (ЕО) ¹ 561/2006, връзки няма да давам, вярвам сам можеш да намериш.
                ...Дневното време за шофиране не може да превишава 9 часа... След период на управление от четири часа и половина водачът ползва непрекъсната почивка по време на работа от поне 45 минути, освен ако не ползва почивка.Тази почивка по време на работа може да бъде заменена с почивка по време на работа от поне 15 минути, последвана от почивка по време на работа от поне 30 минути, като двете почивки са разпределени през периода по такъв начин, че разпоредбите на първи параграф да бъдат спазени...
                Какво левичарство, какви 5 лева ?!? Това са правила, писани с кръв, буквално. Глобите в Европа са зловещи. Глобата във Франция за прекарана седмична почивка в кабината на превозното средство е 30 000 евро и една година лишаване от свобода. Бил съм на дело, в което заспал водач на камион удря лек автомобил с четирима пътника. Двама остават на място, двама - 100% инвалидност и будна кома. Иди обясни на родителите им колко е яко да караш 25 часа. Ако видиш снимките, няма да си толкова смел, гарантирам ти.
                И да, повечето водачи не могат да се сравняват с професионален шофьор, затова трябва да се насърчават да правят почивки, независимо с какво се придвижват. За повечето и два часа са много, само дето не го осъзнават и последиците са налице.
                Quae fuerant vitia, mores sunt.

                Comment


                  Присъединявам се към горното. Аз след 5 часа непрекъснато шофиране и съм парцал. Не всички са родени шофьори. Освен това аз като карам кола, правя точно това - карам колата и гледам да мисля с едно поне 10 секунди напред. Има хора дето хем карат, хем се возят. Те сиурно по-малко се уморяват, ама е малко опасно да караш прекалено отпуснат. Особено такива като мен дето карат малко по-бързо от средният човек.
                  This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                  Comment


                    Най-много ги обичам професионалните шеферчета, по-тъпи същества на пътя няма, и повече нарушения от тези направени от про дето много може не съм виждал. Като това включва всичкивидове идиоти, от бакшиши до тираджии, католичната ми класация я водят маршрутките.

                    Comment


                      Gaden Gogi написа Виж мнение
                      католичната ми класация.
                      Католична класация? За разлика от протестантската и православната класации?
                      Никто не обнимет необъятного! - Козьма Прутков
                      A який чоловiк горилку не п'є - то вiн або хворий, або падлюка. - Невідомий українець

                      Comment


                        Dinain написа Виж мнение
                        *Проклет ауто-корект. Тоя Андроид става много умен...
                        Пулих се минута-две, пулих се, па реших да не се обаждам. Викам си свят широк, хора всякакви, може Динайн и него да го пере сачмата

                        Amazon написа Виж мнение
                        Присъединявам се към горното. Аз след 5 часа непрекъснато шофиране и съм парцал. Не всички са родени шофьори. Освен това аз като карам кола, правя точно това - карам колата и гледам да мисля с едно поне 10 секунди напред. Има хора дето хем карат, хем се возят. Те сиурно по-малко се уморяват, ама е малко опасно да караш прекалено отпуснат. Особено такива като мен дето карат малко по-бързо от средният човек.
                        Зависи къде караш, все пак. Едно е да вземеш 400 км за три часа по магистралата, друго е да переш Костинброд-Берковица и дисковете ти да светят в тъмното.

                        Gaden Gogi написа Виж мнение
                        Най-много ги обичам професионалните шеферчета, по-тъпи същества на пътя няма, и повече нарушения от тези направени от про дето много може не съм виждал. Като това включва всичкивидове идиоти, от бакшиши до тираджии, католичната ми класация я водят маршрутките.
                        Те не че са тъпи, просто се кара за пари.

                        Comment


                          Прелест! Извънмерното тегло при електричките е плюс, щото правело центъра на масата нисък и колите били по-стабилни. А дългото зареждане е плюс, щото предотвратява катастрофи, предизвикани от изтощени от каране шофьори.
                          Никто не обнимет необъятного! - Козьма Прутков
                          A який чоловiк горилку не п'є - то вiн або хворий, або падлюка. - Невідомий українець

                          Comment


                            Кухулин написа Виж мнение
                            Зависи къде караш, все пак. Едно е да вземеш 400 км за три часа по магистралата, друго е да переш Костинброд-Берковица и дисковете ти да светят в тъмното.
                            Много мразя да карам по магистралата. Никаква тръпка, освен от изскочилите, без да погледнат огледалото идиоти. Добре, че 30 години каране се научих да ги познавам отдалеч. По магистралата се усещам от време на време, че карам само с рутина, без мисъл. И ако жената не бърбори, може и да заспя.

                            Най ми е добре по завоите в проходите, където левият ти крак не се схваща от неподвижност. Адреналинът е друг там. Пък нека светят дисковете.
                            Сле планинско каране се чувствам уморен, но леко еуфоричен. А след магистралата - нищо. А аз поддържам средна скорост над 140
                            Сънят е слаб заместител на кофеина!

                            Comment


                              ValBo написа Виж мнение
                              Никаква тръпка
                              Купи си мотор А ако търсиш адреналин от малко по-друг характер, купи си шосейка и спускай Саранци с 82 км/ч

                              Comment


                                Моторът е мислен, но за съжаление, нямам гараж.
                                Но пък в моят случай ще е нещо американско с високо кормило. На някой полегнал японец, ще изглеждам смешно :-)
                                Сънят е слаб заместител на кофеина!

                                Comment

                                Working...
                                X