Относно "чистите" и "мръсните" конфигурации и къде каква е ЕОП. Точните данни по въпроса са доволно секретни и едва ли имаш данни по въпроса. А ако по някаква случайност работиш за Boeing и изнасяш данни по форумите, то очаквай скоро посещение от съответните служби
А иначе не,не работя за Боинг.Но чета с интерес всичко написано от хора които работят в Локхийд,Боинг.Нищо секретно спокойно.От там си изградих негативното мнение за Хорнет-а.
При Super Hornet има приложени материали и покрития спомагащи за по-малката ЕОП
Е, аз тази машинка съм я виждал на живо. Имам мнение за него изградено от първа ръка.
Нали съзнаваш, че си пуснал изватка от писмо на някой си Дама Лейн .....
Мда, двигатели особено лесно се подменят.
и как лесно можели да сменят двигателите.
Интересно ми е че Б-52 може все още да бъде на въоръжение въпреки високата си възраст(дори и на последно построените).
Comment