Съобщение

Collapse
No announcement yet.

B-29 и B-36

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #91
    и с охладен поток реактивните пак имат по-силно топлинно излъчване от турбовитловите.

    второ - витлата, особено тези на Ту-95 дават по-голяма ЕОП само в някои, малко на брой позиции. в други - намаляват ЕОП...


    А иначе Кало ти явно наистина имаш летателен опит на Ту-95, сподели с нас за маршрутите, ако не е много секретно
    може, но трябва да ви застрелям след това :secret: :kill_myse :tongue5:

    Comment


      #92
      Я ново 20, и какк точно намалят ЕОП-то

      Comment


        #93
        кало написа
        и с охладен поток реактивните пак имат по-силно топлинно излъчване от турбовитловите.

        второ - витлата, особено тези на Ту-95 дават по-голяма ЕОП само в някои, малко на брой позиции. в други - намаляват ЕОП...




        може, но трябва да ви застрелям след това :secret: :kill_myse :tongue5:
        Абе съмнявам се да може. Иначе едни другари отдавна да са те прибрали да не плямпаш по форумите, да не вземеш да изръсиш нещо ненужно.
        Иначе аз верно ръснах една глупост за топлинното поле, но ти изравни
        "второ - витлата, особено тези на Ту-95 дават по-голяма ЕОП само в някои, малко на брой позиции. в други - намаляват ЕОП..." и сега те чакаме да поведеш.
        Особено пък онзи ми ти съосен "вентилатор" наистина "намалява" ЕОП - особено като пуснеш и системата за РЕБ да бичи здраво(за да може компютъра на изтребителя да пусне и HoJ канала за насочване на ракетата), ЕОП "пада" до толкова че пилота на изтребителя(а и насочвача в АУАКСА) виждат на екрана си ясна и отчетлива отметка, а ракета със среден радиус просто няма начин да не те уцели.


        П.с. HoJ, Home on Jamming - насочване към смущенията - функцията насочва ракетата(примерно AIM-120) към най-силния източник на смущения
        Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

        Comment


          #94
          това за витлата го пишеше едно чевече, дет летял в руските ВВС във форума на авиа.ру. дали е вярно - не знам.

          а системата за РЕБ се пуска СЛЕД като вече си облъчен. HOJ e нелоша функция, но дава много малка гаранция за успех, защото смущенията са най-различни типове, вкл. и такива, че да прикриват източника на излъчване. при станцията на Ту-95 най-вероятното, което ще се види, е побеял екран, същото ще бъде и в пасивната глава на АИМ-120 - просто ракетата ще лети към източника на смущение, но няма да може да определи точните му координати.

          но разговорът ни се отдалечи съвсем. пак повтарям - и Б-52, и Ту-95МС си вършат в наши дни добре работата, за която са предназначени. естествено, че остаряват - и физически, и морално (засега все още предолима пречка с модернизация на бордовата електроника).

          всъщност изкопах данни (дали са верни или не - не знам) за максималната фронтална ЕОП:

          Б-52 - 100 кв.м
          Ту-95МС - 110 кв. м
          Last edited by кало; 12-01-2007, 22:00. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

          Comment


            #95
            Хм, сигурен ли си че ЕОП-то е толкова много, не коментирам конкретните цифри за всеки а порядъка, струва ми се (знам кофти довод) че трябва да е поне на половина на това, и изобщо ми се въртят в главата някакви цифри за около 20 квадрата, фронтално

            Comment


              #96
              кало написа
              това за витлата го пишеше едно чевече, дет летял в руските ВВС във форума на авиа.ру. дали е вярно - не знам.

              а системата за РЕБ се пуска СЛЕД като вече си облъчен. HOJ e нелоша функция, но дава много малка гаранция за успех,
              За това HoJ е и спомагателна функция. Впрочем едни чички в други форуми(кат ще се замеряме с това кой кво казал) казват че НоJ се задействал и в крайния участък на траекторията та е прекрасно че РЕБ системата да се включва именно като те облъчат. По възможност все пак радара на изтребителя де, не тоя за далечно откриване :mhehe:
              А иначе работата на Ту-95МС ква е? Айде В-52Н още си воюва активно, като се наложи. А руснаците точно таз вентилаторница не щат да я ползват. Карат на други машини, което ме кара да си мисля че 4 НК12 може би са добре видима цел даже и за главата на Стрела 3 или Игла, може и да не съм прав де
              Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

              Comment


                #97
                ами, не я ползват, напротив - я се разрови за ученията на авиацията - няма такова без Ту-95МС. работата му - пуск на крилати ракети. допреди време на Х-55 и подобни, наши дни вече и на Х-555 (с конвенционална и с ядрена глава, далечина - 5000 км). първата такава беше пусната от Ту-95.

                Гоги, да - проверих го на няколко места вече. ЕОП на изтребител тип Ф-15/Су-27 с ракети е над 15, та до 20 кв. м в някои аспекти. МиГ-29 - с ракети - 7-9, Ф-16 с ракети - 6-8, МиГ-21 с ракети - 3-5. предполага се, че Ф-22 е 0,1-0,3 кв. м

                Comment


                  #98
                  4 НК12 може би са добре видима цел даже и за главата на Стрела 3 или Игла, може и да не съм прав де
                  Добре де, обясни какво ще прави Ту-95 на височината на която може да бъде цъфнат от иглата? Той е на 5 км отгоре. Просто няма причина да лети по-ниско. Б-52 на разните войнички и той си се е държал нависоко. Иначе за да го удари игла какво ще прави? Пробив на силно ПВО на чеченците на малка височина?
                  Иначе главата на Игла-1С си е хубава и лови дори крилати ракети, защо да я даваме като минимум?
                  „Аз, Драгомир, писах.
                  Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“

                  Модератор на раздел "Военна Авиация"

                  Comment


                    #99
                    Абе хора, престанете с това заяждане. Тези разговори приличат на "Пич, развързала ти се е обувката" - "Ама ти пък си грозен" - "Пък ти си по-нисък" и т.н.
                    Имаше зададен въпрос, дали Ту-95 е способен да изпълнява задачите си през 80-те години (т.е. война СССР-САЩ и/или Варшавци-НАТО).
                    "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                    "But I know none, and therefore am no beast."

                    (Richard III - William Shakespeare)

                    Comment


                      T.e да дофърка до някъде и да пусне ракетка по важно място в сащианско.

                      Comment


                        да, напълно. ако говорим за 80-те - може да дофърка до ГДР и оттам да пусне нещо по цяла Европа. Иначе - през полюса и към обширните незащитени райони на Канада - и оттам нещо към САЩ. Разбира се, че една част биха били унищожени - на война е така. но същото би се случило и с Б-52, при това със същата вероятност. виж, тази вероятност за Ту-160 и Б-1Б е доста по-малка.

                        Разбира се, има по това време и едни Ту-95 в Куба...

                        ето готинка кратка монография за самолета:







                        и малко готин видео-материал - http://www.youtube.com/watch?v=RuumTIyvits
                        Last edited by кало; 13-01-2007, 17:57.

                        Comment


                          M-da-а, по това време вероятността да бутнат Ту-160 наистина емнооого малка....защото самият Ту почти го няма.

                          Comment


                            м-да, в края на 87-ма на въоръжение са 10 строеви самолета, в 91-ва - 21. до 85-та са построени и летят 6 (2 прототипа, 4 от първата серия). до 90-та са изпълнени над 100 пуска на Х-55 и Х-55СМ, включително и едновременен пуск от 1-ви и 2-ри отсек. до началото на 90-те има общо 34 Ту-160, от които летят над 25... а иначе - указът за приемане на въоръжение е от 2005 г.
                            Last edited by кало; 13-01-2007, 20:02.

                            Comment


                              Айде айде, това дето броиш планерите за стат изпитания, и прототтипите ,дето дори след като артисват всичко в Украйна не ги взимат на въоръжение, дори за 24 часа не става, отделно пусковете при изпитания като бойн аподготовк али ги броиш?
                              А я ни кажи кога завършват държавните изпитания?
                              Като те гледам от airwar.ru четеш, там всичко си го пише...акоискаш да го прочетеш де.

                              Comment


                                не само от airwar, имам си бая книжки... но в случая точно не споря с теб, а се съгласявам и уточнявам цифрите - наистина бройките са малко в сравнение с Б-1Б.

                                Comment

                                Working...
                                X