Съобщение

Collapse
No announcement yet.

B-29 и B-36

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #76
    Как ще го треснат с Феникс бе? то апаратурат аза РЕБ на мечо е толкоз мощна че всичко може да омота...ако и да са я пробвали само на руски самолети, което пък може да значи че просто техните радари са кофти
    Отделно дето в крайният север феникс няма от къде да дойде, 'ма врабче върши работа, и сайдуйндъри има, пък и вулкан с бая снаряди.

    Comment


      #77
      Gaden Gogi написа
      Как ще го треснат с Феникс бе? то апаратурат аза РЕБ на мечо е толкоз мощна че всичко може да омота...ако и да са я пробвали само на руски самолети, което пък може да значи че просто техните радари са кофти
      Отделно дето в крайният север феникс няма от къде да дойде, 'ма врабче върши работа, и сайдуйндъри има, пък и вулкан с бая снаряди.
      A то май Сайдуйндъра всъщност върши и най добра работа щото апаратурата за РЕБ може и да залъже някоя сложна технически ракета като AIM-7 или AIM-120 но апаратурата за РЕБ няма как да скрие чудовищното топлинно излъчване на 4 НК-12 движещи талигата с крейсерска скорост, по което се води "тъпа" ракета като АIM-9 примерно. А иначе мечката може просто да не стигне до крайния север та да се оварди от Феникса. А до Вулкана със снарядите надали въобще ще се стигне, той по-скоро е за зор заман.
      Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

      Comment


        #78
        A твойта? Впрочем Орела е "ловил" успешно доста по бързи и маневрени неща от онова нещо с вентилаторите. Кое те кара да мислиш че не би се справил с оназ ми ти вятърна мелница Ту-95? Може би нальот на Ту-95?
        Иначе въпроса "А защо ме тресна тоз Феникс?" е нещо пред което всеки Ту-95 би се изправил, без значение колко нагоре към Полюса ще се помъкне. И руснаците май са били и малко по-наясно от тебе с тая опция щом са тръгнали да разработват Ту-160

        всеки самолет може да бъде свален. работата е там, че Ту-95 има маршрути, до които Ф-15 просто няма откъде да стигне. а изречението за Феникса показва, че трябва да се пообразоваш още малко. между другото в наши дни тази ракета вече не се ползва в САЩ.

        но спорът беше за друго - може ли Ту-95 да си изпълнява задачите и остарял ли е за това. ами - да и не. да - изпълнява си задачите и не - не е остарял дотолкова, че да бъде захвърлен. самолетът е изцяло в класа на Б-52 с почти същите х-ки - малко по-ниска скорост, но абсолютно съизмерима, и малко по-голяма далечина на полета. в ролята им на стратегически бомбардировачи и двата са правени главно да пускат крилати ракети (от 70-те насам) и го вършат добре. имат и добри системи за РЕБ. ефективната отразяваща повърхност и на двата е почти еднаква, (а колкото до топлинното излъчване - по силата на каква логика реши, че турбовитлови двигатели имат по-голямо от реактивни?)
        та и за двата самолета важи едно и също - ако го докопат изтребители - свалят го с голяма степен на вероятност. ако...

        и добро нещо от един руски форум:

        "Так что объективно до середины 60-х Ту-95 был ХУЖе Мясищевских, а вот потом ПЕРСПЕКТИВНЕЕ. То есть с момента когда для бомбера стало важным не летные данные а ЭЛЕКТРОНИКА = туполевцы подняли голову."
        Last edited by кало; 12-01-2007, 11:59. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

        Comment


          #79
          Не съм спец но 4 двигателя на Ту-95 повече ли топлина отделят о 8!!!двигателя на Б-52>?А и си мисля че една Р-73 би надушила по лесно и по отдалече един Б-52 отколкото един сайдуиндер AIM-9 > Ту-95 , но както казах не съм спец.А за Мясищев си мисля че е по добър и от двата в началото и сега......................ако беше получил разпространение като бомбър а не като танкер.

          Comment


            #80
            Luchs написа
            Не съм спец но 4 двигателя на Ту-95 повече ли топлина отделят о 8!!!двигателя на Б-52>?А и си мисля че една Р-73 би надушила по лесно и по отдалече един Б-52 отколкото един сайдуиндер AIM-9 > Ту-95 , но както казах не съм спец.А за Мясищев си мисля че е по добър и от двата в началото и сега......................ако беше получил разпространение като бомбър а не като танкер.
            Само дето трябва да се прокопае дупка под самолета за да се стигне до бомбовия отсек на 3М. А да кажем че четирите двойки двигатели отделят малко по-лесно "прикриваема" с технически средства топлина(все пак двигателите са реактивни) от вентилаторите. Виж генерално предимство на Ту-95 пред 3М примерно е високото шаси, което позволява лесен достъп до бомбовия отсек с големогабаритни товари.
            А иначе Кало ти явно наистина имаш летателен опит на Ту-95, сподели с нас за маршрутите, ако не е много секретно :sm113: :sm113: :sm113:
            Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

            Comment


              #81
              А иначе предвид че говорим за средата на 80те фениксите са си съвсем налични.
              Друг въпрос че върличт съветофил пак продължава за по-дожбрите летателни характеристики на Ту-то, сега далечината му била по-голяма.
              За това защо Ту-то станало по-перспективно Тъндъра го писа, пък и аз катоп обяснявах за 3М

              Comment


                #82
                Ами освен някой от "Топлофикация АД" да отиде и да инсталира по един топломер да засечеме кой е по икономичен Ту-95 или Б-52 ДА ЗНАЕМ С КОЙ ДА СЕ ГРЕЕЕМ ПРЕЗ ЗИМАТА!!!!)))))))))))))))))Хахахахахха чесно казано мисля че топлината която отделят 2 реактивни двигателя е по голяма от един турбовентилаторен?

                Comment


                  #83
                  Хахахахахха чесно казано мисля че топлината която отделят 2 реактивни двигателя е по голяма от един турбовентилаторен?
                  Не че разбирам от тея работи, но тук май се обсъжда откриваемостта, т.е. става въпрос не толкова за величината на топлинното излъчване, колкото за забележимостта от радарите, а в това отношение витловият двигател ще да е по-забележим.

                  Comment


                    #84
                    Това е така но спора се насочи към това кой от двата самолета е с по голяма топлинна сигнатура.А иначе четох че първите варианти на радара на МиГ-29 откриват въртолетите точно по перките ,витлата.

                    А що се отнася за Мясищева и Ту-95 в началото 3М е бил с по добри характеристики. Но е заиграла както винаги и навсякъде политиката,Туполев винаги се е отличавал с пробивност,наглост и арогантнос така че нищо чудно че са предпочели Ту.В Red Alerta 1 има едно филмче със бомбандировач и си мисля че е 3М.
                    Last edited by Luchs; 12-01-2007, 14:30. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

                    Comment


                      #85
                      2 Luchs: двигателите на Ту-95 са турбовитлови, турбовентилаторен е съвсем друга песен.
                      За Ту-95 vs. 3M : в грешка си, в началото самолетът на Мясишев е бил гола вода основно пораид слабите и неикономични двигатели не е можел да достигне поръчаната далечина на полета, когато това е горигирано в по-късните версии вече си казва дума ракетната еуфория и практическата невъзможност на самолета да носи ракети.

                      Comment


                        #86
                        gollum написа
                        Не че разбирам от тея работи, но тук май се обсъжда откриваемостта, т.е. става въпрос не толкова за величината на топлинното излъчване, колкото за забележимостта от радарите, а в това отношение витловият двигател ще да е по-забележим.
                        И това за което споменава голум също е верно - четирите въртящи се съосни витла порядъчно качват ЕОП. Обаче топлината от реактивния двигател(луцс - айде чети внимателно обърни внимание на думите "прикриваема с технически средства" :mhehe: , как мислиш какво по-ефикасно би се покрило от топлинен капан? Излъчването на реактивните двигатели или това на НК-12, да не се задълбавам в технически решения прилагани впоследсвие, но топлинното поле на реактивните двигатели може рязко да спадне, за не много пари)
                        Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                        Comment


                          #87
                          Sailor_Malan написа
                          да не се задълбавам в технически решения прилагани впоследсвие, но топлинното поле на реактивните двигатели може рязко да спадне, за не много пари)
                          я сподели как точно става, апропо на някого да му е попадала снимка на Стратофортреса с новите двигатели?

                          Comment


                            #88
                            Gaden Gogi написа
                            я сподели как точно става, апропо на някого да му е попадала снимка на Стратофортреса с новите двигатели?
                            Mи разни хора охлаждат потока на излизащите газове примерно

                            Това ли се има предвид под В-52 с нови двигатели?
                            Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                            Comment


                              #89
                              Не бе, нали щяха да заменят 8-те с 4 нови.
                              Иначе той потока и на турбовитловият може да се охлажда по същият начин, пък и там благодарение на по-голямата турбина температурата е по-ниска.
                              Но точно за тези машини Ич излъчването няма голямо значение, все пак от американците само Томкет (и май Крусейдър) имат ИЧ станция, пък и машините са много големи и ясно различими (особенно мечо) и с радар,

                              Comment


                                #90
                                Gaden Gogi написа
                                Не бе, нали щяха да заменят 8-те с 4 нови.
                                Иначе той потока и на турбовитловият може да се охлажда по същият начин, пък и там благодарение на по-голямата турбина температурата е по-ниска.
                                Но точно за тези машини Ич излъчването няма голямо значение, все пак от американците само Томкет (и май Крусейдър) имат ИЧ станция, пък и машините са много големи и ясно различими (особенно мечо) и с радар,
                                Е още не са ги сменили май. Всички съвременни снимки в af.mil са с по осем двигателя. А иначе 3М не е изместен от политката. Конструкторите му са имали "гениалната" идея след ядрения удар по САЩ екипажите да скочат с парашути в Мексико, каквото тъпоумие никога не е идвало в главата на Туполев.
                                Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                                Comment

                                Working...
                                X