Griffon 2_7 написа
Като къде ми е интересно ще скрие тая твойта секретна технология вълните от работещия радар? Питам щото пишеш така все едно ти си от щатските ВВС и си запознат с технологията. Може ли да ти задам контравъпроса колко пъти през последните 20 години в локалните конфликти руските самолети са били пилотирани от руски пилоти и в управлението на боя от страна на руските самолети е участвал А-50 и наземни щурмани насочвачи и въобще са имали разгърната мрежа за управление и насочване? Също така да те питам колко пъти в локалните конфликти Е-3С е бил под заплахата ей сега да му се изсипят на главата МиГ-29? Ей оттука мисля сам можеш да си отговориш на въпроса.
Преди да ръснеш странност като тая за технологиите поинтересувай се какви чуждестранни технологии са били купувани от американците за ползване в F-35(доста руски технологични решения разработени за Як-141 са били купени от руснаците и директно заложени в американския самолет).
Въобще прехваления F-22 в интерес на истината въпреки всичките нови материали и т.н. за момента е значително по-некачествен от ползвания сега F-15 - издиша отвсякъде в сравнение с него - и като товароподемност и като универсалност и като електроника и най-вероятно вместо да дойде на въоръжение поредния бюджетен кошмар като F-22(за момента вече си имат два, а даже и техния бюджет не е бездънен, а Пентагона не веднъж е играл с бюджетната ножица по F-22) още дълго Боинг ще си продава и поддържа приетите на въоръжение F-15/F-15E.
A стелтовете може и да не са добре видими с конвенционален радар(но са правени опити с А-50 и той ясно вижда F-117, достатъчно че да подаде инфо на ЗА в много широк район, а заградителния оръдеен огън се състои от максимално "тъпи" снаряди дето не им пука че хвърчилото е стелт), но са тъпкани с работеща електроника(реално В-2 не може да лети ако един от компютрите му излезе от строя), която дава прилично ясен отпечатък за пасивни системи за откриване като чешката Тамара.
Друг е въпроса че целеуказването ще е трудно но определено не невъзможно(един F-117 вече беше отсвирен с помощта на много елементарна оптикоелектронна система за откриване(първи модел от 1980 г.!) и то от най-конвенционален МиГ-29 без помощтта на А-50 и наземна мрежа за управление)
Въобще айде да престанем да мерим в коя брошура пише по-страховити неща, щото в момента в темата правим главно това.
Comment