Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ВСВ авиацията накратко

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    ВСВ авиацията накратко

    понеже колегата Витман се оплака от липса на елементарни познания по авиацията от ВСВ, тука смятам да постна една кратка сбирка от основните хвърчила. Поне да се знае кое как изглежда и за какво е. Не претендирам за експертиза, но пък поне знам кое как се казва, ако не друго който има забележки, да казва веднага.



    [/siz]

    Изтребители:

    Messerschmitt Me-109


    Основният немски фронтови изтребител още от Испанската Гражданска Война до края на ВСВ. Машина с отлични летателни качества и с голям потенциал за развитие, както се вижда от дългата й бойна биография. Както всички немски изтребители, силата й е в мощния двигател и сравнително силното (за класа си...) въоръжение. Проблемен е малкият радиус на действие.


    Focke-Wulf FW-190


    От '41 нататък този тежък изтребител става основният немски изтребител. Това е един от най-добрите изтребители на ВСВ. Отличава се с мощен двигател и съответно висока макс. скорост, въобще отлични вертикални характеристики за сметка на сравнителната й тромавост във хоризонталния виражен бой. Друга важна черта е могъщото въоръжение (4 х 20мм оръдия + 2 картечници...) и изключителната издържливост на попадения. Има и варианти като изтребител-бомбардировачи и щурмовици и др.


    Messerschmitt Me-262


    Прочутият немски реактивен изтребител. Отличава се с макс. скорост, превишаваща с 200км/ч тази на най-бързите витлови изтребители, както и с изкл. мощно въоръжение - 4х30мм оръдия в носа. Недостатъците са високата аварийност и бавното набиране на скорост и височина при излитане.


    Бомбардировачи

    Junkers Ju-87 Stuka


    Може би най-известният самолет на войната, прочутата "Щука" (идва от Sturzkampfflugzeug, "пикиращ бомбардировач"). Този самолет е предназначен да оказва непосредствена поддръжка на настъпващите немски танкови колони като унищожава с точни бомбени удари конкретни тактически цели. Недостатъците му са ниската скорост и маневреност, които го правят практически неадекватен за бой при наличие на вражески изтребители. Иначе в чисто небе е много ефективен.

    следва...
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    #2
    ВСВ авиацията накратко

    Добра идея. :tup:
    Германските самолети въобще не са хварчила.
    Интересна тема. :tup:
    scharfschutze ®
    _______________________________________
    Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

    Comment


      #3
      Danke Herr Friedrich аз не , че много обичам самолетите (даже хич) ама не е лошо да знаеш какво може да ти падне на главата :tup:

      Ме-262 ми е доста интересен, реално той е първия реактивен изтребител ? или първия реактивен самолет изобщо :o

      Фоке-вулф и Ме-109 доста си приличат явно за това се обърках..
      Ruhm und Ehre der Waffen SS

      Comment


        #4
        10x

        Искам да добавя към казаното от Императора.
        Ето и основния фронтови бомбардировач на Луфтвафе.
        Junkers Ju 88

        Самолета като конструкция е универсален. Има версии като: фронтови бомбер, тежък изтребител, щурмовик, оперативен разузнавач,нощен бомбардировач, нощен изтребител. Но най-доброто му представяне е като фронтови бомбер.

        Comment


          #5
          Originally posted by "Michael Wittmann"

          Ме-262 ми е доста интересен, реално той е първия реактивен изтребител ? или първия реактивен самолен изобщо :o
          не, не е първия реактивен самолет въобще, но е първия масов реактивен изтребител

          Originally posted by "Michael Wittmann"

          Фоке-вулф и Ме-109 доста си приличат явно за това се обърках..
          ама въобще не си приличат бе )) FW-190 е с радиален двигател и доста резки форми, Ме-109 е по-елегантен и с редови двигател...
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #6
            Re: 10x

            Едно уточнение: всичките двигатели на Ме-109 са били обърнато V-образни. Редови двигатели при него не са се използвали.
            Това са двигателите, монтирани на серийните месери.

            Вариант Двигател
            Bf-109V1 Rolls-Royce Kestrel VI
            Ме-109B Jumo 210, Jumo 210B, Jumo 210E, Jumo210G
            Ме-109C Jumo210Ga
            Ме-109Е DB601, DB601A, DB601N, DB601NA
            Ме-109F DB601NA, DB601E
            Ме-109G DB605А, DB605AS, D, DB, AM, ASM
            Ме-109K DB605ASCM, DB605DCM

            Допълнително са монтирани системи за увеличаване на мощността - MW-50 (впръсква се водо-метанолова смес 50-50%) и GM-1(Goring Mischung 1) - впръсква се азотен оксид (окислител). Мощността се повишава с 25-30%.[/quote]
            scharfschutze ®
            _______________________________________
            Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

            Comment


              #7
              двигатели

              да де, мерси за уточнението

              Звяр, аз щях да продължа с бомбардировачите, но ти си ми помогнал малко
              albireo написа
              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

              Comment


                #8
                Нали точно затова е форума.
                scharfschutze ®
                _______________________________________
                Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

                Comment


                  #9
                  "От '41 нататък този тежък изтребител става основният немски изтребител"
                  Тц,Ме-109 е основе от началото до края :twisted:
                  С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

                  Comment


                    #10
                    Dornier Do-17


                    Още един фронтови бомбардировач, служил и като разузнавач. Воюва от Испания до първия период на ВСВ включително. Добре се справя, но малкият му бомбен товар и слабото отбранително въоръжение си казват думата когато войната се затяга. Има развитие обаче:

                    Dornier Do-217


                    Малко призвеждан, болшинството са нощни изтребители. Някои са снабдени с опитните немски управляеми авиобомби; на 9.9.43 такива потопяват италианските линейни кораби Рома и Италия.
                    albireo написа
                    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                    Comment


                      #11
                      Originally posted by "Hartman"

                      "От '41 нататък този тежък изтребител става основният немски изтребител"
                      Тц,Ме-109 е основе от началото до края :twisted:
                      Ме-109 е фронтови изтребител, не може да изпълнява задачите на FW-то. Имах предвид че той става основния универсален изтребител...
                      albireo написа
                      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                      Comment


                        #12
                        Само да добавя, че FW 190 заема мястото на Ме 110, на тежко въоръжен изтребител / многоцелеви изтребител.
                        Ще добавя снимки на Ме 110 специално за Herr Wittmann.








                        Comment


                          #13
                          много яка антена има тоя МЕ110 дали лови Канал-1 :tup: хубаво е да се види началото
                          Ruhm und Ehre der Waffen SS

                          Comment


                            #14
                            x

                            :lol: :lol: :lol:
                            Шегаджия това е антената на радара, версията е на нощен изтребител.
                            :tup:

                            Comment


                              #15
                              За тая антена предстои да разкажа в оная тема за радарите
                              XV mile the sea brode is
                              From Turkey to the Ile of Rodez...

                              Comment

                              Working...
                              X