Брех, нов епизод фантазми се появяват тук за секунди.
Контр_алт.,
Стига вече си писал недоразумения. Даже не е смешно.
1. ПАК ФА полетя с двигател 117 (без индекс), който е модернизиран вариант на 117С на Су-35. ПАК ФА не летя с РЛС.
Ирбис няма нищо общо с Н050, спри да пишеш глупости по тази тема.
2. В края на пролетта са първите флайт-тестове на РЛС Н050, вероятно ще бъде поставена на Т-50-2.
18 тона - само в твойта реалност, иначе - 15900 кг.
СССР не е създавал АЛ-41Ф, този двигател се появи през втората половина на 90-те в общо 26 бройки. Поради липса на пари проектът беше изоставен.
Стискам зъби при тази глупост, написана след всичкото инфо, което се изля тук.
Защото Ролс-Ройс отдавна не правят такива двигатели.
Контр_алт.,
Стига вече си писал недоразумения. Даже не е смешно.
1. ПАК ФА полетя с двигател 117 (без индекс), който е модернизиран вариант на 117С на Су-35. ПАК ФА не летя с РЛС.
Ирбис няма нищо общо с Н050, спри да пишеш глупости по тази тема.
2. В края на пролетта са първите флайт-тестове на РЛС Н050, вероятно ще бъде поставена на Т-50-2.
18 тона - само в твойта реалност, иначе - 15900 кг.
СССР не е създавал АЛ-41Ф, този двигател се появи през втората половина на 90-те в общо 26 бройки. Поради липса на пари проектът беше изоставен.
Дори и да оставим настрана, че без нов двигател Т50 заначително ще отстъпва на Ф22, неизбежен е въпроса дали с тази мощност ще е възможен пълноценен крайцерски свръхзвук.
не виждам защо просто да не си купят от ролс-ройс и да си решат проблема с двигателите. пък че после двигателят ще се казва АЛ- нещо си на кого му пука?
Comment