А, той със сигурност може поне до Европа да стигне и на собствен ход през Канарите примерно, обаче по пътя ще трябва поне на две места да го чака КС-130 или МС-130(които ще похарчат гориво и за собствения си полет освен за хеликоптерите) и в Европа ще му трябва поне ден престой за целите на безопасността и добра почивка на пилотите, после от там до Милдънхол до Баграм примерно ще има още поне една спирка и два танкера. А като го натовариш на С-5 след 12 до 14 часа може да го разтовариш във всяка точка на света
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Барът където пилотите отмарят след полет и си приказват над чаша водка.
Collapse
X
-
Е по сушата няма и на какво да го натоварят, дето да го превози на 4000 км за 5-6 часа. А като я зазяпах тая снимка и ми се прищя това чудовище(голямото) да го видя на живо. Изтървах го на RIAT 2012 да му се не знае.Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
Според Wikipedia:
C-17: The cargo compartment is 88 feet (26.82 m) long by 18 feet (5.49 m) wide by 12 feet 4 inches (3.76 m) high.
C-5: The C-5 features a cargo compartment 121 ft (37 m) long, 13.5 ft (4.1 m) high, and 19 ft (5.8 m) wide
Вече колко е височината на вратата, не ми се търси. За C-5 виждаме, че открива изцяло товарния отсек. За C-17 може да е малко по-ниска, не знам.
Comment
-
"No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment
-
Кухулин написа Виж мнениеКървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
Бях го срещал по филмчета, ама тук има и потвръждение в статия от лятото. Оспрей е ударил тавана от 70 милиона долара за бройка. http://www.aviationweek.com/Article...._p0-589090.xml
Много бе! Добрият стар Чинук е по-малко от половината от тази цена. Сериозно, чудя се какво го прави толкова скъп. Ясно че са насипали 20 милиарда в разработката, обаче като себестойност на производството двете машини би трябвало да са на еднаква цена. От една компания се произвеждат. Още повече че Чинука се произвежда с ръчички както е било през 62-ра. И съвсем правилно, принципа е "не поправяй нещо което работи". Ама V-22 е къде по-нова разработка. Поне откъм технологичност не са ли успели да го оптимизират?
Оспрея може да е на светлинни години пред Чинука като машина, обаче и двете имат два двигателя, две перки, един фюзелаж и една авионика. И да, V-22 е с пет тона, или 30% по-тежък. Ама това как оправдава над два пъти разлика в цената?This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Оспрея може да е на светлинни години пред Чинука като машина, обаче и двете имат два двигателя, две перки, един фюзелаж и една авионика.
Comment
Comment