Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Любопитно
Collapse
X
-
Super_Hornet написа Виж мнениеСа, ако обясниш и на ко се смееш...
Виж в клипа на 28-та секунда с какво управляват въпросното изделие и може би ще разбереш.
Те тука мишените са по-високо технологични...
Извинете за правописа, но толкова мога...
Моля, ако нещо в мен не ви харесва, не ме уведомявайте за това.
Постарайте се да преживеете този шок самостоятелно...!
Comment
-
bigdragon да каже на какво се смее, но предполагам заради думата "робот".
Иначе лично на мен подобни дрони (земни, въздушни, морски...) много ми допадат като идея. Ето конкретно това се управлява от един човек, а има огнева мощ на цяло отделение.
П.П. Упс, колегата е отговорил вече - писали сме едновременно.
Comment
-
bigdragon написа Виж мнениеКато не разбираш ще ти обясня.
Виж в клипа на 28-та секунда с какво управляват въпросното изделие и може би ще разбереш.
Те тука мишените са по-високо технологични...
https://youtu.be/StxbkWLLTMI
Сун, не са роботи, все още, ама с напредъка в разработката на ИИ, ще вземат и да станат.
Comment
-
Super_Hornet написа Виж мнение... виде дистанционно и реши, че е ногу смешно. Яснууу...
......
Технология от преди няколко години.
Апропо, вече е цивилна и масова.
А пък руското джудже е най-голямото джудже...Извинете за правописа, но толкова мога...
Моля, ако нещо в мен не ви харесва, не ме уведомявайте за това.
Постарайте се да преживеете този шок самостоятелно...!
Comment
-
bigdragon написа Виж мнение
п.с. Мое да им пишеш на разработчиците (джуджета), как да си карат и правят роботите. Все пак у нас има сериозен опит в проектирането и производството на таквиЗи изделия.
Comment
-
Извинете за нарушеното спокойствие, както и за създадената работа на модераторите!
Филосовски принцип:
Ако нещо съществува, то съществува, независимо от това дали вие знаете, или не за това...Извинете за правописа, но толкова мога...
Моля, ако нещо в мен не ви харесва, не ме уведомявайте за това.
Постарайте се да преживеете този шок самостоятелно...!
Comment
-
В съседната тема пуснах за взрива в китайското пристанище и се присетих за най-голямото подобно нещастие:
Взривът в Халифакс на 6 декември 1917 г. Взрива е причинен от френски военен транспорт който превозва на борда си 200 тона динамит и 2300 тона пироксинова киселина. Загиват 2000 души, 9000 са ранените, града е разрушен.
Води се че взрива е бил с еквивалент 3 килотона (оттук нататък Кухулин да чете внимателно, това си е едно добро ТЯО)
Линк към вики: https://en.wikipedia.org/wiki/Halifax_Explosion
Снимков материал:
И описание на катастрофата от любимата ви "Тайните на морските катастрофи" от "Лев Скрягин" (който не я е чел да не се офлянква, а бърже да бяга в читанката, или най-близката библиотека)
Смъртоносният товар на „Монблан“, разположен пред и зад средната надстройка и машинното отделение, детонирал почти мигновено — отначало експлодирали първият и вторият трюм, след това — третият и четвъртият. Параходът се пръснал на стотици хиляди късчета.
Взривната вълна била насочена по цялата роза на компаса. За силата на тази вълна може да се съди дори по следните факти. Стоманено парче от ребро на „Монблан“ с маса 100 кг било намерено В гората на 12 мили от града. Вретеното на главната котва, което тежало около половин тон, прелетяло над залива Норт Арм и паднало в гората на 2 мили от мястото на експлозията. Четиридюймовото оръдие от бака на „Монблан“ било намерено с наполовина разтопено тяло на дъното на езерото Албро, намиращо се на 1 миля от Дартмут.
Всички каменни сгради в Дартмут и Ричмънд, да не говорим за дървените къщи по двата бряга на пролива Те-Нароуз, били почти напълно сринати със земята. На всички къщи, намиращи се на разстояние 500 м, били отнесени покривите. Телеграфните стълбове се чупели като кибритени клечки, стотици дървета били изтръгнати с корените, мостовете рухнали, срутили се водонапорните кули и заводските комини.
Особено пострадала северната част на Халифакс Ричмънд — градският район, разположен по склоновете на хълма. Там рухнало зданието на протестантския приют за сираци, което погребало под каменните си останки своите и без това нещастни обитатели. Били разрушени три училища — от 500 ученици живи останали само 11. Най-много жертви били отбелязани в местата с най-много хора — заводи, фабрики и учреждения. Така например в текстилната фабрика почти никой не оцелял, а в цеха на леярския завод, който се намирал близо до пирс ¹ 6, от 75 души се спасили само шестима тежко ранени. Загинали няколкостотин работници, събрали се върху покрива на захарния завод „Акадия“ да гледат пожара на „Монблан“.
Огромният брой на жертвите в Халифакс се обяснява с това, че когато параходът се запалил, хората искали да погледат това зрелище — те започнали да се трупат по крайбрежните улици, по покривите, по хълмовете. Онези, които били по това време в къщи, наблюдавали пролива от прозорците. Горящият параход привлякъл много хора.
Освен големите здания — заводи, фабрики, църкви, складове, от експлозията били напълно разрушени 1600 и силно повредени 12 000 къщи. Едва ли тогава в града е оцелял и един прозорец. От взривната вълна били изпочупени прозорците чак в града Труро, отдалечен от Халифакс на 30 мили.
Няколко минути след експлозията двата бряга на пролива Те-Нароуз оставали обвити от облаци черен дим и прах. Върху града падали не само парчета от разкъсания параход, но и огромни скални късове от дъното на пролива, камъни и тухли от къщите. От корабите, намиращи се в пристанището, били погубени около дузина големи транспорти, а десетки параходи и военни кораби получили много силни повреди. Големият нов параход „Курака“, застанал на вързала до пирс ¹ 8, се оказал изхвърлен върху другия бряг на пролива. От 45 членове на екипажа живи останали само 8. Транспортът „Калони“, който стоял под неговата закрила по отношение на „Монблан“, останал без спардек, без комин и мачти. От взривната вълна бил смачкан бронираният борд на крайцера „Хайфлайер“, били отнесени рубките му, комините, мачтите и всичките му баркази. Повече от 20 души от екипажа на крайцера били убити и над 100 души — ранени. Крайцерът „Найоб“ с водоизместване 11 000 т бил изхвърлен на брега като треска. Норвежкият параход „Ховланд“ бил почти напълно разрушен в сухия док.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
ВМС на Израел разпространиха тези клипчета (в линка) и дадоха информация за мерките, които предприемат за защита на газовите находища "Тамар" и "Левиатан", открити през 2010 г. ("Левиатан" беше най-голямото газово находище в Средиземно море до откритието на италианската "Ени" край бреговете на Египет тези дни)
Специалните части на флота, "13-та флотилия", провеждат учение по превземане на една от платформите и освобождаване на заложници.
Също така флотът съобщава, че вече използва "безпилотни плавателни средства" за охрана на платформите, както и че е завършена модификацията на корабните ракети "Барак 1" за прихващане на ракети с къс обсег, подобно на "Железен купол". Извършен е успешен опит с мишена, имитираща "Град", изстрелян от Газа.
Очакваните атакуващи са Хамас, Хизбула и "Ислямска държава"."No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment
Comment