Съобщение

Collapse
No announcement yet.

B-29 и B-36

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    B-29 и B-36

    Ако мислехте, че В-29 е бил наистина голям - само вижте В-36


    thorn

    Средновековните църкви в България

    #2
    има и още по голям В-36. с още 4 реактовни двигателя
    :aaa:
    Last edited by tonev; 06-01-2007, 03:24.
    Всяка алтруистична система е вътрешно нестабилна, защото е отворена за злоупотреби от страна на егоистични индивиди, готови да я експлоатират.

    Comment


      #3
      Има и по-голям В-36 - YB-60.







      YB-60 си е реактивен B-36, който има с около осем метра по-малък размах на крилото, но е по-дълъг с почти три метра и по-висок с четири.

      Въобще В-36 е голяма машина, но реално последното издихание на бомбардировачите с бутални двигатели. Страшно голяма и скъпа машина, която стои на въоръжение от юни 1948 до февруари 1959 г. Смешно малък период за днешните представи.
      Да не говорим, че последните B-36J са ги бракували с по пет - шест години служба....
      Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

      Comment


        #4
        Колега, нищо не споменавате за В-47 и В-52. последният е все още на въоръжение.
        То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

        Comment


          #5
          B-52 през 50-те е бил извънземна технология.... Нега няма какво да го коментираме. :rock:

          В-47 - работният кон на SAC. :rock: Но и той в бомбардировъчният си вариант не е откарал много - 14 години от 1951 до 1965 г.

          Да кажем няколко думи и за голямат издънка - В-58. Там системата е малко "Каква я мислехме, каква стана..."
          Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

          Comment


            #6
            Хм, като за тогава и Б-36 и Б-47 изкарват по доста, освен това се появяват в нужното време и в нужните количества (за разлика от други държави и самолети)
            Но ако ви се говори за бомбери от онова време защо не споменавате нищо за "най-добрият": Камбера/Б-57, Вулкан и Виктор също изкарват по доста и са много иновационни за своето време.

            Comment


              #7
              Дори и за тогава В-36 седи смешно малко на въоръжение. Или ако да кажем, че не е чак толкова малко времето, то ако сравним разходите вложени в самолета с времето на експлоатация.
              Специално варианта B-36J е приет във SAC паралелно с първите варианти на В-52 и играе роля на резерва, ако нещо се издъни с адски авангардната "Стратокрепост".

              Canberra е била голяма работа до едно време (средата на 60-те). След това е забележителен самолет с богата история.
              Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

              Comment


                #8
                1951 написа
                B-52 през 50-те е бил извънземна технология.... Нега няма какво да го коментираме. :rock:
                С риск да те прекъсна , ще те помоля да ни обясниш какво е толкова извънземно в технологията на В-52?
                8 двигателя, крило резервоар, малко по-големичък.Нищо особенно бих казал........
                То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                Comment


                  #9
                  Крилото.
                  Стреловидно и еластично крило с ламинарен профил и голямо удължение. Да не говорим, че има само един надлъжник.
                  Въпреки, че технологията е приложена няколко години по-рано на В-47, цялата и красота разцъфва при Б-52.
                  Именно крилото е разликата между таралясника YB-60 и самолета, който ще остане в историята.
                  И въобще как да не е извънземна технология през 1952 г. самолет, който може да прелети 10 000 километра с осем ядрени бомби Mark 4 на борда си. И това е само началото. Характеристиките на следващите модели се покачват неимоверно.
                  Да не говорим, колко здраво е правен бомбардировача. Има ресурс на планера средно към 35 000 часа, което за военен самолет е страшно, страшно много.

                  Ето едно филмче да се порадвате на красавеца:
                  Tribute to the greatest bomber in history. Music by White Zombie. 488,000lbs of whoopass.- Fighters make movies, bombers make history.
                  Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

                  Comment


                    #10
                    1951 написа
                    Canberra е била голяма работа до едно време (средата на 60-те). След това е забележителен самолет с богата история.
                    Това се отнася за всички самолети от онова време, въпросът е че Камберата се използва активно дори след първата война в залива, пък и един от малкото чужди бойни самолети (при това май всички са британски) закупени от щатите.

                    Comment


                      #11
                      до миналата година в саита на раф пишеше че канбера още стои на въоражение.
                      Last edited by tonev; 07-01-2007, 13:02.
                      Всяка алтруистична система е вътрешно нестабилна, защото е отворена за злоупотреби от страна на егоистични индивиди, готови да я експлоатират.

                      Comment


                        #12
                        Ne samo taм
                        И в настоящее время "Канберры" остаются в боевом строю. Они находятся на вооружении ВВС латиноамериканских стран, Индии, ЮАР. В королевских ВВС Великобритании (RAF) "Канберры" были сняты с вооружения боевых авиачастей в конце 60-х годов. Сейчас ими оснащена лишь одна авиачасть - 360-я эскадрилья, имеющая специальные учебные самолеты Т.Мк.17А с новейшими радиоэлектронными системами. Они используются для обучения специалистов РЭБ и РЭР ВВС и ВМС.
                        Ей това е самолет, все пак първият полет е още '49-та.
                        А Викторите и те до съвсем скоро летяха.

                        Comment


                          #13
                          мисля, че това е рекорда за най- дълговечен боен самолет. спомням си спомени на американци как беснеели тяхните адмирали, че канберките си правили акробатика над самолетоносачите и те нямали самолет с който да ги застрашат. :tongue5:
                          Всяка алтруистична система е вътрешно нестабилна, защото е отворена за злоупотреби от страна на егоистични индивиди, готови да я експлоатират.

                          Comment


                            #14
                            Хей, стига сте каМберосвали - КаНбера е!

                            Gaden Gogi написа
                            Ne samo taм

                            Ей това е самолет, все пак първият полет е още '49-та.
                            А Викторите и те до съвсем скоро летяха.


                            МиГ -21 със сигурност ще излезе по-дълговечен. Иначе китайците още фърчат с някакви клонинги на МиГ-19, че ако не беше и на МиГ-17!
                            Last edited by Thorn; 07-01-2007, 13:04. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение


                            thorn

                            Средновековните църкви в България

                            Comment


                              #15
                              Aпропо дълговечни самолети - C47 Dakota не се ли използва още? И не е ли от периода на ВСВ в движение?
                              "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                              "But I know none, and therefore am no beast."

                              (Richard III - William Shakespeare)

                              Comment

                              Working...
                              X