Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въоръжение

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Предвид че аз обичам фугасните снаряди, в началото бих стрелял с пълни залпове, при накриване преминавам на пълни залпове с фугаски, когато регистрирам няколко попадения и/или забележа спадане ефективността на противниковият огън се приближавам, давам още няколко залпа с фугаски, и минавам на бронебойни с цел да бълбукна останките на противника.
    Защо залагам на пълните залпове?? Ами предвид скорострелността на корабните оръдия:поне 2 и/м и времето за полет на снаряда:поне 30 сек то ще има време да се презаредят оръдията преди да се види резултатът от стрелбата, т.е. икономия на време няма да има ако се стреля

    Comment


      При стреляне с пълни залпове - независимо с какъв снаярд НЕ или АР залпът е ефектен, но не е много ефективен, тъй като всички оръдия в момента се зареждат, а наблюдателите гледат къде ще паднат снарядите и ще отнеме не 30сек, а да кажем 90 сек. до следващия залп.
      При стрелба погрупово - носова - кърмова група кули - времето се съкращава двойно, а и наблюдателите следят за плисъците и коригират стрелбата.Най-точна е стрелбата при стрелба от полукула - едно от кула, ресепктивно две на четворките - тогава времето за накрите е най-кратко.Като покриеш, започваш с пълни залпове
      П.В.

      Comment


        Нещо не тивденах сметките, ето моите:
        стрелям, време Х
        Х+0,30, снарядът пада, наблюдателят вижда, прави корекция отново пълен залп защото оръдията вече са заредени.
        това което ти описваш е германската схема, обаче там стрелят преди да са видели попадението на предния залп.
        Залповата престрелка има следното предимство: дава ти статистическа информация за реалното място на прицелването, докато с по-малко снаряди ти не знаеш в кой точно ъгъл на възможната разсейка е попаднал снаряда,
        Аз това са фугаските за друго го казах, показвах моето виждане за протичане на битката.
        Но все пак има и някаква положителност, при близки попадения мога да разчитам на осколките и евентуално на хидродинамичния удар, докато при АР са ефективни само преки попадения.
        Ако искаш можем да продължим дискусията НЕ vs. АР. Знаеш моята позиия. А Имай предвид че тогавашната електроника е била доста чувствителна към сътресения.

        Comment


          пращам ти един много интересен линк за видовете стрелби - не само немските и в други флотове със схеми, чертежи, хвърли му едно око

          Немците са стреляли по принципа на стълбата - недолети, които непрестано доближават кораба и го хванат на вилка
          П.В.

          Comment


            Пуснах да се печата, довечера след тренировка ще си чета.

            Comment


              Ти сам ли си в стаята, та разполагаш така с хартия, компютър? :?
              П.В.

              Comment


                Нее, имам две колежки, но принтерът е мрежов, освен това ние изготвяме доста документи и мога да мина между капките. Даже вече съм го разпечатал, но една таблица се е паднала между страниците, интересно изглеждат данните за точноста

                Comment


                  какво за точността?
                  П.В.

                  Comment


                    Има диаграми и формули 8) Сега си разпеччатах главите за есминци от справочниците за британския и сащианския флот, излизам в отпуска и си набавям четиво докато пътувам с влака. Нама да ти казвам колко страници :twisted: целият отдел се беше наредил на опашка пред принтера да чака да ми свърши печатането :lol: ама не смеят гък да ми кажат 'щото знаят че съм много лош и много проклет :twisted: :lol: 8)

                    Comment


                      Чете ли вчера от разпечатаното?
                      П.В.

                      Comment


                        Не, нямах възможност, първо исках да изпробвам нещо на новият конструктор, но компа се збози дзверски и ме вкисна яко, иначе го почнах, много интересно изглежда. сега във влака ще сичета за есминците.BTW късните американски почти могат да минат за леки крайцери.

                        Comment


                          Те и почти вички лидери могат да минат за много леки крайце, а Капитани Романи и холандските Хеемскерк и Тромп за лидери
                          П.В.

                          Comment


                            Е аз визирах комбинацията от водоизместване и скорост, все пак 32.5 за есминец е мъничко бавничко.

                            Comment


                              Ако забелязваш продължителната скорост - не тази постигната на изпитания, а реалната на повечето италиански, британски, американски и немски есминци е не повече от 32-33 възла - мах до 34.На изпитания са развивали до 35-36 възла
                              П.В.

                              Comment


                                Да ама на американските това е на изпитанията, аз също не съм привърженик на рекордните скорости но за да изпълни своите функции един есминец трябва да има забележимо по-висока скорост от съединението в чиято охрана участва, това е за да може да маневрира спрямо него и да заема своята позиция в ПВО или ПЛО ордер.

                                Comment

                                Working...
                                X