Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Advanced Tactics

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Силата не се дели, а точно се умножава, т.е. в самата игра се вижда умножена, в самите сражения си е както описах вече. Пробвай, направи две еднакви единици, едната с повече атаки, и им сравни описанията в самата игра, ще видиш разликата.

    А терена изглежда прекрасно :tup:
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      Сигурен си? Защото имаше една тема (най-дългата във форума), където се обсъждаше моделан а сражения и там твърдяха, че се дели. Сега ще погледна логовете на подобен сблъсък .

      Comment


        Имам въпрос, по графиката. При мен излиза ужасяващо нащърбена с много неприятни бели петна. Някакъв .NET ли иска туй чудо или на каква резолюция го гледате вие? Нищо общо с вашите картинки, а машината ми е доста прилична, мониторът ми дори неприлично нов.

        Comment


          Май във форумите се споменаваха някакви проблеми с графиката на конкретен вид монитори. В момента не помня точно, но май ставаше въпрос за по-новите LCD монитори с по-широки екрани. Мисля че имаше някакъв patch за тая работа.

          Comment


            ясно, ще търся

            Comment


              Намерих следните теми по въпроса:

              http://www.matrixgames.com/forums/tm.asp?m=1598410

              http://www.matrixgames.com/forums/tm.asp?m=1597908

              Виж дали не е нещо като това.

              Comment


                Точно това е, с малки бледи петънца, благодаря

                Comment


                  М-у другото gollum, ти рисуваш ли си нови картинки за единиците (символи де), с натовските е лесно, проста геометрия.
                  albireo написа
                  ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                  Comment


                    Аз не съм свикнал с НАТОвските, та не ги ползвам. Нарисувах си няколко, а като потрябват ще нарисувам още.

                    Comment


                      НАТО-вските бяха някакви такива, нали:

                      Наистина се рисуват за по-малко от минута, но поне на мен не ми харесват, та и аз по-скоро се ориентирам към символчета от сорта на тия, които ползва Голъм.
                      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                      Проект 22.06.1941 г.
                      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                      Comment


                        Тракторчето просто ме кефи Сложете му моля ви се атака на мах, за майтапа така

                        ПП То не ми било трактор, то ми било мотоциклет, мамо ле
                        XV mile the sea brode is
                        From Turkey to the Ile of Rodez...

                        Comment


                          Натовските за мен са идеални, защото са универсални, стандартни и супер лесно разбираеми. Има няколко основни символа и останалите са комбинации от тях. С картинките проблема е че често се налага да се гадае какво аджеба трябва да е нарисувано като се има предвид че са по няколко пиксела.
                          albireo написа
                          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                          Comment


                            Е, има го този момент, но аз така и не съм си направил труда да науча и запомня НАТО-вските. А мисля че за този формат на квадратчетата пикселите са достатъчно и картинките са сравнително ясни. Е, поне на мен са ми ясни, а аз ги правя за себе си .

                            Comment


                              Не съм сигурен дали го говорехме, ама май ще трябва и повече диференциация на видовете части - в момента това са Infantry, Soft Mobile, Artillery, Armour (само за наземните ще говоря сега). Та май противотанковите оръдия трябва да са в отделен клас, понеже са си различни от останалата полева артилерия като размери и възможности за камуфлаж/окопаване и др; също леко бронираните и тежко бронираните машини може би трябва да са разделени.

                              Мисля, че като си попълня таблицата с повечко единици почти от самосебеси ще стане ясно какво е нужно.
                              albireo написа
                              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                              Comment


                                О, ако ти покажа колко са типовете, които съм дефинирал в момента . Доста повече от двадесет. Те имат значение за определяне на вида цел и затова съм ги изменил доста.

                                Сега видях какви въпроси задаваш на Вик, но ми се струва, че няма как да се направи, без сериозно да се преработи кода на играта - имам предвид това за кумулативните бонуси. Другото също ще изисква преработка, защото сега разходът на снабдяване се изчислява на база ход, без значение какво правиш през този ход. Другото ще изисква изцяло нов метод, който да взема предвид движението и сраженията в хода, които могат много да варирарт и да ги добавя към някакъв разход на ход.
                                Last edited by gollum; 15-01-2008, 10:43. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

                                Comment

                                Working...
                                X