Имам някакъв спомен, че преди да излезе се говореше за произволен брой командни нива по веригата, което се оказа, хм, възможно но безсмислено.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Advanced Tactics
Collapse
X
-
Да, напълно е възможно, но е безсмислено. Това важи и за сценариите - ако направиш сценарий с няколко навързани командни нива играчите най-разумно биха използвали това за да разпуснат ненужните командни нива и да си възстановят политическите точки. Това е неприятно за хората, които си падат по прецизните симулации на исторически сражения, но пък поначало тази игра не е замислена с такава цел, така че не мисля, че това е проблем. Иначе е добре, защото нещата се опростяват.
Comment
-
gollum написаИ нещо забавно за щабния персонал - той може да се ползва при нужда като лека пехота.
А пък ГЩ юнита, като му влезеха подкрепленията, скачаше до над 700. Интересно ако тръгнеш само с щабове какво ще станеXV mile the sea brode is
From Turkey to the Ile of Rodez...
Comment
-
Ще ги обградят, каквито са неповратливи и ще видиш, какво ще стане. Иначе ако правилно си спомням над 100 единици сила в една формация има наказания. Но не съм сигурен дали става въпрос за сто абсолютни бройки или за "мощта". По-скоро трябва дае първото. Иначе като "мощ" май един лек танк е равен на 20-тина пехотинци (и съответно щабни идиота). Между другото, така и не видях дали има конница, май няма.
Comment
-
Аз пробвах Северна Африка сценария и там танковите див, са по 200-300 абсолютна сила. С бройка на пехота ок. 30, 2-3 леки танкове, 2-3 тежки, 3-4 картечници и 3-4 миномета. Така че предполагам, че пеналтитата са за бройка на род войска над 100.
За конницата има "коне", ама май само за транспорт стават. Освен ако не може да ги ожениш за "пехота" и да си направиш кавалерияXV mile the sea brode is
From Turkey to the Ile of Rodez...
Comment
-
Само за транспорт са. Аз мисля като понавляза в играта да модна хубаво файла и да добавя по-голямо разнообразие на артилерия, щурмови оръдия, конница и някои други красоти.
А тия дивизии в Северна Африка вероятон е добре да ги размножиш на по две-три единици. Определено така вършат много повече работа.
Comment
-
Специално в случая не насърчавам изобщо търсенето 'безплатно', става дума за сам човек създател, а не за голяма фирма дето ще продаде стотици хиляди копия.Last edited by Imperial; 01-12-2007, 03:08.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Поцъках още малко тази вечер, на случайна карта.
Разбира се веднага си изтеглих първите графични модове (нато и "realmod2", променя терена с по-приличен) и сега се търпи.
Инженерите са безценни, само че не разбрах как се прави летище. Сигурно го пише в ръководството
За командната верига не знам какво да кажа. Може би ми се иска да можеше да се групират няколко единици да могат да се движат и въобще действат заедно.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Инженерите са безценни, само че не разбрах как се прави летище.
Може би ми се иска да можеше да се групират няколко единици да могат да се движат и въобще действат заедно.
Comment
-
gollum написаМного лесно (както и останалите постройки) - трябва ти свободен съплай, позиционираш ги там, където ще е летището и след това от менюто за строеж избираш летище. Ако имаш достатъчно съплай (мисля че цената беше 100) го пускаш за правене и за един ход е готово. Вероятно има и някаква зависимот от това колко инженери има в единицата - но с 30 става със сигурност.
Изиграх една кратка случайна игра. Все се увличам да натоварвам частите без да спазвам принципа за по-леки и по-многобройни части. Освен това се усещам, че като създавам нови просто слагам каквото има в момента в щаба и ги пускам да се оправят. Е, гледам пехотните ми да имат примерно 10 кашици и поне 1 картечница и 1 пехотно оръдие (така и не направих никакви миномети). Компютъра май се нагажда - в началото пращаше и той леки и малобройни части, но после започна да праща едни чудовища с по 30 пехота. Освен това не пропуска да ми обгради частите ако има възможност - а защо въобще е имал такава е друг въпрос Забавно беше като ми прати първия среден танк, а аз нямах никаква противотанкова защита (да си призная разчитах на пехотните оръдия). Е, аз вече почти бях спечелил играта, но все пак си беше лек шок на фронта (в последствие танкът беше обграден и се предаде ))) )
Единствената ми критика към играта засега е, че липсва атмосфера. Един вид, единствената цел на играенето са сраженията и вземането на опорните точки (градовете, нарочно не ги наричам така защото не са нищо повече от абстрактни опорни точки дето дават нови части и поддръжка). Иска ми се малко повече плът за истинско вживяване.
ДОБАВКА на следващия ден - днес освен че си играх в снега :mhehe: поиграх и АТ доста (няколко часа... ). Вече правя много повече картечници, но не мога да отвикна да натоварвам частите с всякакви играчки. Забелязах, че компютъра прави доста SMG пехота, а аз почти никаква. Той пък не прави артилерия хич - макар че това най-ниското му ниво на интелигентност.
Още нещо - следете си производството и нуждите от съплай.
И правете авиация, ако ще по един изтребител ако нямате средства, безценни са за въздушно разузнаване.Last edited by Imperial; 03-12-2007, 06:52.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
С "чудовищните" части спарвянето е много лесно . Както си видял, предполагам. То затова и няма голям смисъл от тях, освен в по-изключителни случаи. Във всеки случай, тук принципът не е на съсредоточаване на много сила (в смисъл на субформации) на едно място, а за съсредоточаване на много формации на едно място.
Още не съм се ориентирал достатъчно за разликите между отделните характеристики, но накратко - минометите са ефективни за настъпление, картечниците - за отбрана. Пехотните оръдия не са кой знае колко ефективни, освен срещу град, в закрит терен и срещу укрепления. Разликата между пехота с пушки и картечни пистолети не е голяма - първите са малко по-добри на открит терен, а вторите в град и на закрит терен.
Империал написаЕдинствената ми критика към играта засега е, че липсва атмосфера. Един вид, единствената цел на играенето са сраженията и вземането на опорните точки (градовете, нарочно не ги наричам така защото не са нищо повече от абстрактни опорни точки дето дават нови части и поддръжка). Иска ми се малко повече плът за истинско вживяване.
Comment
-
Просто следвам вече утвърдилата се традиция на форума да се пишат неосмислени, неинформирани и често откровено пожелателни постове. :animal27:
А пък на мен поне ми се струва, че пехотните оръдия вършат доста работа. По едно време ги слагах дори при танковете, което обаче след като все пак помислих малко си е пълна глупост.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
Comment