през девет кладенеца, в десети копаш и вода носиш, за да намериш доказателства за предварително измислената си теза, базирана на някакви си твои пристрастия.
Нямам представа дали Тор-М1 са дадени от тези в руската армия или не. И това няма никакво значение, защото договорът е изпълнен.
В отношенията с Индия наистина има проблем, и той е свързан с реконструкцията на Горшков/Викрамадитя - повиши се сериозно цената й, с което индийците в крайна сметка се навиха.
С Алжир договорът също се изпълнява, като всъщност си пропуснал да отбележиш точно частта, в която нещата закуцаха - а именно - връщането на 15 МиГ-29СМТ и отказа от останалите (е, за сметка на купуването на допълнителни бройки Су-30МКА). Иначе - бройката е 180 танка до 2011 година. С опция за нарастването им до 300.
те, малко и за Саудитска Арабия:
Иначе - http://www.newizv.ru/news/2008-08-06/95378/ - ни указва само, че на руснаците им върви успешно бизнесът, и проблемът им е, че трябва да отварят нови мощности за многобройните поръчки.
а това - http://vpk.name/news/19800_bolshoi_b...enie_v_rf.html - вече е несериозно - рекламна статийка на украинската двигателна промишленост, авторката й се провява с още няколко такива, като основен герой е Мотор Сич. С две думи, статията се състои от безобразни глупости. Пак ще те посъветвам да не четеш избирателно, а да се опитваш да оценяваш източниците си на информация. И да проверяваш дебилизми като линка, който си постнал.
Какво общо имат, обаче, тези статии с измислиците ти, изписани за Ту-160, честно казано - не знам (неговите двигатели се правят в СНТК "Н.Д. Кузнецов", който не се споменава в цитирания пасквил). Та пак ще повторя - стига си се излагал с пълната си некомпетентност по темата.
Съжалявам, че се налага да влизам в ролята на нещо като адвокат на Русия, но всъщност не заемам позиция, а се опитвам да изложа обективното състояние на нещата в тяхната цялост, доколкото наличната информация позволява. А то е - руската оръжейна промишленост върти добър бизнес по света, като прогресът в сравнение с 90-те е повече от значим. В този си бизнес тя очевидно се учи от доста по-опитните в това отношение американци - особено по отношение сервизното обслужване на изделията. Сфера, в която руснаците куцаха сериозно.
От тази гледна точка, стига да задоволяват изискванията на българските военни, няма никакъв проблем в закупуването на руска военна техника. Такава купуват и други членове на НАТО - Турция, Гърция, Чехия, Унгария, Полша, Франция дори. Както и голям брой други страни по света - Индия, Китай, Малайзия, ОАЕ, Саудитска Арабия, Сирия, Либия, Финландия, Кипър, Швеция, Перу, Боливия, Венецуела, Бразилия и т.н.
Ако за нас има проблем, то той е икономически, маскиран като политически. Просто един хора се опитват да се настанят на едни пазари. И който и да ръководи страната ни, крайното решение не е негово, или би му излязло твърде скъпо.
С това спирам разговора по този въпрос с теб, защото, от една страна, не намирам за достатъчни познанията ти по темата, за да е пълноценен този диалог, а от друга - казах, каквото имах да казвам.
Нямам представа дали Тор-М1 са дадени от тези в руската армия или не. И това няма никакво значение, защото договорът е изпълнен.
В отношенията с Индия наистина има проблем, и той е свързан с реконструкцията на Горшков/Викрамадитя - повиши се сериозно цената й, с което индийците в крайна сметка се навиха.
С Алжир договорът също се изпълнява, като всъщност си пропуснал да отбележиш точно частта, в която нещата закуцаха - а именно - връщането на 15 МиГ-29СМТ и отказа от останалите (е, за сметка на купуването на допълнителни бройки Су-30МКА). Иначе - бройката е 180 танка до 2011 година. С опция за нарастването им до 300.
те, малко и за Саудитска Арабия:
Иначе - http://www.newizv.ru/news/2008-08-06/95378/ - ни указва само, че на руснаците им върви успешно бизнесът, и проблемът им е, че трябва да отварят нови мощности за многобройните поръчки.
а това - http://vpk.name/news/19800_bolshoi_b...enie_v_rf.html - вече е несериозно - рекламна статийка на украинската двигателна промишленост, авторката й се провява с още няколко такива, като основен герой е Мотор Сич. С две думи, статията се състои от безобразни глупости. Пак ще те посъветвам да не четеш избирателно, а да се опитваш да оценяваш източниците си на информация. И да проверяваш дебилизми като линка, който си постнал.
Какво общо имат, обаче, тези статии с измислиците ти, изписани за Ту-160, честно казано - не знам (неговите двигатели се правят в СНТК "Н.Д. Кузнецов", който не се споменава в цитирания пасквил). Та пак ще повторя - стига си се излагал с пълната си некомпетентност по темата.
Съжалявам, че се налага да влизам в ролята на нещо като адвокат на Русия, но всъщност не заемам позиция, а се опитвам да изложа обективното състояние на нещата в тяхната цялост, доколкото наличната информация позволява. А то е - руската оръжейна промишленост върти добър бизнес по света, като прогресът в сравнение с 90-те е повече от значим. В този си бизнес тя очевидно се учи от доста по-опитните в това отношение американци - особено по отношение сервизното обслужване на изделията. Сфера, в която руснаците куцаха сериозно.
От тази гледна точка, стига да задоволяват изискванията на българските военни, няма никакъв проблем в закупуването на руска военна техника. Такава купуват и други членове на НАТО - Турция, Гърция, Чехия, Унгария, Полша, Франция дори. Както и голям брой други страни по света - Индия, Китай, Малайзия, ОАЕ, Саудитска Арабия, Сирия, Либия, Финландия, Кипър, Швеция, Перу, Боливия, Венецуела, Бразилия и т.н.
Ако за нас има проблем, то той е икономически, маскиран като политически. Просто един хора се опитват да се настанят на едни пазари. И който и да ръководи страната ни, крайното решение не е негово, или би му излязло твърде скъпо.
С това спирам разговора по този въпрос с теб, защото, от една страна, не намирам за достатъчни познанията ти по темата, за да е пълноценен този диалог, а от друга - казах, каквото имах да казвам.
Comment