Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвременна авиация!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Griffon 2_7 написа
    Във ваша чест ще ви кажа, че радарът на Раптора е така конструиран, че при режим на работа да не бъде засичан! Това е секретна технология на щатските ВВС, която братушките ви в близките няколко десетилетия няма да догонят. И понеже не ми се отговаря на всичките съобщения ще ви кажа, че когато фактите говорят и боговете мълчат! Колко пъти в локалните конфликти от последните 20 години са били сваляни американски и колко руски самолети, а? Щото те тия качествените, единствените, нещо много честичко посещават земята...
    Аз не бих се заяждал така самоуверено с Елемаг по въпроса. Той може да си има две кофи трески за дялане, но по въпроса определено има доста какво да каже на експертно ниво.
    Като къде ми е интересно ще скрие тая твойта секретна технология вълните от работещия радар? Питам щото пишеш така все едно ти си от щатските ВВС и си запознат с технологията. Може ли да ти задам контравъпроса колко пъти през последните 20 години в локалните конфликти руските самолети са били пилотирани от руски пилоти и в управлението на боя от страна на руските самолети е участвал А-50 и наземни щурмани насочвачи и въобще са имали разгърната мрежа за управление и насочване? Също така да те питам колко пъти в локалните конфликти Е-3С е бил под заплахата ей сега да му се изсипят на главата МиГ-29? Ей оттука мисля сам можеш да си отговориш на въпроса.
    Преди да ръснеш странност като тая за технологиите поинтересувай се какви чуждестранни технологии са били купувани от американците за ползване в F-35(доста руски технологични решения разработени за Як-141 са били купени от руснаците и директно заложени в американския самолет).
    Въобще прехваления F-22 в интерес на истината въпреки всичките нови материали и т.н. за момента е значително по-некачествен от ползвания сега F-15 - издиша отвсякъде в сравнение с него - и като товароподемност и като универсалност и като електроника и най-вероятно вместо да дойде на въоръжение поредния бюджетен кошмар като F-22(за момента вече си имат два, а даже и техния бюджет не е бездънен, а Пентагона не веднъж е играл с бюджетната ножица по F-22) още дълго Боинг ще си продава и поддържа приетите на въоръжение F-15/F-15E.
    A стелтовете може и да не са добре видими с конвенционален радар(но са правени опити с А-50 и той ясно вижда F-117, достатъчно че да подаде инфо на ЗА в много широк район, а заградителния оръдеен огън се състои от максимално "тъпи" снаряди дето не им пука че хвърчилото е стелт), но са тъпкани с работеща електроника(реално В-2 не може да лети ако един от компютрите му излезе от строя), която дава прилично ясен отпечатък за пасивни системи за откриване като чешката Тамара.
    Друг е въпроса че целеуказването ще е трудно но определено не невъзможно(един F-117 вече беше отсвирен с помощта на много елементарна оптикоелектронна система за откриване(първи модел от 1980 г.!) и то от най-конвенционален МиГ-29 без помощтта на А-50 и наземна мрежа за управление)
    Въобще айде да престанем да мерим в коя брошура пише по-страховити неща, щото в момента в темата правим главно това.
    Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

    Comment


      Griffon 2_7 написа
      И понеже не ми се отговаря на всичките съобщения ще ви кажа, че когато фактите говорят и боговете мълчат! Колко пъти в локалните конфликти от последните 20 години са били сваляни американски и колко руски самолети, а? Щото те тия качествените, единствените, нещо много честичко посещават земята...
      Фактите може да ти говарят нещо само и единственно когато си запознат с тя, а ти о4евидно не си,.
      По въпроса за локалните конфликти: посо4и поне един когато двете страни са имали поне приблизиелно равни сили, под което се разбира не само коли4ество но и ка4ество (защото обикновенно се сравняват самолети с разлика от поне дно поколение).
      Иа4е за твое сведение в локалният конфликт над бивша югославия паднаха пове4е западни самолети отколкото такива руско производство.
      Друго което може да попро4етеш е за съвместните маневри на Индииските и Американските ВВС, където от едната страна у4аствали Су-30 а от другата Ф-15, интересно какво ли е станало.

      Comment


        Gaden Gogi написа
        Иа4е за твое сведение в локалният конфликт над бивша югославия паднаха пове4е западни самолети отколкото такива руско производство.
        е това вече е спекулация, колко юго самолета летяха изобщо?
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          Колкото са имали толкова, ама бутнаха една невидмка нали.Още няколко Ф-16 и Ф-15 също са им предположителни, при зна4ително по-малки собственнизагуби.

          Comment


            don Antani написа
            Днес 3F122 се използват доста по-нови материали, които са с дота добър коефицент на ЕОП.Например ще ти посо4а това 4е за този проект освен Локхеед е кандидатствала о6те една фирма(не се сещам коя е).Самолетът е бил с доста по изчистени форми и по-аеродинамичен но уви е отхвърлен поради намалените стелт характеристики.Приели са по-ръбестия модел.Виш днес F22.С доста из4истен дизайн ,но изработен от доста по-нов материал.
            абе и днес формата си работи, тя е основната. принципно казах това по-горе във връзка с факта, че използваните лакове са канцерогенни (през 90те години имаше скандал със семейства на работници, съдили фирмата производител.

            Han Solo написа
            don Antani един от доста големите проблеми със стелт самолетите е как да се намали ЕОП на лопатките на турбината... другите неща се решават по-лесно. че дори е имало и проблеми с пилотските шлемове докато са започнали да правят радионепрозрачно остъкление на самолетите
            за лопатките - при Ф117 са скрити с помощта на формата на заборника, извън това формата на решетките на входовете заборниците в комбинация с покритието по тях играят голяма роля. и на компресора са започнали да слагат лак, на двигателите, които ще им бъдат поставяни при следващия ъпдейт :-) стъклото пред лазерните ала-бала на носа на 117 е радионепрозрачно (тъй да се каже), за самите на фанара не съм сигурен, мисля че не случайно са толкова малки... не твърдя, че съм спец, така пише в книжката на джейн'с :-)

            Comment


              Gaden Gogi написа
              Колкото са имали толкова, ама бутнаха една невидмка нали.Още няколко Ф-16 и Ф-15 също са им предположителни, при зна4ително по-малки собственнизагуби.
              Твърдиш че сръбската авиация е свалила онзи F-117? :sm186:
              albireo написа
              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

              Comment


                За 117-ките сега ме мързи да проверявам, но има въздушни победи на МиГ-29, постигнати с Р-60,
                Ина4е поне една невидимка е бутната от зенитни оръдия.

                Comment


                  Gaden Gogi написа
                  Ина4е поне една невидимка е бутната от зенитни оръдия.
                  Аз знам за точно една свалена такава там, от зенитка.
                  Но не съм чел подробно, признавам.
                  albireo написа
                  ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                  Comment


                    Ииии ама как ме караш да ровя по бумагите......(няколко минути по-късно)
                    Фу,обърнах половината къща, та значи в брой 3 за 1999 на Авиация и Время (което е много реномирано украинско издание) редакционната статия е за войната, сърбите твърдят 4е падналият Ф-117 е бутнат от МиГ-29 и то с ракета. На първи април бил аповредена още една такава машина но тя упяла да се дотътри до Германия.В нощта на 5-6 май твърдят 4е са бутнали втори самолет от споменатият тип и той е паднал на 10 км от Нови сад.
                    Но дори да остане само онзи който всичкиси признават: сърбите твърдят 4е е бутнат от самолет...впро4ем в някой от статиите кото са ми попадали бяха описани и такти4еските приоми използувани от сръбските миг-29, но трябва да си ъпдейтвам сайта и няма време да ровя.

                    taka i taka se rowih ето я и статията, сори за ка4еството но тук нямам 4итав графи4ен редактор за да с еполу4и малка я сканирах на ниска резолюция.
                    Last edited by Gaden Gogi; 10-05-2006, 23:21. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

                    Comment


                      Е, това е версията на едната страна в конфликта. Не се сещам за случай, когато едностранна версия да е била достатъчно близо до истината, последната рядко се открива на пълно, но при сравнение на версиите и на двете страни обикновено се поизясянват малко нещата.

                      Comment


                        Да де ама сръбската версия се потвърждава и от други организации, включая френски. Железарията която им се валя в музея също. Отделно дето на следващият ден след края на конфликта бяха направили демонстративни полети и бяха демонстрирали самолетите които уж НАТО било унищожило.
                        Довечера като се прибера мога да сканирам още статии ако има любопитни.

                        Comment


                          Gaden Gogi написа
                          Довечера като се прибера мога да сканирам още статии ако има любопитни.
                          любопитни бол, само ще ни зарадваш

                          Comment


                            Ехе, баш за празно любопитство няма да се мъча, само ако е по темата, примерно имаше една много интересна нагласистика в едно руско списание кдето смятаха какви са реалните загуби, по доста коственни признаци обаче.

                            Comment



                              Това е бивш сръбски Миг-29.

                              ПП Вижте ми подписа
                              |
                              |
                              |
                              V
                              "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                              "But I know none, and therefore am no beast."

                              (Richard III - William Shakespeare)

                              Comment


                                Gaden Gogi написа
                                Ехе, баш за празно любопитство няма да се мъча, само ако е по темата, примерно имаше една много интересна нагласистика в едно руско списание кдето смятаха какви са реалните загуби, по доста коственни признаци обаче.
                                абе не е празно любопитството, просто както пише в първия ти скан едните казват "няма такова нещо - everything and everybody is accounted for" а пък другите викат ма ние им свалихме половината авиация. за сръбски полковник, "свалил" стелта сигурно вече книга е излязла... повече гледни точки - по-близо до истината, евентуално :lol: аз се интересувам за себе си, няма да напиша научен труд и все пак за всяка допълнително информация ще съм ти благодарен.

                                Comment

                                Working...
                                X