Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бъдещето на самолетоносачите

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Струва ми се, че корабът без проблем може да оперира с примерно авиокрило от 16 МиГ-29К; 8 Ка-28/31 и 8 Dhruv, ако обстановката между Индия и Пакистан се изостри, като вероятно през останалото време ще излиза на плавания с авиокрило от порядъка на 6-8 МиГ-29К/ 4 МиГ-29КУБ, 4-5 Ка-28, 2 Ка-31 и 3 Dhruv.

    Мен друго не интересува. Имате ли представа с какъв боен товар и с каква зарядка с гориво може да излита МиГ-29К от близката и от далечната стартова позиция? Не намерих такава информация.

    Comment


      Мисля, че от далечната позиция излита на максимум. От близката нямам спомен.

      Comment


        Днес докато търсих тази информация в нета четох някакви полемики, че с комбинацията Викрамадитя + МиГ-29К се получавало долу-горе същото положение както с Кузнецов + Су-33 - палубните изтребители можели да излитат със силно ограничен товар и непълна зарядка.

        Comment


          Су-33 излита на 33 тона документирано. Това му е максималната излетна маса. Някъде по форума давах цитати, ще ги потърся. Няма причина за МиГ-29К да е различно. Двата самолета имат еднаква тяговъоръженост, съвсем малко в полза на Су-то.

          Comment


            С 32.2 тона, извинявам се.

            "17 ноября с палубы «Тбилиси» впервые стартовали, а затем и выполнили посадку на аэрофинишеры военные летчики-испытатели ГК НИИ ВВС — В.Н.Кондауров (на МиГ-29К) и Ю.А.Семкин (на Су-27К). Они взлетали с трамплина, последовательно наращивая взлетную массу своих машин, при волне нии моря до 4 — 5 баллов, разных скоро стях хода корабля и силе встречного вет ра. Было установлено, что с полной заправкой топливных баков и четырьмя ракетами (взлетная масса 29,9 т) Су-27К способен взлетать с ближней стартовой позиции ¹ 2 даже на 7-уз. ходу корабля. А при 15 уз. был возможен старт и с 3-й позиции с полной заправкой топливом и максимальным боекомплектом (взлетная масса 32,2 т)."

            Comment


              А по въпроса за евентуални планове за базиране на звено Хариъри на борда на Викрамадитя, струват ми се на практика невъзможни. Американците изкупиха британските Хариъри като източник на резервни части за Хариърите на авиацията на морската пехота и индийците на свой ред увиснаха за резервни части. Плановете бяха да снемат от въоръжение самолетите на индийската морска авиация тази или следващата година.

              Comment


                Нямаше ли нещо, че МиГ-29К има дори специален режим на двигателите(специален форсаж) за излитане от трамплин?
                This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                Comment


                  Стария двигател има извънреден форсаж, новия (РД-33МК) няма.

                  Comment


                    А всъщност се оказва, че и новия има, но никъде не е посочена тягата.

                    Comment


                      относно развитието на самолетоносачите: едните ще продължат да ги развиват щото си мислят че света е техен, другите ще си развиват средствата за тяхното унищожение.... практиката показва че средствата за нападение винаги изпреварват тези за защита....
                      ПП: лично аз съм за подводен самолетоносач който да може да излита в космоса и да носи ядренни ракети ако може и да е невидим... въобще нека силата бъде с вас

                      Comment


                        Да бе...
                        Подводниците и танковете през ВСВ показват, че тази теза е несъстоятелна. Няма никакво "винаги".
                        "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                        "But I know none, and therefore am no beast."

                        (Richard III - William Shakespeare)

                        Comment


                          vlado67 написа Виж мнение
                          ПП: лично аз съм за подводен самолетоносач който да може да излита в космоса и да носи ядренни ракети ако може и да е невидим... въобще нека силата бъде с вас
                          И по един гидеонов двигател за всяка ракета.

                          Comment


                            Dinain написа Виж мнение
                            Да бе...
                            Подводниците и танковете през ВСВ показват, че тази теза е несъстоятелна. Няма никакво "винаги".
                            разгледай ги като средства за нападение и ще видиш че съм прав....

                            Comment


                              разгледай ги като средства за нападение и ще видиш че съм прав....
                              Те са средство за нападение - особено подводниците (механизираните части и съединения могат да се ползва ти по двата начина, но и в двете роли се ползват офанзивно (тактически)). И си вършат работата чудесно през ВСВ. Технологично средствата за нападение и защита си се развиват без да има видим превес на едното над другото. Това, което решава нещата е стратегическия баланс, конкретните стратегически и оперативни решения и прочее съображения, лежащи извън технологичната сфера, поне според мен.

                              Comment


                                Кухулин написа Виж мнение
                                А при 15 уз. был возможен старт и с 3-й позиции с полной заправкой топливом и максимальным боекомплектом (взлетная масса 32,2 т)."[/I]
                                От трета позиция и от пилот изпитател, което е доста различно от нормален пилот, без да коментираме колко самолета могат да се наредят на 3-та позиция и как ако се лети от там нищо не може да кацне.

                                Comment

                                Working...
                                X