gollum написа


Върху тази карта се нанася координатна мрежа от точки, които са разположени на равни разстояния по хоризонтала и вертикала (и естестевно на по-големи по диагонал). Всяка точка има два координата, които точно я определят, а за удобство самите точки са групирани в квадранти със собствен координат (нанася се с блед прозирен цвят върху картата.
Всяка бойна единица е представена на картата от "петно" с определен цвят (цветът показва притежателят на единицата) като може да има допълнителен символ за указване на номера и типа на единицата.

Петното е разположено в пространството според точките като може да има поризволна форма.
Следващия пасаж е ясен, движението също, както и разтеглянето и тн. Аз имах същото предвид (армия в маршов строй очевидно ще има дълго и тънко "петно", в боен строй пък няма да може да ходи по пътя).
Когато се стигне до сблъсък между две или повече портивоборбстващи единици то определящ е фронтът на сблъсъка, т.е. каква част от двете петна се припокриват и влизат в контакт - тази част от силата на единицата участва в дадения момент. Така се реализира изкюлчително интересна геометрична концепция, където всичко ще зависи от локалната концентрация на силите, ще има пробиви, обход и така нататък.
Но като цяло моите идеи са именно в тази посока, хубаво е, че вече сте обмисляли нещо и вие, та ще можем да напасваме системата

Но да видим какво ще излезе, на първо време по-простичко, да видим дали ще сработи

Comment