а между другото какво му харесваш на Чезаре?За мен той е някакъв хибрид между линкор и линееен крайцер.Тънка, тясна броня - 250мм - само по водолинията - 2.50м, горен пояс 220мм + казематен 150 или 18 не мога да се сетя!ПТЗ липсва - значи е равен тук с австриеца.Оръдията му стрелят с по-леки снаряди от тези на австроунгарския
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Севастопол и Измаил
Collapse
X
-
Dе Ruyeter написаЗащото си помислих, че ако сравняваме Гангут с Айрън Дюк или Кьониг или пък Невада :sm113:
Comment
-
Впрочем американските таралясници като ги подпукам с тежки фугаси ,дори не са нужни гимнастики от сорта "..аз така бих правил..." те руснаците именно на фугаси залагат, та на какво ще заприличат американските таралясници? на подводници?
Срещу британските кораби: предчид качеството на доютландските снаряди и характерът на Гангутовското брониране и въоръжение...бих казал че имат примерно равни шансове с по-ранните, е ако британецът е с нови снаряди каюк за Гангут.
Comment
-
Бордът е висок обаче краищата са тънки и имат килево клатене. А като почваме да гледаме защита по частички: ами то това за челата си беше казано още в началото, Гангутите са разчетени за голяма огнева производителност с фугасни снаряди, и тук вече опира до вероятности : град от фугаси върху американският кораб (защо ли се завъртя около тях работата, те дори не са вероятни противници) срещу "златен" АР снаряд в ....ами руснаците стрялят с друг барут при това в медни гилзи, малко трудно ще гръмне.
Но все пак най-вероятни противници и обекти за сравнение са Италианските и Австроунгарските кораби, като и по-старите германски (новите е малковероятно да бъдат похарчени на ЦМАП).
Comment
-
За ПСВ монотонното разположение на артилерията е по-добро: управлението е по-лесно поради еднаквата височина, поражаемата площ е по-малка поради ниските барбети, това разположение е неудобно защот трудно се компановат машините, и е недостатък вече между войните защото строго лимитира размерите на мапинното и котелните отделения, освен това няма място за зенитки по палубата.
След малко ще изровя за Унитис.
Comment
-
http://www.navycollection.narod.ru/l...15_ocenka.html
Обърни внимание на частта за деформацията на краищата, това е характерно са всички кораби с артилерия групирана в носа и кърмата, поради голямата маса корпусът се деформира и се получва насъгласуване, поради което кърмовата група кули стреля неточно, при монотонното разпределение този недостатък отсъства.
ето мАлко за бронята
Недоумение также вызывает уменьшенная толщина лобовых плит башен по сравнению с бортовыми (200 против 280 мм), хотя разумнее было бы сделать наоборот, и, как уже говорилось, неоправданно тонкая плоская часть крыши - всего 60 мм, хотя ее площадь составляла более 70 м2. Большим недостатком можно считать и отсутствие какой-либо противоосколочной защиты дымоходов, что при разрыве снаряда в районе дымовых труб могло вызвать падение тяги и снижение скорости хода (и без того невысокой), а также задымление расположенных рядом боевых постов
Comment
-
Да, има го и този момент, но чрез начините на стрелба /носова група кули - кърмова редуване се отстранява/.А едва ли разсейката е чак толкова голяма.Виж, че навсякъде по света се предпочита тозизи начин на разположение на кулит.Никой не повтаря руското разположение.
За ВУ - знам че страните са по-дебели.Австрийците не са глупави.Единственото обяснение е, че са се готвели да се сражавт с по-многоброен противник - италианския флот и има опасно снарядите да идват не само челно, но и странично при кръстосване на "Т" от по бързоходните италиански корабиП.В.
Comment
-
Dе Ruyeter написаДа, има го и този момент, но чрез начините на стрелба /носова група кули - кърмова редуване се отстранява/.А едва ли разсейката е чак толкова голяма.Виж, че навсякъде по света се предпочита тозизи начин на разположение на кулит.Никой не повтаря руското разположение.
За ВУ - знам че страните са по-дебели.Австрийците не са глупави.Единственото обяснение е, че са се готвели да се сражавт с по-многоброен противник - италианския флот и има опасно снарядите да идват не само челно, но и странично при кръстосване на "Т" от по бързоходните италиански кораби
То това разположение не е руско, за първи път е приложено от Италианци.
А не се прилага поради споменатите компановъчни трудности.
Comment
Comment