Якостните харектеристики на самолета влизат във формулата чисто и просто с числото 6.5 (т.е. претоварването, което издържа конструкцията на самолета). Поне на теория, според по-горната сметка, самолет издържащ претоварване 6.5G не трябва да има проблем при вираж с крен 81 градуса. Друг въпрос е, че навярно има ограничения по ъгъл на атака, по скорост и т.н., които намаляват макс. допустимия крен.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
USAF и USN трябва да се въоръжат с руски изтребители!
Collapse
X
-
Елемаг, якостта не влиза във формулата, но и тя е фактор. Аз лично поне не съм чувал самолет да прави вираж с претоварване 28 g.
За градусите не си прав. МиГ-17 може да прави установен вираж с претоваравне 6,5 g и ъгъл на крена 81 градуса. Пише го в интсрукцията. А той е даже 2 поколения преди Tomcat.If you believe everything you read, better not read.
Japanese Proverb
Comment
-
sky captain написа.Поне на теория, според по-горната сметка, самолет издържащ претоварване 6.5G не трябва да има проблем при вираж с крен 81 градуса. Друг въпрос е, че навярно има ограничения по ъгъл на атака, по скорост и т.н., които намаляват макс. допустимия крен.
А якоста не може да влезе в формулата само чрез претоварването защото така не се знае пределната стойност която пък зависи от конструкцията на конкретната машина. Претоварването просто показва колко пъти ще се е увеличи теглото на самолета без да дава информация за това дали може той да издържи това натоварване.НА БОЙНОТО ПОЛЕ БЪЛГАРИЯ
Comment
-
За градусите не си прав. МиГ-17 може да прави установен вираж с претоваравне 6,5 g и ъгъл на крена 81 градуса.
НА БОЙНОТО ПОЛЕ БЪЛГАРИЯ
Comment
-
centara написаЕлемаг, става въпрос за установен вираж. При него всички сили се уравновесяват и самолета може да си се върти така до безкрай. Ето да видиш, че ти говоря за установен вираж.
НА БОЙНОТО ПОЛЕ БЪЛГАРИЯ
Comment
-
centara написаЕлемаг, ъгълът на крена си е един и същ и в началото, средата и края на виража. Ако той се промени и останалите параметри ще се променят и виражът вече няма да е установен.
http://info.datacom.bg/flogger/Video...%20Strizhi.mpg
На него много ясно личи как постоянно се променя ъгъла на виража. Между другото ако се средоточиш можеш и забележеш за кратко и плъзгането на самолета надолу при завъртанията и поне в два виража!НА БОЙНОТО ПОЛЕ БЪЛГАРИЯ
Comment
-
Че какво ново съм измислил? Хората са си го измислили мнооого отдавна.
Съвременните изтребители са напълно в състояние да се накренят за секунда! Виж клипчето за МиГ-29! Той даже прави тоно за не повече от секунда и половина, а пък що остава за 81 градуса. А на едно друго място без усилие завиваха с доста голям крен, не знам колко точно беше но ми прилича на около 80 градуса и двигателите не бяха на форсаж.
Не отричам, че момента дето го описваш го има, но значението му е минимално. Дори и ъгъла на крена да се изменя по време на виража, то изменението е в минути, а не градуси.
Между другото, ако това дето казваш е така, би ли дал някаква формула, по която се определя за колко време самолетът достига макс. си ъгъл на крен във вираж?
За плъзгането сам казваш, че трябва да се гледа внимателно - значи то е минимално.If you believe everything you read, better not read.
Japanese Proverb
Comment
-
centara написаЧе какво ново съм измислил? Хората са си го измислили мнооого отдавна.
Съвременните изтребители са напълно в състояние да се накренят за секунда! Виж клипчето за МиГ-29! Той даже прави тоно за не повече от секунда и половина, а пък що остава за 81 градуса. А на едно друго място без усилие завиваха с доста голям крен, не знам колко точно беше но ми прилича на около 80 градуса и двигателите не бяха на форсаж.
Не отричам, че момента дето го описваш го има, но значението му е минимално.
Дори и ъгъла на крена да се изменя по време на виража, то изменението е в минути, а не градуси.
За плъзгането сам казваш, че трябва да се гледа внимателно - значи то е минимално
Между другото, ако това дето казваш е така, би ли дал някаква формула, по която се определя за колко време самолетът достига макс. си ъгъл на крен във вираж?НА БОЙНОТО ПОЛЕ БЪЛГАРИЯ
Comment
-
Пилот написа"А ако помъкнеш теле като москита даваш необосновано предимство в маневрения бой на F-14 и F/A-18. Ако пуснеш какво и да е от 250 км. даваш излишно много време за маневри даже на витлова щайга като Е-2С."
Aко забеляза, аз си имам и група за прикритие!!!
Друг е въпросът кога АУАКСът ще забележи ракетата. Дори и да маневрира , ТРЯБВА ДА ИЗКЛЮЧИ РАДАРА СИ ЗА ДА ОЦЕЛЕЕ. Така Су-тата може да се промъкант.
До ядреното оръжие-мога да потопя самолетоносач, но това как да спечеля войната го оставям на някой фелдмаршал/маршал.
Това за обсега на Москит съжалявам-правописна грешка.
Аз не троша Су-30, а противника им
Хане това дето някой е бил изведен на пускова позиция от AWACS по какъв начин му принизява победата та ми го даваш за пример дето видите ли свалили били МиГ-29 ама им помогнал AWACS просто така се воюва в наши дни - който е по-информиран печели, който не е разчита К-36 и подобни овреме да го извадят. Прочее Хане част от МиГ-29 в Югославия примерно "опнаха петалата" в резултат на среща с техни "връсници" холандски F-16 въоръжени с ААМRAM та не си прав за многото нови и малкото стариLast edited by Thunderchief; 07-03-2005, 16:39.Can't talk! Got to Shoot!
Comment
-
Дай да се разбереме. Ако ще атакувам самолетоносач, срещу мене НЯМА да излитат Ф-15 и Е-3С. Ти непрекъснато отклоняваш темата към цялостна отбрана срещу 2 изтребителя. Аз не твърдя че 2 Су-та стигат за да се потопят 1 самолетоносач и 20 кораба + 40 Ф-14. Та когато съм полк, 12 Су-та носят москит/противорадарни а останалите 24 са прикритие. (ако държиш да са 18-10хМоскит, 8-прикритие).
Ти подценяваш значението на противорадарните ракети пуснати срещу Е-2 (не Е-3С). Самолетът най-вероятно ще бъде свален.
Самолетоносачът едва ли ще има време да пусне 40 Ф-14 срещу мене. 250 км при скорост 2000-2200 км/ч означават около 6 минути за реакция. Имай предвид че в началото онези дори няма да знаят какво става!„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
За ракетите:
Су-то първо ще пусне ракетите => Ф-18 разбира това и прави маневри (тук системата за ранно предупреждение всъщност помага на руснаците)=>не може да пусне своите ракети (нали трябва да ги насочи от начало с радара си).
Освен това Ф-18 губи скорост и не е толкова маневрен в близкият бой, който ще последва.
В Югославия МиГ-овете нямаха ракети с активна глава за самонасочване; холандците май пак ги водеше ауакс.
Аз съм съгласен с mutually assured destrustion. В случаят аз само я подсигурявам.
"пикира и слиза под обхвата на радарите на Су-тата примерно на 1000 м" убеден съм че радарът на су-30 без особени проблеми засича цели от типа на Ф-18 на малка височина.„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
Пилот написа.......................
"пикира и слиза под обхвата на радарите на Су-тата примерно на 1000 м" убеден съм че радарът на су-30 без особени проблеми засича цели от типа на Ф-18 на малка височина.
А Тъндъре... да те питам коя година е произведен AIM120 и коя Р-27Р И победите не се омаловажават много ама ситуацията в която са югославяните малко ми напомня фразата to shoot fish in a barrel. Сърбите не виждат тях ги виждат и ги издебват от най-удобен ъгъл за обстрел, не е спортсменско, ама то и войната не е място за спортсментствоmay the Force be with you
Comment
Comment