Не разбирам от тези неща, но цялата механика и прочее, което е свързано с "обръщането" на двигатели/пропелери следва да е сложност над наличното при "Чинуик". Те.. най-малкото това следва да добавя към цената някакви проценти (може и повече от 10).
След това, трябва стабилна серия, за да намалее цената.
Като цяло явно парите с глътнати от скъпата разработка продължила над десетилетие. Колко е чистата производствена цена вероятно никога няма да разберем, защото серията се прекратява. При F-18Е примерно, който все още се произвежда и разработката е изплатена се виждат нещата. Флотата си ги купува без двигателите за има-няма 40 милиона бройката. Което приведено към долари от 88-ма когато започва разраборката на суперхорнета сигурно няма и 20 милиона. И това с новият радар и електроника.
Ако погледнем оптимистично, част от тия 20 милиарда за разработката на V-22, вероятно ще се изплатят, защото много разработки ще се използват за Bell V-280 Valor и за Future Vertical Lift програмата.
П.П: Чудя се как китайците още не са откраднали плановете на Оспрей? Точно на тях много им трябва. Ей го къде е Тайван. Нещото лети с 500 км/ч. Товарят дивизиите и за нула време са ги разтоварили в Тайпе
Comment