Съобщение

Collapse
No announcement yet.

B-29 и B-36

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Способен е да бъде танкер и да изстрелва крилати ракети. Срещу всяка "папуаска" държава е ок.


    thorn

    Средновековните църкви в България

    Comment


      #32
      Thorn написа
      Способен е да бъде танкер и да изстрелва крилати ракети. Срещу всяка "папуаска" държава е ок.
      сетих се за темата за войната между етиопия и еритрея - там миг - 29, су - 27. и за нашата авиация... :kill_myse
      Всяка алтруистична система е вътрешно нестабилна, защото е отворена за злоупотреби от страна на егоистични индивиди, готови да я експлоатират.

      Comment


        #33
        Там даже и Ка-50 уж били ползвани.


        thorn

        Средновековните църкви в България

        Comment


          #34
          Айде бе, какво точно е способен да изпълни Ту-95 през 80-те?
          дет се вика, попрочети малко литература по въпроса, пък тогава пиши тез дълбокомислени изводи... щото засега стават за рубриката "майтапи"...

          Comment


            #35
            Gaden Gogi написа
            Айде бе, какво точно е способен да изпълни Ту-95 през 80-те? освен да предизвика смях. Но просто са си нямали друго, и тогава и сега.
            Кавото ще изпълни Б-то- едно нищо най-много някоя крилата ракета.
            Гога, ако сравним ТТ данните на Ту-то и Б-то ще видим, че са еднакви.Скорост, далечина на полета и бомбов товар. И двата модела са си изпели песента отдавна.
            А колкото до тезата ти, че руснаците са нямали нищо по-добро от Ту-95 сам знаеш, че не е вярна. Имали са Ту-160, и май докато съществуваше СССР имаше в доста от тези чудовища в оперативна бойна готовност.
            Вярно американците имат по-същото време Б-1Б, но руското слон по-голямо слон, и като го съчетаеш с МиГ-25/31 става още по-голямо слон.
            Ако към този комплекс добавим и Ту-26, който дълго време е бил ябълка на раздора между Бялото слон и Червеното слон - "Е ли е туй Стратегически бомбер или не" работата става дебела.
            Не ги долюбвам хич червените и белите , обаче няма какво да си кривя душата , руското слон управлявано от неандерталци - щот те мозък в главата си нямат само водка- става ногу страшну :aaa: :wo-oh:
            То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

            Comment


              #36
              вероятно имаш предвид Ту-22М2 и М3

              Comment


                #37
                Parabellum написа
                Кавото ще изпълни Б-то- едно нищо най-много някоя крилата ракета.
                Гога, ако сравним ТТ данните на Ту-то и Б-то ще видим, че са еднакви.Скорост, далечина на полета и бомбов товар. И двата модела са си изпели песента отдавна.
                А колкото до тезата ти, че руснаците са нямали нищо по-добро от Ту-95 сам знаеш, че не е вярна. Имали са Ту-160, и май докато съществуваше СССР имаше в доста от тези чудовища в оперативна бойна готовност.
                Вярно американците имат по-същото време Б-1Б, но руското слон по-голямо слон, и като го съчетаеш с МиГ-25/31 става още по-голямо слон.
                Ако към този комплекс добавим и Ту-26, който дълго време е бил ябълка на раздора между Бялото слон и Червеното слон - "Е ли е туй Стратегически бомбер или не" работата става дебела.
                Не ги долюбвам хич червените и белите , обаче няма какво да си кривя душата , руското слон управлявано от неандерталци - щот те мозък в главата си нямат само водка- става ногу страшну :aaa: :wo-oh:
                Parabelum извинявай ама от написаното от тебе си личи едно нещо: хал хабер от авиация си нямаш.
                1. Летателните им характеристики ама нищо общо нямат, Б-то е по-бързо (доста) лети по-далече, по-високо, и носи повече и по-разнообразни неща, при това може да лети и ниско, им аи много същественна разлика в оборудването. Отделно дето Ту-то с тези витла се вижда на радарите от мнооооого далече, и понеже е баааааавничко всеки има време да реагира.
                За Ту-160- имали са казваш? половин или една шепа? А за комбинацията с изтребители: за да работят заедно ще трябва да ги дозареждаш, серийните 31-ци не могат да се дозареждат, пък и няма от какво, рунаците нямат танкери дори бомберите да си дозареждат.
                За Кало: аз достатъчно съм чел, но явно ти не си, или поне не ти достига за да отговориш на зададеният ти въпрос.
                За папуасите: да знаете случайно какви точно конвенционални оръжи и колко моце да носи МС варианта на 95? Иначе за папуаси тогава все още е летял Ту-16, и него за ползвали за тези цели, заедно с Ту-22 М.

                Comment


                  #38
                  Parabellum написа
                  Кавото ще изпълни Б-то- едно нищо най-много някоя крилата ракета.
                  Гога, ако сравним ТТ данните на Ту-то и Б-то ще видим, че са еднакви.Скорост, далечина на полета и бомбов товар. И двата модела са си изпели песента отдавна.
                  А колкото до тезата ти, че руснаците са нямали нищо по-добро от Ту-95 сам знаеш, че не е вярна. Имали са Ту-160, и май докато съществуваше СССР имаше в доста от тези чудовища в оперативна бойна готовност.
                  Вярно американците имат по-същото време Б-1Б, но руското слон по-голямо слон, и като го съчетаеш с МиГ-25/31 става още по-голямо слон.
                  Ако към този комплекс добавим и Ту-26, който дълго време е бил ябълка на раздора между Бялото слон и Червеното слон - "Е ли е туй Стратегически бомбер или не" работата става дебела.
                  Не ги долюбвам хич червените и белите , обаче няма какво да си кривя душата , руското слон управлявано от неандерталци - щот те мозък в главата си нямат само водка- става ногу страшну :aaa: :wo-oh:
                  Eeee aма не се майтапи така страшно. Достата чудовища Ту-160 в бойна готовност никога не са надвишавали 25(срещу стотина В-1В и няколкостотин В-52 от другата страна). МиГ-25 няма на въоръжение от страшно много време, а имайки предвид основното въоръжение на американските стратегически бомбардировачи, а именно SRAM(по времето когато В-1В се появява) и ALCM(от края на 80те та до сега) и факта че тия работи се ползват от голямо разстояние, страшния МиГ-31 в един момент ще се види принуден да гони облак от крилати ракети, не бомбардировачи. А цитирания от непропускащия да покаже колко се е назобил с руски книжки кало Ту-22М2 не е на въоръжение, останал е само М3.
                  А иначе Ту-95МС е перфектен да бомби Папуа Нова Гвинея, щото даже в Чечня машини като Су-24 и Ту-22М3 вършат значително повече работа(съответно и такива се ползват). За танкер не става понеже "вентилаторите" му биха създавали такива завихряния че нормалния контакт с малък самолет(примерно изтребител) би бил рядко изключение. А при танкерите се гони известна универсалност. Именно за това и хората си ползват Ил-78 за танкер, не онова с големите перки.
                  А виж Папуасите биха го сметнали за ръката на Бог :mhehe: :sm113:
                  Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                  Comment


                    #39
                    25 boegotowni Tu-160?????това за коя година говорим?

                    Comment


                      #40
                      серийните 31-ци не могат да се дозареждат
                      м-дааааа, хихихи

                      случайно да си чувал доста говорещия факт, че Ту-96МС се ускорява на височина над 8 000 м по-бързо от някои реактивни изстребители (например Торнадо F.3)? и че системите му за РЕБ заглушават дори мощния радар на МиГ-31 до около 10-20 км?




                      Performance
                      Maximum speed: 925 km/h (500 kt, 575 mph)
                      Range: 15,000 km (8,100 nm, 9,400 mi)
                      Service ceiling: 12,000 m (39,000 ft)
                      Rate of climb: 10 m/s (2,000 ft/min)
                      Wing loading: 606 kg/m² (124 lb/ft²)
                      Power/mass: 235 W/kg (0.143 hp/lb)


                      "26 сентября 1989 года установил 9 мировых рекордов на самолете Ту-95МС на скорость полета по замкнутому маршруту 1000 км с различным грузом (без груза, 1000 кг, 2000 кг, 5000 кг, 10000 кг, 15000 кг, 20000 кг, 25000 кг, 30000 кг). Рекордная скорость составила 807,37 км/ч."

                      можеш да понадникнеш за подробности тук - http://www.tupolev.ru/Russian/Show.a...onID=57&Page=2
                      Last edited by кало; 09-01-2007, 12:22.

                      Comment


                        #41
                        Ето малко инфо за любителите на Ту-160:

                        ...В октябре 1989 года и в мае 1990 года на завершающем этапе госиспытаний...
                        Я кога чак му били завършили изпитанията:mhehe:
                        Первые две серийные машины поступили в 184-й Гвардейский тяжело-бомбардировочный авиаполк (ТБАП), дислоцированный на украинском аэродроме в Прилуках 17 (по другим данным - 25) апреля 1987 года,

                        В 184-й Гвардейский ТБАП в Прилуки поступили 19 серийных машин, из которых были сформированы две эскадрильи.
                        След разпада на СССР всичките 19 остават украински, руснаците с много зор успяват да призведат ПЕТ нови, базирани в Енгелс.

                        кало написа
                        м-дааааа, хихихи
                        Ами докажи противното.
                        Last edited by Gaden Gogi; 09-01-2007, 12:14. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

                        Comment


                          #42
                          от края на 80-те години всички серийни МиГ-31 са със система за дозареждане във въздуха (модификация МиГ-31Б). от летящите в момента МиГ-31 повечето са такива (модернизирани до стандарта МиГ-31БС от първите серии)

                          Comment


                            #43
                            E това отепа рибата:
                            1. що ще дири БАВЕН самолет на височина над 8000 м? Ще радва зенитчиците, що ли? А може ли цифри колко бързо ускорява...и до каква скорост го прави.
                            После за скоростите: толковае , ама на коя модификация???
                            Щото МС има максимална скорост 830 км/ч, далечината на полета пак за него е 10500 км
                            За рекордите: да си чувал случайно че те се поставят "в своята категория" ???? Явно не си.

                            кало написа
                            от края на 80-те години всички серийни МиГ-31 са със система за дозареждане във въздуха (модификация МиГ-31Б). от летящите в момента МиГ-31 повечето са такива (модернизирани до стандарта МиГ-31БС от първите серии)
                            Аха, почти си прав, ама само почти.
                            С 1990 г. все серийно выпускавшиеся МиГ-31 дооснащались дозаправочной штангой
                            Та как самолети произведени през 90-те ще ескортират 160-ка в средата на 80-те???
                            Last edited by Gaden Gogi; 09-01-2007, 12:43. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

                            Comment


                              #44
                              1. що ще дири БАВЕН самолет на височина над 8000 м?
                              те това наистина "утепва рибата"


                              "Скорость полета по замкнутому маршруту 2000 км с грузом 30000 кг - 834,82 км/ч. Рекорд установлен 28.09.89 г." - това се отнася до МС. ще поясниш ли сега как изчисли максимална скорост 830 при условие, че СРЕДНАТА скорост по дълъг 2000 км маршрут с товар от 30 тона е близо 835?

                              и малко за МиГ-31:


                              Первым МиГ-31, оснащенным дозаправочной штангой, стал четвертый самолет третьей серии - борт 1604. На нем штанга была еще "макетной". Она выглядела как настоящая, могла выдвигаться и убираться, но связи с топливной системой не имела. Самолет использовался для отработки контакта с танкером. Конструкторам нужно было убедиться, нужна ли на МиГ-31 дополнительная точная система управления самолетом, подобная той, что стояла на оборудованном дозаправкой МиГ-25. Оказалось, что силовая установка МиГ-31 вполне, без всяких доработок, обеспечивает необходимые маневры и контакт с конусом танкера.


                              Следующая машина (с/н 3603) имела уже весь комплект оборудования для дозаправки. Самолет был оснащен также радиосистемой дальней навигации. Ведущим инженером по летным испытаниям назначили В. С. Егорова. Эту машину проверяли в Жуковском и Ахтубинске летчики-испытатели ОКБ и НИИ ВВС На долю первых выпал основной объем работ. Токтар Аубакиров выполнял длительные полеты в северных высоких широтах с тем, чтобы проверить систему навигации на чувствительность к магнитным аномалиям и определить возможность самолетовождения по данным РСДН. 30 июля 1987 г. летчик-испытатель Роман Таскаев и штурман-испытатель Леонид Попов впервые в мировой практике пролетели на истребителе-перехватчике над Северным полюсом по маршруту Мончегорск-Полюс-Анадырь (Чукотка). Летя в условиях низкого навигационного обеспечения над безориентирной местностью, экипаж, дважды дозаправившись, провел в воздухе 6 часов 26 минут. На обратном пути Таскаев и Попов совершили беспосадочный перелет в Москву вдоль всей северной береговой линии России. Таскаев, Аубакиров и Попов, используя режим дальней навигации, осуществили из Мончегорска несколько полетов над акваторией Северного Ледовитого океана. Задания предусматривали дозаправку от Ил-78, учебные перехваты целей, посадку и взлет на ледовом аэродроме на Земле Франца-Иосифа. Все системы и оборудование работали без отказов.

                              Теперь ограничением по пребыванию самолета в воздухе являлась уже усталость экипажа, снижающая внимание и ведущая к малоэффективной отработке задания. Кроме того, в условиях столь длительного полета элементарные физиологические потребности членов экипажа могли помешать выполнению задачи. У нас об этом до последнего времени как-то не задумывались, предоставляя решать проблему самим летчикам. К слову, один из бывших Главкомов ВВС хвастал на полном серьезе, что, мол, наши герои-летчики, если им прикажут, завяжут в узел, а долетят.

                              С 1990 г. все серийно выпускавшиеся МиГ-31 дооснащались дозаправочной штангой ("изделие 01ДЗ"), вплоть до выпуска новой модификации МиГ-31Б, на которой такое оборудование было предусмотрено изначально.

                              В остальном "изделие 01ДЗ" ничем не отличалось от "изделия 01".

                              Comment


                                #45
                                И как всичко написано се връзва с това
                                В начале 90-х годов из-за нехватки средств у МО России закупки истребителей МиГ-31 были прекращены.
                                Да, рекордна скорост, РЕКОРДНА, Всички знаем че руснаците за царе на показухата,само дето ти очакваш серийната машина да е по-бърза от рекордната , при това с доста, при това с пълен състав оборудване.
                                Отделно дето в твоят цитат пише за рекорд без товар, и за максимална скорост...или руското архиелогическо чудо е по-бързо с товар и така е поставило рекорда.
                                Та обясни как летейки на 8 км ще изпълниш задачата която ти все още избягваш да формулираш каква е, в смисъл различна от предизвикване на смях.
                                Last edited by Gaden Gogi; 09-01-2007, 12:49. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

                                Comment

                                Working...
                                X