Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коритото Хипер,( преименувана поради хода на дискусията)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Коритото Хипер,( преименувана поради хода на дискусията)

    Възползувайки се от пикът в интереса към флотската част на форума, и в частност към алтернативната история......
    ами сещайте се от заглавието

    #2
    Коритото Хипер,( преименувана поради хода на дискусията)

    От кого спечелена Северна Африка, от Кадафи?

    Comment


      #3
      ---

      еее говорим за ВСВ където по една случайност има североафрикански фронт, има една държава дето се ядат макарони, същата държава оплита конците в африка и опт една друга държава, дето пият бира с кремвирши и кисело зеле, се втурват да им помагат, в крайна сметка губят къде поради липса на Тактическо къде на Стратегическо мислене.

      Comment


        #4
        ОК, виж екстра е темичката , но военноморски може ли да се господства над Северна Африка...
        Аз дето само Чонев и Нойкирхен съм чел, пак си мисля, че италианския флот е просто лукс за Рим, едва ли са имали някаква полза от 6-те си бойни кораба и бързичките си, уж, доколкото знам, без добро брониране тежки кръстосвачи...
        Леките им сили, доколкото знам се представят добре, а и подводниците им от Бордо и тук там,не се излагат чак толкова много...
        но да господстват? Кънингам добър флотоводец ли е, между другото?

        Comment


          #5
          Абе това че британският флот има най-добрите кадри в света е едно на ръка, но Италианският флот (с малко помощ от луфтвафе) е могъл да се разправи с британския, те обаче си мислят че без да влезнеш в сражение и да пролееш и от своята кръв ще спечелят. Пък и много глупаво е да мислиш че печелиш нещо само със строителството на един кораб, реално това е само загуба на парите вложени в него, за да получиш дивиденти трябва да го рискуваш вбой и дори да го загубиш. Но конкретната идея на темата беше какви действие би трябвало да предприеме Супермарина за да подпомогне африканското ТВД (не че не е очевидно:Maлтаa) и с какво биха могли да им се противопоставят Британците (освен още удари подобни на Таранто)

          Comment


            #6
            аха, ами примерно да се снабдят с гориво например, доколкото знам, положението е било плачевно.

            Какво да направят: Аз бих казал, че големите кораби, обратно на твоята теза, са за имане, не за използване, знаеш , че другаде сковават, но в италианския случай, те са си сковани от проливите...
            1. Първият удар е трябвало да бъде срещу Александрия, с всичко с което разполагат...
            2. После Малта естествено...
            3. После, не знам, ако Англия стреля по Оран, може би нещо с франсетата? Гибралтар?

            Но всичко това в Средиземно море може да го направи и авиацията?!

            Comment


              #7
              Италианците както правилно отбеляза Гоги не искат да си рискуват кожата в в сражения, вероятно и затова строят корабите си толкова бързи.Реално обаче през годините на експлоатацията скоростта им е горо-долу колкото на тази в останалите флотове.Бронирането не е чак толкова слабо - справка - Зара, Еугенио ди Савоя, Гарибалди, Виторио Венето, но стратегията им е много зле и порочна. Те не успяват да унищожат авиацията на Малта и да я превземат, което трябва да е първостепенна важност за осигуряване безопасността на ливийските транспорти и доставките на Ромел, Кънингам ги бие като маче от дирек при всяка възможност.
              П.В.

              Comment


                #8
                Ne]o za broniraneto ne sym syglasen s tебе, Виторио е един от най-добре защитените линкори. А последните им крайцери също...не като изгъзицата Хипер.
                Но да се върнем на стрратегията вие как го виждате превземането на Малта и евентуално как биха се противопоставили Британците...е хубаво е да уточним и за кога става въпрос.

                Comment


                  #9
                  Нека да започнем от 1940 г., когато Франция е капитулирала и Италия има 1 противник, а нивото на петролни запаси е сравнително високо.Освен това предлагам да не отличаме в критика на кораби от други държави, защото Хипер е доста по добър в повечето отношения освен в хоризонтална защита от Зара
                  П.В.

                  Comment


                    #10
                    дааа Хипер е страхотен копраб и вертикалната му защита е страхотна, и е над 50 % по-голям. абе боклучарник.

                    Comment


                      #11
                      Който може да прави големи кораби може - другите правят тенекета.Защо спамваш темата, а не се върнеш към Северна Африка?
                      П.В.

                      Comment


                        #12
                        щото ми е кеф да спамя, все ще се намери модератор дето да оправи бакиите. А това да направиш хем голям хем калпав кораб е голямо изкуство.

                        Comment


                          #13
                          Вертикалната защита си е идеална, кулите са перфектно защитени, барбетите - също, рубката също, ПВО му е страхотно - тежкото, пък и лекото, защото в края започва да получава бофорси и ерликони и фирлинги, скоростта -32.5 възла е стандартна за класа - не е като на английските таралясници.Я сравни 12х105мм, стабилизирани в три плоскости с 12х100мм на Алжир или 12х100мм на Зара - те са просто плачевни.На британските кораби 102мм са толкова недостатъчни, че направо да ти е мъка.Противоосколочното брониране на кулите - 25мм, че то и есминец може да ти извади кулите от глания калибър или да ти снижи скоростта.Само Кентовете получават някакъв мижав тесен 112мм пояс, а 80мм наклонен на 12.5 градуса +30-50мм скос е доста повече от 112мм.
                          П.В.

                          Comment


                            #14
                            Малко корекции: опит да бъдат стабилизирани 105мм-вите, смехотворни 37 мм зенитки, малко 20 мм, смешна хоризонтална защита, тънки барбети. нещо имам спомен че когато говорехме за японските таралясници 25 мм кули не ги смятахте за недостатък. +това ти го сравняваш с доста по-малки от него кораби, Всички тежки крайцери с неговото водоизместване го превъзхождат тотално..л.по всички параметри.

                            Comment


                              #15
                              не е опит, а си е напълно успешна стабилизация, рейдерът трябва да има максимално брониран борд, за разлика от действащите в ескадра кораби и Хипер си отговаряна концепцията.Барбетите са му тънки - 85мм - да в сравнение с Ню Орлинс и Такао и но на Такао два от барбетите са 127мм.Палубата е слаба - добре, не твърдя, че е силна, но крайцерската палуба никога не е достатъчно силна да издържа тежки бомби, а и реалната дистания на бой е около 15 000м - на тежките крайцери, така че при по-лек снаряд едва ли ще пробие повече от 30мм.И на японските крайцери им е слаба защитата на гл. калибър.
                              Хипер не е чак толкова тежък 13 900 стандартно, Ойген - 14 200
                              Зара - 11 500, Учита - 10 000, Балтимор - 13 000, Такао - 13 000, Могами - 12 500, Алжир - 10 000
                              П.В.

                              Comment

                              Working...
                              X