Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реактивната авиация на Германия

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #61
    Originally posted by "Imperial Friedrich"

    пък в Ил-2 съм вкарвал 3-4 30мм снаряда в P-47 и оня продължава да си хвърка все едно нищо.... :evil:
    Imperial Friedrich, преди време бях писал за ИЛ-2. Тя е наистина много реалистична, но не трябва да се забравя, че все пак е игра и не трябва да и се има много вяра. Ти си вкарвал 3-4 30mm снаряда..., но може би не знаеш, че това, което си видял да попада в самолета са само трасиращите снаряди. Между тях си нанизал оше 9-12 в целта. По време на ВСВ, а и сега на лентата със снаряди (патрони) на оръдията (картечниците) се поставят на всеки трети боен снаряд по един трасиращ. Той улеснява управлението на огъня.

    Скоростта на снаряда на МК-108 наистина не е много висока - 540м/с. Но това е доста над скоростта на звука (340м/с на морското равнище при нормални условия). Масата на снаряда е 480г., а на самия куршум е330г. За да се постигне по-восока скорост са необходими по-дълги цеви, което води до по-дебели стени, по-голям заряд в гилзата. Всичко това води само до утежняване на оръдието.
    Не трябва да се забравя, че при стрелба не се цели само пробиване, както е при бронебойните, а се разчита на взривяването на взривното вещество в самия снаряд. Има запалителни, осколъчни, бронебойни (комулативни) и осколъчно-фугасни. Последните два вида са най-използвани.
    Има закономерности в калибра и дължината на цевта на едно оръжие.

    Империал, версията на месера от която започва поставяне на МК-108 като моторно оръдие е Me-109G-6/U4. Отиди на сайта ми и там ще прочетеш допълнителни подробности по въоръжението...
    scharfschutze ®
    _______________________________________
    Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

    Comment


      #62
      нене, точно големите снаряди вкарах, трасиращите не правят експлозии въпроса е че и след експлозията на снаряда P47 продължава да лети почти безметежно...
      albireo написа
      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

      Comment


        #63
        Е, това е просто нереалистично, но какво да се прави .

        Comment


          #64
          ами просто главния дизайнер на играта нещо мрази Луфтвафе сякаш...
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #65
            Нищо чудно. Той мисля, че беше руснак. Изглежда, че още ги боли от германците и имат да им връщат. Но не е това начина...
            scharfschutze ®
            _______________________________________
            Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

            Comment


              #66
              Oсвен най-популярните реактивни самолети на немците е имало и други интересни, но за жалост са останали в сянка. Например FW Jаger Projekt II. Не предлагал много, сходен дизайн с 162 Salamander. Единсвено е бил по-голям. FW Triebflуgel е бил поредният грозен самолет в сръвнение с класическата форма. Той е разполагал с 3 крила, рабирасе реактивен двигател. Излита с нос към небето. При излитането крилата му се освобождават и падат свободно на земята. Самолетът придобива формата на ракета, обаче един полот в носа седи и "кара". Чудно ми е, как е кацал на летище? Постигал е невероятната скорост от 1000Кm/h. Ами огромният бомбър с 6 реактивни двигателя Arado E555/1? Напълно унищожителна сила е притежавал. Летят е с 5000kg бомби общо тегло. Самолетът е бил екстремно скъп, затова са били произведени до 1944 значително малко такива. След тази година, са започнали разработка на друга версия, но е стигнала много рано края си. Подобно чудовище е и Horten IX или с другото му име Gotha 229. Не знам много за него, но ако знаете американския B2 Spirit, ще имате обща предства как е приличал на външен вид.

              P.S. Какво е мнението ви за немския вертолет FА 223A Drache?

              Comment


                #67
                Тоз Арадо който споменаваш е останал само на хартия
                С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

                Comment


                  #68
                  Щом заговорихме за реактивните проекти на Третият Райх,то нека всички да се запознаят с тях, за да имат представа за какво иде реч


                  То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                  Comment


                    #69
                    Originally posted by "Hartman"

                    Тоз Арадо който споменаваш е останал само на хартия
                    Грешно. Точно този Arado E555/1, са били направени 20 бройки. Даже 2 от тях са взели участие като стратегически бобмери в Англия, малко преди да бъде хвърлен погледът към V2. Иначе повечето версии на самолета наистина и хартия не са видяли.

                    Comment


                      #70
                      Originally posted by "Tirpitz"

                      Hartman написа
                      Тоз Арадо който споменаваш е останал само на хартия
                      Грешно.
                      Грешка, друг път.

                      Сега да уточним говорим за т.нар. "семейство 555" на Arado. Виждам дискусията се върти около стартегическият Arado Е.555/I. Самолета се разработва от средата на 1943. По принцип задачата е да се построи самолет летящо крило, с висока скорост, голяма продължителност на полета и голям бомбен товар. По-късно на базата на E.555/I се ражда цяла серия -Е.555 от 1 до 11. Никой от тези самолети не слиза от чертожната дъска. Между другото цялата работа по серията 555 е прекратена със заповед "от горе" на 28 Декември 1944. Това за двайсете произведени самолета и бомбардировките над Англия са свободни съчинения.
                      In My Humble Opinion.

                      Comment


                        #71
                        Еми колегата Фокс ме е изпреварил :twisted:
                        Проверявайте си инфото преди да пишете!
                        С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

                        Comment


                          #72
                          аз друго да питам - доколкото знам "летящото крило" има големи трудности със стабилността (или поне за Б2 бях чел, че са били нужни бая компютри за контрол над полета) Дали немците на онова ниво на технологията въобще са имали шанс да направят работещ прототип на Арадо?
                          XV mile the sea brode is
                          From Turkey to the Ile of Rodez...

                          Comment


                            #73
                            Ами да ти кажа летящото крило е проблемно,но не чак толкова.Вярно е нестабилно,но и без компютър може да се управлява.След войната Нортроп създава в САЩ 2 големи летящи крила - YB-47 и YB-49.Те са без компютри
                            Така че не е никакъв проблем за немците да го направят :twisted:
                            С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

                            Comment


                              #74
                              Аха, хмммм, интересно .... начи не са били все пак само щури проекти....
                              XV mile the sea brode is
                              From Turkey to the Ile of Rodez...

                              Comment


                                #75
                                ами Go/Ho-229 е построен в 2-3 прототипа и е летял
                                albireo написа
                                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                                Comment

                                Working...
                                X