Съобщение

Collapse
No announcement yet.

B-29 и B-36

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Gaden Gogi написа
    Е нали точно това чакаме да ни покажат другарите, как Ту-95 ще се домъкне достатъчно близо за да пусне ракетата, и карта им дадох, да покажат как ще го направи.
    Eдва ли ще дочакаме обаче :vsad: :vsad:
    Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

    Comment


      M-да-а-а "Безнадеждно е"
      Ти може да погледнеш темата за съвместно моделиране, може пък да се включиш иначе точно днеска аз се заливам от самодоволство, и показвам картинки

      упс грешка, не "безнадеждно е", трябваше да бъде "няма смисъл"
      Last edited by Gaden Gogi; 24-01-2007, 22:32. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

      Comment


        Щом искате още... :mhehe:

        Sailor_Malan написа
        Въх диверсионна група в Северна Канада или Аляска? Ти ма уби 1951!
        Абе баш жив си като те гледам...
        Иначе работата на разузнавателно-деверсантните групи е да разузнава и саботи на противникова територия. Както нашите групи е трябвало да се разхождат из гръцко и турско, така и съветските са имало своите си задачи.
        Между другото на една такава група ще и е много по-лесно да действа в северните пустоши, отколкото в пренаселената Европа. Е, времето разбира се ще е по-кофти...

        Sailor_Malan написа
        Иначе хубаво е че си имал близки срещи и си още жив да споделиш щото ако си се срещал из въздуха явно е било на технологично назаднала каручка иначе щеше да си траеш из форумите, ама това как се връзва с темата?
        Тук нещо ти се губи смисъла...

        Sailor_Malan написа
        Впрочем както се досещаш може би снимките за които говорех вървят с доста подробна статийка където канадски ветерани подробно описват, как са дежурили и т.н.
        Пак благодаря, но няма нужда.
        Знам много по-добре от теб как се дава бойно дежурство в изтребителната авиация. :rock:

        Sailor_Malan написа
        Та хората са давали едноседмични дежурства на изнесени бази в петминутна готовност и не е било особен проблем да се хване онова с вентилаторите.
        Мога да ти докарам ескадрила дядовци ветерани от МиГ-17 да ти обяснят как са щели да разхвърлят Турската, Гръцката и авиацията на 6-ти Флот. И притова само със силите на безмерският полк...
        А да, знаеш ли тази пет минутна готовност какво значи като си тръгнал да я използваш като термин?

        Sailor_Malan написа
        А по повод русофилството - гузен негонен бяга!
        Много съжалявам, че ще ти разваля кефа, но не съм фил и фоб. Кофти, а?

        Sailor_Malan написа
        А да ме прощаваш, но ако има вероятност противника ти да носи бомба способна да затрие голям град, това...Не важи особено. Впрочем и то е малко дискусионно.
        Простено ти е.
        Първо, в руският превод се губи част от смисъла.
        Второ:
        Go in quickly - Punch hard - Get out! - е квинтесенцията на въздушният бой! Няма значение дали се биеш с F-15 или Ту-95.

        Gaden Gogi написа
        Към бисера "Ту-95 ускорява по бързо от изтребител" може да добавим този с по-добрата маневреност
        Ще се отучиш ли от навика си да търдиш, че опонента ти е казал неща, които всъщност не е?!
        Ето какво написа:
        Може и да се маневрира - нагоре (едва ли), надолу (може), виражчета (най-вероятно) и въобще всичко за да се направи живота на изтребителя черен и да се срине атаката му.
        За маневриране говорим, а не за това, кой има по-добри маневрени характеристики!

        Gaden Gogi написа
        Е нали точно това чакаме да ни покажат другарите, как Ту-95 ще се домъкне достатъчно близо за да пусне ракетата, и карта им дадох, да покажат как ще го направи.
        1. Ту-95МС може да дозарежда във въздуха. Престоя му във въздуха зависи само от издържливоста на екипажа, наличието на някои технологични течности (например смазочни материали) и издържливостта на самият самолет.
        2. Сега ще зачекнеш темата за далечината на полет. Нека ти кажа някои неща за това. Далечината която я дават по откритите източници е една усреднена стойност пори определен режим на полет.
        Истинската далечина на полет се изчислява по т.нар. инженерно-щурмански план. При него има разни сложни формули с които няма да ви занимавам, но като фактори се отчитат - скорост и височина на полета, температура на въздуха, маса на самолета, аеродинамична конфигурация, особенностите на дадената партида гориво и разни други неща. Фактори за далечината на полета е и примерно вятъра. Ако е подходящ/неподходящ далечината може да нарастне или намалее до 5 - 10%.
        3. Картата която си дал е кофти, защото не показва района над който са щели да летят бомбардировачите. Ето ти една по-подходяща и можеш да си мериш далечината.
        Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

        Comment


          Единствено се сещам за 30-те египетски Ту-16, които са свалени 1967 г. от израелците без да постигнат нищо съществено.
          чета темата, и едва сега виждам това изречение на Динаин. ъъъ, действително Египет губи 30 Ту-16 през 1967, но нито един от тях не е излитал, просто са унищожени при първите бомбардировки на летищата... та, "свалени" някак не върви в тоя случай...

          Comment


            1951 написа
            Ще се отучиш ли от навика си да търдиш, че опонента ти е казал неща, които всъщност не е?!
            Ето какво написа:
            Че ти не си единственият който пише в тази тема, като ти е мерак върни се назад прочети и ще видиш къде някой заявява че Ту-95 е драгстер.
            За стигането: аз не съм казал че няма да му стигне далечината на полета, а че няма да може да стигне достатъчно близо до важан цел че да пусне ракетата. Има май някаква разлика.
            А за дежурствата: върти ми се един спомен намладини как се бях запилял в Графа да се моткам, в частност около дежурните машини

            Comment


              Кало написа
              чета темата, и едва сега виждам това изречение на Динаин. ъъъ, действително Египет губи 30 Ту-16 през 1967, но нито един от тях не е излитал, просто са унищожени при първите бомбардировки на летищата... та, "свалени" някак не върви в тоя случай...
              Приемам забележката ти. Не мога да се подпиша че нито един не е излитал, но както и да е. За да бъдем точни, 29 са унищожените
              Тук има доста подробна информация за различните арабски ВВС от периода:
              "No beast so fierce but knows some touch of pity."
              "But I know none, and therefore am no beast."

              (Richard III - William Shakespeare)

              Comment


                ок

                Comment


                  Някои хора излязоха късметлии, че се срина сървъра. Айде ще минем само със заключване тоя път. Но още такива постове и ще последва бан от година и нагоре.
                  Форумен Правилник

                  Comment

                  Working...
                  X