Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Авионовини

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Pentagon Advances V-22 Sale to Israel
    Jan. 15, 2014


    תיעוד: "כלי החלומות של חיל האוויר" באימון ראשון בישראל


    Още не го намирам на друг език. Видео с първите 2 от 6 поръчани V-22, които са кацнали днес в Израел за първо съвместно учение с USMC. Сделката е $1.13 млрд.
    "No beast so fierce but knows some touch of pity."
    "But I know none, and therefore am no beast."

    (Richard III - William Shakespeare)

    Comment


      Су-34 официално на въоръжение в руските ВВС



      Сухой"-34 (Су-34) официално влезе на въоръжение в руските ВВС, каза източник от руската военна индустрия, предаде „Гласът на Русия".

      „Конструираният и произведен от компания „Сухой" Су-34 официално влезе на въоръжение във ВВС", подчерта източникът.

      След преминаване на всички изпитателни полети, Су-34 влиза в серийно производство в завода за производство на самолети в Новосибирск, което е част от Държавната програма за въоръжаване 2011-2020 година.

      „Миналата година „Сухой" изпълни първия контракт с ВВС за предоставяне на 32 самолета Су-34. Според втория контракт ще бъдат предоставени още 92 самолета", поясни източникът пред Интерфакс.

      Командирът на руските ВВС генерал-лейтенант Виктор Бондарев разкри план за закупуване на 150-200 самолета Су-34.

      Тази година ВВС ще получат 16 самолета, с два повече от миналата година.
      От 2015 година ще бъдат произвеждани по 20 самолета на година.

      Су-34 ще замени бомбардировача Су-24, който все още е на въоръжение.

      Самолетът е генерация 4+. Може да поразява с прецизна точност цели по земя, вода и въздух, включително по няколко цели едновременно при различни географски условия, при всякакво метеорологично време и по всяко време на деня. Има отлични аеродинамични параметри. Летателните характеристики и въоръжението включват: дължина на полета: 4000 км; радиус на действие : 1100 км; таван на полета: 17000 м; максимална скорост на голяма височина: 1900 км/ч (1,8 Мах); максимална скорост близо до земята: 1400 км/ч; картечница: 1 × 30 мм ГШ-301; точки за окачване на ракети: 12 и боево натоварване: 8 000 кг

      War, war never changes..

      Comment


        За 8 години експлоатация боеготовността спрямо общата бройка на индийските Су30МКИ е паднала с около 50%. Лошо.

        Russians go slow, Sukhoi fleet in trouble

        shocking 50% of the Indian Air Force's (IAF's) Sukhoi-30 MKI fighter fleet is on the ground due to unresolved servicing issues with the aircraft's Russian manufacturers. This has also eroded the combat capability of India's frontline long-range strike aircraft and compromised even that part of the fleet which is capable of being flown.


        Шокирующей» является информация о том, что половина индийских истребителей Су-30МКИ не может подняться в воздух из-за нерешенных вопросов с российскими производителями, сообщает индийская газета The Sunday Guardian 15 марта. Даже та часть истребителей, которая способна подняться в воздух, не может выполнять боевые задачи в полном объеме.

        Причина кроется в неустойчивой работе «маршевого компьютера» (Mission Computer-1) и связанного с ней «гашением» индикатора на фоне лобового стекла и всех бортовых дисплеев в кабине пилота. В течение года Россия не отвечала на крики SOS индийцев.
        С уважение контрол_alt.

        Comment


          Екипират Тайфуните с АФАР. Тестовете започват от тази година.

          AESA-equipped Typhoon to fly this year

          A Typhoon aircraft fitted with an electronically scanned array (AESA) radar will make its first flight later in the year from BAE Systems Warton site in Lancashire, BAE Systems told IHS Jane's .

          Work has been underway at Warton for some time to install a prototype Captor-E radar, developed by an industry team led by Selex Galileo, on to Instrumented Production Aircraft (IPA) 5. This work is now close to completion. BAE Systems had originally hoped to fly the AESA-equipped aircraft at the end of 2013, but this schedule has slipped.
          С уважение контрол_alt.

          Comment


            Усетиха се, че нищо не могат да продадат с тия таралясници и хайде на АФАР-ите Само че дали не е след дъжд качулка - Грипен се точи за Бразилия и Швейцария, Рафал се точи за Индия и Катар... Освен на нас да пробутат нещо

            Comment


              контрол_alt написа Виж мнение
              За 8 години експлоатация боеготовността спрямо общата бройка на индийските Су30МКИ е паднала с около 50%. Лошо.

              Russians go slow, Sukhoi fleet in trouble
              Индийците са железни. Онзи ден попиляха един C-130. Целият екипаж загина. Общо-взето при продължителна експлоатация на даден тип, дават до 50% загуби в мирно време.
              This is my signature. There are many like it but this one is mine.

              Comment


                Кухулин написа Виж мнение
                Усетиха се, че нищо не могат да продадат с тия таралясници и хайде на АФАР-ите Само че дали не е след дъжд качулка - Грипен се точи за Бразилия и Швейцария, Рафал се точи за Индия и Катар... Освен на нас да пробутат нещо
                Ако го пробутат на нас ще е от транш едно и нито ще е чувало за АФАР, може и нашлемно целеуказване да няма. Съмнявам се и че ще има интегрирана Метеор. За В-З да не споменаваме. Хубава машина(транш едно), но от началото на 80-те.
                This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                Comment


                  Amazon написа Виж мнение
                  Хубава машина(транш едно), но от началото на 80-те.
                  Да не го бъркаш с Ф-16?

                  Comment


                    Добре де, от 90-те
                    This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                    Comment


                      Ако го пробутат на нас ще е от транш едно и нито ще е чувало за АФАР
                      За сега такава блага вест не се е чула. Виж, има кой да ни подари Леопард, ама това било танк. Тюх, язък.
                      С уважение контрол_alt.

                      Comment


                        Новата заплаха от КНДР – примитивни безпилотни самолети



                        От Северна Корея може би се надига нова заплаха – безпилотни самолети, коментира АП.
                        КНДР в последно време хвали настойчиво програмата си за такава технология. По време на военни паради Пхенян показа на видно място големи летателни апарати, приличащи на безпилотни. Според държавните медии на Севера лидерът Ким Чен-ун миналата година е наблюдавал учебно нападение срещу симулация на южнокорейска мишена.
                        В рамките само на седмица Южна Корея залови два такива самолета. Единият се разби в Пхаджу, град близо до сухоземната граница със Северна Корея на 24 март. Другият се разби на остров Бенниеон в понеделник.
                        Южнокорейски представители от сферата на отбраната казват, че те са примитивни, оборудвани са с фотографиращи устройство японско производство и са способни да правят само фотографски снимки, които не могат да се изпращат в реално време.



                        Самолетът в Пхаджу е бил оборудван с апарат „Канон“, а другият – с „Никон“. Говорителят на министерството на отбраната Ким Мин-сук каза, че канонът може да се купи за около 1 млн. вона (около 950 долара) в интернет. И двата самолета са боядисани в небесно синьо, вероятно производството им струва само няколко хиляди долара и са с дължина от 140 и 180 см – външен вид, с който наподобяват повече на самолетите в любителския авиомоделизъм.
                        На пресконференция вчера Ким заяви, че шрифтът на батерията на открития в Пхаджу самолет и други белези подсказват, че той е със севернокорейски произход. По думите му апаратът имал достатъчно гориво да се върне в КНДР. Представители от сферата на отбраната съобщиха, че той е направил 193 снимки на Сеул, Пхаджу и други райони, но отказаха да разкрият конкретни обекти.
                        Вторият самолет направил снимки на два острова на фронтовата линия – Сочхеон и Дечхеон – близо до спорната западна морска граница със Северна Корея.
                        Според Ким първият самолет вероятно се е разбил заради проблем с двигателя, а вторият е свършил горивото. Те не били засечени, защото са прекалено малки и са направени от поликарбонат.
                        Въпреки че залавянето на двата разузнавателни безпилотни самолета изглежда предоставя рядка възможност да се надникне в технологиите на Севера,
                        анализатори изтъкват, че това не са непременно най-добрите безпилотни летателни апарати, които КНДР може да извади. Те също така отбелязват, че заловените машини – и всичко останало, с което Пхенян е възможно да разполага – са доста далеч от летателния апарат американско производство „Глоубъл хок“, който Южна Корея смята да въведе на въоръжение в армията си в близко бъдеще, срещу цена от около 208 млн. долара за всеки.
                        Анализаторът Го Мьон-хьон от Асанския институт за политически изследвания в Сеул заяви, че макар и заловените самолети да се безполезни в облачни дни или нощем, те показват опитите на Севера да развие „асиметрична стратегия за постигане на максимална цел с минимални средства“.
                        „Технологията на тези безпилотни самолети не беше много впечатляваща, но може да се използва с цел терор, ако бъде подобрена – или за самоубийствено нападение, или нападение с биологични или химически оръжия“, написа в редакционна статия многотиражният вестник „Джун ан“.



                        Друг голям вестник, „Чхосон“, излезе със снимка на първа страница, показваща според изданието фотографско изображение на официалната резиденция на южнокорейския президент, Синия дом, направена от самолета от Пхаджу.
                        Чхуе Кьон-хуан, един от лидерите в управляващата в Южна Корея консервативна партия „Сенури“ („Нов свят“) определи проникването на безпилотните самолети във въздушното пространство на страната като
                        „изключително важен“ въпрос за сигурността.
                        „Можеше да възникне някоя наистина ужасяваща ситуация, ако безпилотният самолет беше зареден с бомби и беше използван за терористични нападения“ срещу Синия дом, каза Чхуе.
                        Според някои експерти това е преувеличено. „Те могат да летят най-много с ръчна граната“, каза И И-у, о.з. генерал от военновъздушните сили, който ръководи Центъра за изследвания на интегрираната логистична поддръжка към Националния университет „Чхоннам“ в Южна Корея. „Един малък самолет няма да бъде засечен лесно от радар, но те не могат да летят с голям товар, така че могат да се използват само с разузнавателна цел“, посочи той.
                        Ако южнокорейските твърдения, че безпилотните самолети са от Севера са верни, те ще са първите солидни и публични доказателства, че КНДР използва безпилотните си самолети за прониквания във въздушното пространство на Юга, включително над столицата Сеул и околностите ѝ, пише АП.

                        sauce: http://www.vesti.bg/sviat/azia/novat...moleti-6009084
                        War, war never changes..

                        Comment


                          Да видим дали тази новина е достоверна защото не намирам първоизточника.

                          Авиобаза Крумово край Пловдив става център за обучение на пилоти и техници за военно-транспортната авиация на ЕС, съобщиха от щаба на ВВС.

                          В бъдещия център ще се обучават летци и техници от страните-членки на съюза. В основата на инструкторския състав ще бъдат включени най-опитните кадри на военно-транспортната ни авиация, както и чужденци.
                          Предвижда се финансирането на бъдещия център да стане със средства на Европейската агенция за отбрана.

                          На първо време ще се подготвят екипажи за управление на самолета "Спартан", а по-късно и на хеликоптери от типа "Кугар". И двете машини са натовски образец.

                          Окончателното решение ще бъде взето през юни след края на уникални многонационални въздушни маневри, които ще се проведат в България под егидата на Европейската агенция за отбрана. Летателното учение е част от програмата за европейски въздушен военно-транспортен флот, в който участват 21 страни-членки на ЕС, поясниха от Министерството на отбраната.

                          Основната идея е разширяване на възможностите за крупни въздушни превози на войски, товари и техника в подкрепа на военни и хуманитарни операции на ЕС, коментира висш военен.
                          .



                          Вертолети Bell-206 в хода на летателна подготовка в авиобаза Крумово Снимка: Български ВВС
                          Attached Files
                          Last edited by контрол_alt; 06-04-2014, 01:12. Причина: добавен текст
                          С уважение контрол_alt.

                          Comment


                            В России началась разработка перспективного военно-транспортного самолета ПАК ТА

                            http://eurasian-defence.ru/node/30030

                            Изглежда руснаците са теглели една на украинския Ан-70. Но пък и в статията е посочен един далечен период от време, а именно 2030 г.
                            Там, където ентусиазмът среща желязото.

                            Comment


                              Грипен тестваха нова инфрачервена прицелна система за бъдещия Gripen E.



                              The Skyward-G infrared search-and-track (IRST) system was successfully flown on the Saab Gripen NG technology demonstrator aircraft for the first time on 31 March, Saab announced on 4 April 2014.

                              Skyward-G, mounted just ahead of the canopy windscreen, is able to detect heat emissions to track and identify all types of targets, will be one of the new sensors on the Gripen E.

                              The first flight of Skyward-G, developed by the Air and Space Systems division of Selex ES, produced "very good results", according to Saab test pilot Hans Einerth. "Multiple targets were detected, tracked, and identified and the system works perfectly as expected," he said.

                              This IRST test flight was to verify the system's functions and the integration on board the aircraft. The integration and development work on the Gripen E is progressing according to schedule, the company said. The sensor does not emit a signal but looks forward across a wide sector, registering long-wave infrared emissions from other aircraft, helicopters, and from objects on the ground and sea surface. Thus, without revealing the aircraft's own position, can silently detect, track, and identify all types of targets.

                              Briefing journalists during a March visit to Saab's Linkoping facility, Bob Mason of Selex ES, stated that IRST systems can detect all aircraft flying faster than about 300 kt, even if exhaust plume emissions are reduced. This was possible, he said, as a result of the aerodynamic heating of the aircraft's skin and the heat coming from the engine core being absorbed into the airframe, with the low observable coatings on 'stealth' aircraft being particularly prone to aerodynamic heating.
                              Last edited by контрол_alt; 09-04-2014, 20:42.
                              С уважение контрол_alt.

                              Comment


                                Като допълнение, системата е Италианска и цялата тежи 45 килограма.
                                This is my signature. There are many like it but this one is mine.

                                Comment

                                Working...
                                X