Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Форумна игра "Дипломация IV"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Снощи са дошли още два хода, днес има време да дойдат още два евентуално и довечера, когато остане време, да започна обработката.
    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
    Проект 22.06.1941 г.
    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

    Comment



      Играчите като карти

      В момента на практика има три съюза (пиките, трефите и купите), както и два жокера. Поне такова е виждането на водещия
      Last edited by messire Woland; 18-05-2013, 17:02.
      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
      Проект 22.06.1941 г.
      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

      Comment


        А кога ще излезе на светло този ход ?

        Comment


          Ами аз започнах снощи да го обработвам и ако тази вечер успея - ще го публикувам. Ако не - утре сутринта.
          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
          Проект 22.06.1941 г.
          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

          Comment


            Учудващо е как нагласите на играчите, та дори и някой от битките в играта се развиват като проекция на реалността от средата на 19-ти до средата на 20-ти век.
            This is my signature. There are many like it but this one is mine.

            Comment


              Amazon написа Виж мнение
              Учудващо е как нагласите на играчите, та дори и някой от битките в играта се развиват като проекция на реалността от средата на 19-ти до средата на 20-ти век.
              Аз когато играя на Тотал Уор се изкушавам да ролплейвам исторически и да имам същата външна политика като държавата, с която играя. Може би е тенденция сред феновете на историята

              Comment


                Според мен при сражението във Варшава в Позен е нарушено следното игрово правило като са се струпали 10+ корпуса в даден момент на сражението в една провинция:
                4.2. Във всяка провинция може да има максимум 10 сухопътни единици.
                „Аз, Драгомир, писах.
                Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“

                Модератор на раздел "Военна Авиация"

                Comment


                  Прав си, ще трябва да преработя хода според другия вариант на заповедите. Недоглеждането е от моя страна.
                  Новият вариант ще е готов днес. За следващия ход обаче ще има по-строги граници: времето за него ще бъде до 22ри, 17:00 българско време, всички пристигнали след това ходове няма да ги смятам.
                  Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                  Проект 22.06.1941 г.
                  "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                  Comment


                    Карта: http://www.history-simulations.net/t..._10_action.png
                    Финанси за ход 11:
                    Австро-Унгария: 48 лири
                    Великобритания: 143 лири
                    Германия: 180 лири
                    Испания: 203 лири
                    Италия: 88 лири
                    Османската империя: 190 лири
                    Русия: 236 лири
                    Франция: 122 лири
                    Швеция: 123 лири

                    Сражения
                    Сражения в Швеция, практически - едно голямо бойно поле, обхващащо северната част на страната:
                    Сражение в Лулеа
                    Атакуващи сили: 2 руски ПК от 7ма армия, сила: 8
                    Отбраняващи се сили: 4та армия (2ПК), отбраняваща се откъм посоката на атаката, сила: 12
                    Загуби и резултати: статуквото се запазва, загуби: по 1 ПК от двете страни.

                    Сражение в Кируна (насрещна атака)
                    Шведски сили: 4ПК, 2КК без щаб, атакуващи от Умеа, сила: 11
                    Руски сили: 1КК, прикриващ движението на 5та армия (без конкретна посока за отбрана и бонус), 3ПК от 7ма армия, атакуващи от Лапландия (със заповед единствено да ангажират шведските сили, като след сражението остават в началната провинция). Сила: 13,5
                    Загуби и резултати: Кируна остава в руски ръце, загуби: 1ПК и 1КК от Швеция, 1ПК и 1КК от Русия. В провинцията не остават войски.

                    Сражение в Остерсунд
                    Атакуващи сили: 5та руска армия (4КК), сила: 12
                    Отбраняващи се сили: 3та шведска армия, имаща заповед за атака към Кируна, сила: 7
                    Загуби и резултати: Остерсунд остава в шведски ръце, загуби: 1 руски КК и 1 шведски КК.

                    Сражение в Намсос
                    Атакуващи сили: 1 шведски ПК без щаб, сила: 2
                    Отбраняващи се сили: 1 руски ПК без щаб, сила: 3
                    Загуби и резултати: статуквото се запазва, загуби няма.

                    Сражения в Австрия и Русия:
                    Сражение във Варшава
                    Атакуващи сили: 1ва (4ПК) и 2ра (4ПК) шведски армии, немски армии: 4ПК от 1ва армия, 3ПК от 8ма армия , общо сила: 60
                    Руски сили: отбраняващи се 2ра армия (5ПК) и 2КК без щаб, 1ПК без щаб, атакуващ от Източна Прусия, общо сила: 36
                    Загуби и резултати: Варшава остава в руски ръце, а загубите са както следва:
                    Германия: 1ПК от 1ва армия
                    Русия: 1ПК от 2ра армия и 1КК
                    Швеция: 1ПК от 2ра армия

                    Сражение в Щирия
                    Атакуващи сили: 3ПК от 5та австрийска армия, 11та немска армия (3 немски и 1 австрийски КК), 10та немска армия (4КК), общо сила: 36
                    Отбраняващи се сили: 1ва османска армия (4ПК), сила: 24
                    Загуби и резултати: Щирия остава в руски ръце, загуби: 1 османски ПК, 1 немски КК

                    Сражение в Букурещ
                    Атакуващи сили: руски 2КК и 4ПК без щаб, османски: 4та армия (5КК), 5та армия (3ПК), общо сила: 38
                    Отбраняващи се сили: 1ва армия (5ПК), отбраняваща се срещу Русе, Крайова, Трансилвания и Констанца (но не и срещу Варна), сила: 22,5
                    Загуби и резултати: Букурещ остава румънски, Румъния губи 1ПК, Русия: 1КК от Трансилвания

                    Сражение в Пиемонт
                    Френски сили: 8ма армия (5ПК), сила: 20
                    Италиански сили: 5та армия (4ПК), отбраняваща се откъм Марсилия, 4та армия (4ПК), атакуваща в посока към провинцията, общо сила: 40
                    Загуби и резултати: Пиемонт остава в италиански ръце, загубите са по 1 ПК от всяка страна.

                    Сражение в Кампания
                    Италиански сили: 1ПК без щаб, атакуващ от Калабрия с подкрепа на 3та армия (2ПК), общо сила: 10
                    Френски сили: 1ПК без щаб, атакуващ към Абруци, сила: 1.5
                    Загуби и резултати: Кампания минава в италиански ръце, загубите са по 1ПК.

                    Сражение в Хьорнафьордур
                    Атакуващи сили: 2ра английска армия (3ПК, 1КК), сила: 15
                    Отбраняващи се сили: 2 датски ПК без щаб, сила: 6
                    Загуби и резултати: провинцията е превзета, загуби: 1 датски ПК, 1 английски КК

                    И накрая окончателен вариант на картата, без стрелки, само с положението от финала на хода: http://www.history-simulations.net/t...pl-game_10.png
                    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                    Проект 22.06.1941 г.
                    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                    Comment


                      Тъй като няколко пъти възникнаха въпроси относно морския транспорт и десант, да кажа тук:
                      Морският транспорт на сухопътни единици е със скорост 1 провинция за 1 ход. Единственото изключение е, когато се извършва транспорт между две свои (или съюзни) провинции с прекосяване на една морска. В този случай сухопътните части прекосяват морето и слизат на сушата в рамките на един и същ ход.
                      Ако става дума за десант на чужда територия, това отнема още един ход, освен морското придвижване, тоест имаме 1 ход прекосяване на морската провинция и още един - самият десант.
                      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                      Проект 22.06.1941 г.
                      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                      Comment


                        Т.е.:

                        ход 1: десантът се качва от 1 провинция в съседната морска
                        ход 2: десантът минава в следващата морска провинция, която граничи с вражеска земя
                        ход 3: десантът слиза на земята

                        Да, не?
                        albireo написа
                        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                        Comment


                          Ще цитирам от въпросите и отговорите:
                          "02. Пренасяне на сухопътни части през море от собствена до собствена територия. Това е малко специфичен случай. Ще броя движенията през 1 морска провинция за 1 ход, т.е. ако Италия иска да трансферира 1 ПК от Абруци във Венеция, то това ще отнеме 1 ход. По този начин ще се симулира и по-ниската цена на морския транспорт.
                          А ако иска да премести същия корпус от Абруци в Калабрия, това са 2 морски провинции, ще се брои за 2 хода. Т.е. преминаването на 1 морска провинция ще се брои за 1 ход, когато и от двете страни седят свои територии.
                          02а. Когато става дума за десант на враждебна територия. Тук случаят е малко по-различен, тъй като десантът е доста по-сложна и времеемка операция. Прекосяването на морската провинция ще се брои за 1 ход пак, но самата десантна операция ще е отделно действие, изискващо още едно движение."

                          А за това:
                          Т.е.:

                          ход 1: десантът се качва от 1 провинция в съседната морска
                          ход 2: десантът минава в следващата морска провинция, която граничи с вражеска земя
                          ход 3: десантът слиза на земята

                          Да, не?
                          Ход 1: десантът излиза от сухопътната провинция в морето. Ако провинцията, в която искаме да слезе е наша, това става все на тоя първи ход. Ако обаче е чужда, минаваме на варианта: ход 2: десантът слиза на сушата.
                          Всъщност още май от ходове 1-2 на няколко места този морски транспорт се ползва, май главно в Русия, Османската империя и мисля в Германия. Например така англичаните могат в рамките на един ход да прехвърлят сили от Абърдийн в Норфолк, което иначе би им отнело 3-4 хода и също така да пренасят в рамките на един ход сили между Острова и Ирландия. Или османците да прехвърлят части от Дамаск в Анатолия. И т.н.
                          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                          Проект 22.06.1941 г.
                          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                          Comment


                            Това вярно ли е?

                            albireo написа
                            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                            Comment


                              Според моите разбирания на "уточненията" на "въпросите" към "правилата" са 3 хода.

                              Може би по-ясно щеше да е да има подробни правила с по-малко въпроси, уточнения и примери.

                              Comment


                                Imperial написа Виж мнение
                                Това вярно ли е?

                                От собствен опит последните ходове - да, ако А1 и Б1 са противници. Преди 2-3 хода благодарение на това изгонихме руския десант.

                                Comment

                                Working...
                                X