If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Пичове не се чудете, 5 години от живота ми минаха в града на двете кули ( Балдуинова и Станимирова кула. Държавата си хвърли много кинти за мен а и през тези 5 години докато стрелях с машини или от бойница на машина рядко имаше цел която трябваше да я стрелям в движение и да не я поваля).
Знам, чел съм много от мненията ти в оръжейните форуми още преди години. Вярно е че моя опит в реалната стрелба се ограничава до спортна стрелба по статични мишени. Но макар и да има немалка връзка, тук коментираме все пак стрелбата в една игра. Тук балистиката на изстрела е много рудиментарно представена и като допълнение, има вкаран балистичен калкулатор и автокорекция по дистанция, така че има значение дали мерника ти е в границите на танка или се мериш с предварение. Аз лично трябваше да си изграждам почти от нулата рефлексите за тази игра. Което е една от причините да не ми харесва конкретно този неин аспект, но това е отделен проблем.
Такси за "вие сте шибани капиталисти и трябва да страдате". WG е офшорка регистрирана в Кипър, ЕС. Реално трябва да им е по-евтино да прибират пари от Европа, отколкото от Русия, примерно.
Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
1,5 секунди е времето за нормален човек на средна възраст и с начален опит.
1./ решение за стрелба;
2./ мозъка подава сигнал за натискане на спусъка;
3./ реакция на показалец или палец;
4./ време за действие на УСМ;
5./ изстрел;
6./ време за полет на проектил съобразно разстояние.Когато целта се движи и ти стреляш по нея реално може да кажеш колкото и смешно да звучи, но куршума се е блъснал в целта
По точка 1,2 и 3 значение има човек, натренираност и възраст. С годините времето за реакция се увеличава + липсата на тренинг.
По-скоро да си направиш сметка колко добър ти е нета
Понеже обичам вредната миризма на барута ти предлагам:
Намери акустичен таймер и ела, и ще демонстрирам умопомрачителен дублет с АК , SLR + double alfa
Знам, чел съм много от мненията ти в оръжейните форуми още преди години. Вярно е че моя опит в реалната стрелба се ограничава до спортна стрелба по статични мишени. Но макар и да има немалка връзка, тук коментираме все пак стрелбата в една игра. Тук балистиката на изстрела е много рудиментарно представена и като допълнение, има вкаран балистичен калкулатор и автокорекция по дистанция, така че има значение дали мерника ти е в границите на танка или се мериш с предварение. Аз лично трябваше да си изграждам почти от нулата рефлексите за тази игра. Което е една от причините да не ми харесва конкретно този неин аспект, но това е отделен проблем.
Реално е някъде между 0.3 и 0.5 секунди в зависимост колко ти е натрениран рефлекса и до колко очакваш ситуацията отключваща решението.
Да в играта има балистичен калкулатор защото има накаква балистика колкото и да е изкривена от реалността, но я има и да ти кажа че трябва да се дава предварение, което като в реалния живот така и в играта става по няколко начина:
- Водиш целта и стреляш, но кръга на мертника ти се разширява, а от там ти се влошава точността;
- стреляш на засечка, като ловец в гора с много дървета и е намерил предварително пролуки където да може да стреля, като например хваща свинската тиква и стреля като знае че ще попадне проектила в торса. В играта например като ленивеца на танка попадне на мерника стреляш и попадението попада например в бойното отделение под купола или в моторното отделение
1,5 секунди е времето за нормален човек на средна възраст и с начален опит.
1./ решение за стрелба;
2./ мозъка подава сигнал за натискане на спусъка;
3./ реакция на показалец или палец;
4./ време за действие на УСМ;
5./ изстрел;
6./ време за полет на проектил съобразно разстояние.Когато целта се движи и ти стреляш по нея реално може да кажеш колкото и смешно да звучи, но куршума се е блъснал в целта
По точка 1,2 и 3 значение има човек, натренираност и възраст. С годините времето за реакция се увеличава + липсата на тренинг.
Ти вкарваш и времето за полет до целта. Но въпреки това до 1.5 секунди ще се стигне в някакви по-реалистични условия. Бластерите в играта изстрелват зарядите си с доста по-висока скорост, от тази на реалните оръдия и освен това обикновено дистанциите са изключително малки. Тук и на предела на визуалния обсег в играта да стреляш пак времето е под една секунда. Но като цяло разбирам идеята ти и съм напълно съгласен. Това е начина да се стреля по движещи се цели.
Не е така.
Цената на Т-34-3, например, е ˆ32,6. На ЕС сървъра е кръгло ˆ40. И прочие.
цената на златото и техниката в руския сървър е в $
за пример вземи 2500 злато - 20лв излиза на евро сървъра при цена от 10 евра
а на руския е 14 и стотинки лв. при цена от 10$ и ето ти разликата от 25%+ от курсовата разлика на валутите понеже в Русия $ е почти официална валута!
това че са решили техниката да я пускат на различни цифрови стойности (40 евра за европа и 45$ за русия) си е тяхно решение от което играещите на руските сървъри пак са на печалба (80лв. към 66лв. съответно) просто гледат на техните хора да им е по ефтинко интересното е че там имат опция да си купят произволно количество злато примерно 87649 злато е 350.60$ а 49 злато е 0.20$ защо няма подобна опция и за евро сървъра
MM weight increased from 18 to 21,6
Weight from 36490 to 39970
Hitpoints 870 to 820
Added 20 ammo rack hp
Terrain resistance change: 1,03/1,14/2,06 to 0,9/1,1/2,2
Hull traverse major buff from 29 to 38
Turret traverse nerf from 53 to 30
Viewrange from 320 to 350
Gun depression buff from +17/-3 to +20/-10
Reload time buff from 4,28 to 3,8
Ammo capacity from 92 to 124
Aimtime nerf from 1,7 to 2,3
Engine power nerf from 870 to 700
Новият PzKpfw V/IV е станал доста по-добра машинка!
Това, което най-много го спъваше, беше липсата на gun depression - беше абсолютно минимална.
Сега е станал по-пъргав и маневрен заради подобреният Terrain resistance и Hull Traverse. Увеличеното тегло на корпуса и нърфът на двигателя не се отразяват особено. Машината и преди носеше достатъчно снаряди, сега са още по-предостатъчно.
Като недостатък - куполът се върти супер бавно, не мога да следя враговете, освен ако не въртя и корпуса, а тогава мерникът отива на майната си. Но пък с ускореното презареждане мога да наливам и наливам.
"Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."
Comment