Като гледам сравненията ако разбъркам снимките трудно ще се оправите кое откаде е
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПАК-ФА
Collapse
X
-
Гост
-
Baian-e, моля те, или въобще не се интересуваш от авиация или... тролстваш. Първото е въпрос на малко интерес и заглеждане (Francis Drake е дал четири снимки, на които разликите са повече от очевидни), ако е второто, решението е лесно. Ако има нещо общо между двата, то не е повече, отколкото между почти които и да е да изтребителя от 4-то (или по-раншно) поколение. Доколкото има сходства са най-вече следствие от сходни проблеми, които (естествено) намират сходни решени Поради същите причини ще откриеш множество сходства, където и да обърнеш поглед в историята на авиацията.
Та, трябва ли една по една да се изброяват визуалните разлики (за другите явно още не е ясно), за да се убедиш?
Comment
-
Ще го докарат на аеродинамика, може би и двигателче ще направят... Допускам, че и някаква"стелт"покритие ще измайсторят(а и ГРУ не съм чул да са ги разпуснали)))) Но както винаги ще се издънят там където винаги са били слаби-авиониката! Какъвто и да е резултата, ако сравняваме с Ф-22 то ПАК ФА ще е слепец, изправен срещу едноок в най-добрия за него случай...
Руснаците напоследък имаха проблеми с двигателите , затова се налагаше, например Миг-29 да е с два двигателя , но сега като гледам , съотношенията с Ф-22, братушките и тук здраво са работили .
Та, връщам се на авиониката - да си чувал за РЛС с фазирана антенна решетка ???
Вярно е ,че руската елементна база е габаритна, по-тежка, трябва й неимоверно повече захранваща енергия, съответно по-големи акумулатори и т.н. , но и тези проблеми са решени защото сега ис(интегрални схеми), резистори и прочие електроника се прави , както казваше руския космонавт от филма "Армагедон" в ''Китай'' и блъскаше по апаратурата.
Руснаците няма да имат слепец или поне ще имат летящ ''късогледец'' , а американците в лицето на Ф-22 ще имат ''далекогледни летящи ковчези'' , като Ф-106 от 60-те г. на миналия век.
Comment
-
Тук нивото стремително пада. Кало, което не е новост, брани със зъби и нокти руското творение и потушава яростно всяка опозиция, а всеки, който му противоречи, "не разбира нищо от авиация" и прочие неща, които сме чували многократно. (В интерес на истината и на мен руският самолет много ми заприлича на Ф-22 на пръв поглед, погледнат отгоре).
Сега, относно темата за сравнение: аз предлагам модераторът да създаде нова и да я модерира много стриктно, защото знаем какво става в такива теми (нагледно се вижда от последния пост)."No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment
-
Динаине, "на пръв поглед" може и да ти е заприличало, т.е. когато не сравняваш двата самолета един с друг, а караш на визуална памет. Това е най-лесният начин да се излъжеш за нещо.
Ако ги погледнеш един до друг - нещо, което Кало си е дал труда да покаже, се вижда, че е много трудно да ги сбъркаш един с друг и са достатъчно различни. Така или иначе, повечето сходства, според мен, идват от това, че се е търсело решение на сходни проблеми. Да речем, намаляването на забележимостта налага определени "отпечатък" върху геометрията на самолетите.
След това, постът на Байан си е тролски, с тия "крадливи руснаци". Въобще, разделът си има модератор и той ще реши.
Comment
-
Гост
Естественно че, тролствам.Ако не бях се заял темата щеше да приключи с първия пост.Въобще последно време тоя форум замира,незнам защо е така ама мисля администрацията да се заеме с проблема,иначе хората малко по малко губят интерес и се отказват или си намират алтернативи.
Comment
-
Кало, което не е новост, брани със зъби и нокти руското творение
Ще внеса лека корекция - браня със зъби и нокти ФАКТИТЕ, не руското творение .
Не мога да скрия, че самолетът ме кефи като външен вид повече от Раптора - изглежда по-изящен, по-устремен някак. В това отношение Ф-35 също е по-красив от Раптора.
Ще пусна едно клипче за руските ВВС по тоя повод, забавното нещо е песента - от Стар Трек Ентърпрайз (последния сериал от Франчайза). Уникално тъпа.
ОТ- и малко чиста красота:
Last edited by кало; 04-02-2010, 11:16.
Comment
-
baian написаЕстественно че, тролствам.Ако не бях се заял темата щеше да приключи с първия пост.
Тролстването е лош начин за съживяване на дискусиите.
ПП Ако имаш някакви предложения или оплаквания по форума, има си тема за това, пиши там.
Comment
-
И малко ТТ данни за ПАК-ФА:
Според изчисления на разни хора оттук-оттам дължината е между 19 и 20 метра, височината - между 4,50 и 5 метра. Максималната скорост по задание е 2,1М, но с наличието на регулируеми ВЗ и при много високото аеродинамично качество вероятно е тя да достигне или надмине 2,6М, но също е вероятно да бъде изкуствено ограничена. Вече се твърди, че крейсерският свръхзвук ще достига до 2М. Масата на празния самолет е около 18500 кг.
Колко му е таванът и каква е максималната скороподемност ще стане ясно след време.
Comment
-
За сега ТТ данните не са разсекретени. Моят източник е скрийншот от руската ефирна национална телевизия Россия 1. Същите габарити се
дават и в www.paralay.narod.ru, a Wikipedia(колкото и ненадежден източник да е) използва данни от warfare.ru:
Estimated Performance:
----------------------------------
Dimensions (m):
- wing 14,2; S=78,8 m2
- length 22
- height 6,05
Weight (kg):
- max 37000
- normal 26000
- empty 18500
Fuel (kg): 10300
Combat load (kg):
- max 7500
- AA max 2260 conformal
Speed (km/h):
- max 2100; M2,0;
- rate of climb 350 m/s
- min 0 OVT
- cruise 1300
Alt (m): 20000
Flight range (km): 4000/5500 (2x2000kg)
- supersonic 2500
Runway (m): 350 (w/o OVT)
G-force (g): 10-11
EPR: 0,05 m2
Wing overload (kg/m2):
- max 470
- normal 330
Thrust-to-weight ratio:
- max 0,84
- normal 1,19
Fuel rate: 2,55 kg/km
Flight time: 3,3 h
Engine: AL-41F (117C on first prototypes)
- thrust 2x15500/2x9800
Дали "...изчисления на разни хора оттук-оттам..." са по достоверни? Пожив¸м — увидим.Last edited by Francis Drake; 04-02-2010, 14:52.
Comment
-
Със сигурност са по-достоверни от това, което си постнал - това вече са пълни фантазии, особено пък скоростите и отнякъде изчислената ЕОП, натоварвания и т.н.
Само сляп не би видял, че ПАК ФА е с по-малки размери от Су-30, като височината му е значително по-малка...
ПП - Двигател АЛ-41Ф отдавна НЯМА. няма и да има
Comment
-
В профил Ф-22 изглажда като Т-50, който се е блъснал в стена. Т-50 има общи черти с "Раптора", но и има много общо със старите самолети на "Сухой"- носът, опашният контейнер и други по-дребни детайли.Времето е най-трудно разбираемото понятие за хората, защото колкото повече го изучават толкова по-трудно им става да го разберат.
Comment
-
кало написа Виж мнениеТова наблюдение, например, също е тролинг, при това - втори за Динайн в тази тема.
Ще внеса лека корекция - браня със зъби и нокти ФАКТИТЕ, не руското творение .
Не мога да скрия, че самолетът ме кефи като външен вид повече от Раптора - изглежда по-изящен, по-устремен някак. В това отношение Ф-35 също е по-красив от Раптора.
Ще пусна едно клипче за руските ВВС по тоя повод, забавното нещо е песента - от Стар Трек Ентърпрайз (последния сериал от Франчайза). Уникално тъпа.
ОТ- и малко чиста красота:
http://www.youtube.com/watch?v=-hq_RTaThNI
Comment
-
Със сигурност са по-достоверни от това, което си постнал - това вече са пълни фантазии, особено пък скоростите и отнякъде изчислената ЕОП, натоварвания и т.н.
Само сляп не би видял, че ПАК ФА е с по-малки размери от Су-30, като височината му е значително по-малка...
ПП - Двигател АЛ-41Ф отдавна НЯМА. няма и да има
Днес 13:19
2. Това, което съм постнал е фантазия. (т.е. ти не знаеш истинските стойности но си убеден, че тези които съм постнал са фантазия)
3. Нищо не съм писал за сравнение на ПАК ФА със Су-30. Ако имаш обща
снимка на двата самолета защо не я постнеш? Първият полет бе заедно със Су-27 или греша?
4. За двигателя, който отдавна го няма и няма да го има от тук:
http://arms-tass.su/?page=article&aid=76616&cid=25
ОАО "Уфимское моторостроительное производственное объединение" (УМПО) заключило договор с "Комсомольским-на-Амуре авиационным производственным объединением" (КнАПО) на поставку двигателей АЛ-41Ф-1С для новейших многофункциональных истребителей Су-35С, говорится в сообщении ОПК "Оборонпром", в состав которого входит УМПО.
Эти двигатели предназначены для установки на самолеты Су-35С, поставляемые российским ВВС. До 2015 г. УМПО изготовит 96 таких двигателей, при этом первая партия будет отгружена в 2010 г.Last edited by Francis Drake; 04-02-2010, 18:39.
Comment
Comment