Съобщение

Collapse
No announcement yet.

България и военна техника от Русия

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #61
    през девет кладенеца, в десети копаш и вода носиш, за да намериш доказателства за предварително измислената си теза, базирана на някакви си твои пристрастия.

    Нямам представа дали Тор-М1 са дадени от тези в руската армия или не. И това няма никакво значение, защото договорът е изпълнен.
    В отношенията с Индия наистина има проблем, и той е свързан с реконструкцията на Горшков/Викрамадитя - повиши се сериозно цената й, с което индийците в крайна сметка се навиха.
    С Алжир договорът също се изпълнява, като всъщност си пропуснал да отбележиш точно частта, в която нещата закуцаха - а именно - връщането на 15 МиГ-29СМТ и отказа от останалите (е, за сметка на купуването на допълнителни бройки Су-30МКА). Иначе - бройката е 180 танка до 2011 година. С опция за нарастването им до 300.

    те, малко и за Саудитска Арабия:


    Иначе - http://www.newizv.ru/news/2008-08-06/95378/ - ни указва само, че на руснаците им върви успешно бизнесът, и проблемът им е, че трябва да отварят нови мощности за многобройните поръчки.

    а това - http://vpk.name/news/19800_bolshoi_b...enie_v_rf.html - вече е несериозно - рекламна статийка на украинската двигателна промишленост, авторката й се провява с още няколко такива, като основен герой е Мотор Сич. С две думи, статията се състои от безобразни глупости. Пак ще те посъветвам да не четеш избирателно, а да се опитваш да оценяваш източниците си на информация. И да проверяваш дебилизми като линка, който си постнал.
    Какво общо имат, обаче, тези статии с измислиците ти, изписани за Ту-160, честно казано - не знам (неговите двигатели се правят в СНТК "Н.Д. Кузнецов", който не се споменава в цитирания пасквил). Та пак ще повторя - стига си се излагал с пълната си некомпетентност по темата.

    Съжалявам, че се налага да влизам в ролята на нещо като адвокат на Русия, но всъщност не заемам позиция, а се опитвам да изложа обективното състояние на нещата в тяхната цялост, доколкото наличната информация позволява. А то е - руската оръжейна промишленост върти добър бизнес по света, като прогресът в сравнение с 90-те е повече от значим. В този си бизнес тя очевидно се учи от доста по-опитните в това отношение американци - особено по отношение сервизното обслужване на изделията. Сфера, в която руснаците куцаха сериозно.
    От тази гледна точка, стига да задоволяват изискванията на българските военни, няма никакъв проблем в закупуването на руска военна техника. Такава купуват и други членове на НАТО - Турция, Гърция, Чехия, Унгария, Полша, Франция дори. Както и голям брой други страни по света - Индия, Китай, Малайзия, ОАЕ, Саудитска Арабия, Сирия, Либия, Финландия, Кипър, Швеция, Перу, Боливия, Венецуела, Бразилия и т.н.
    Ако за нас има проблем, то той е икономически, маскиран като политически. Просто един хора се опитват да се настанят на едни пазари. И който и да ръководи страната ни, крайното решение не е негово, или би му излязло твърде скъпо.

    С това спирам разговора по този въпрос с теб, защото, от една страна, не намирам за достатъчни познанията ти по темата, за да е пълноценен този диалог, а от друга - казах, каквото имах да казвам.
    Last edited by кало; 11-02-2009, 01:09.

    Comment


      #62
      Въобще даже не съжаляваш, че ти се "налага да влизаш в ролята на адвокат на Русия". С тези писания можея да трогнеш само някой нов във форума. Всъщност мисля, че нямаш нито един пост тук, който да отразява "обективното състояние на нещата в тяхната цялост". Така, че си спести преструвките.
      А колко до руската оръжейна промишленост - зад фасадата на Рособоронекспорт и Ростехнологии нещата са доста прозаични.
      С това спирам разговора с теб, защото пристрастията ти, от една страна, те лишават от обективност и от друга - ти дават необосновано самочувствие, стигащо до арогантност.
      И от сто и десет кладенеца вода да ти донеса все същия ефект ще има - "рекламни статийки", нищо че не споменаваш какви нови двигатели се произвеждат. А за саудитските танкове, защо не заложиш нещо?(бройките за тестове не се броят)
      Треть предприятий российской «оборонки» находятся на грани банкротства, предупреждает Сергей Чемезов. В своем стремлении получить финансирование глава госкорпорации «Ростехнологии» готов обратиться за кредитами на Запад. Правда, скорее всего, много он там не получит.

      Хайде плувай...

      Comment


        #63
        ъъъ? те верно се вземаш насериозно, при цялата недекватност и некомпетентност на написаното от теб по тази тема... м-да. само не се вълнувай много

        Comment


          #64
          Такааа, тук ще кажа малко слухове, който са напълно непотвърдени:

          Споделиха ми, че човека имащ нещо общо с модернизирането на нашите МиГ-29 е 2-рия български космонавт. И той твърди, че нашите МиГ-29 са напълно годни(може би готови) за работа в НАТО-вските изисквания, но нашите не искали и да чуят, а искат да купят Миражи, понеже ще вземат по-голяма комисионна.

          Още не съм говорил наживо с човека, и не мога да кажа дали наистина така твърди, а и ми казаха, че е голям русофил, та може и да е леко пристрастен. Ще се опитам да си направя среща с него.
          War, war never changes..

          Comment


            #65
            Миражи? За такива тенекии досега май не говореха. Какви точно Миражи?


            thorn

            Средновековните църкви в България

            Comment


              #66
              Според мен миражите са си нещо невъзможно, все пак производството на Мираж 2000 беше спряно преди години. Няма поточна линия.

              Втора ръка не съм съвсем сигурен откъде могат да се намерят, все пак французите не произвеждат твърде много Рафал-и и едва ли имат излишни самолети. Някъде ми се върти в паметта и спомен за едни миражи доставени до някоя арабска държава, които после бяха неизползвани и им търсеха купувачи.

              ИМХО французите не мисля, че имат много шанс да ни продават самолети. Американците си имат много по-силно лоби или поне аз съм останал с такова впечатление.
              „Аз, Драгомир, писах.
              Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“

              Модератор на раздел "Военна Авиация"

              Comment

              Working...
              X