Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Наследник на МиГ-31
Collapse
X
-
SkyShadow написа Виж мнениеАми с ракетата Р-37 какво става, питам следящите изкъсо руски форуми ?
Далеч по интересна е КС-172, обаче.
SkyShadow написа Виж мнениеИначе нещо което доста не се споменава е, че за полярния окръг им трябват и доста нови самолети за ДРЛО и ВКП, последно с А-100 не знам как вървят нещата, а и Ил-76 не е перфектната платформа за ДРЛО.
Comment
-
То за ставане и С-130 става, ама цивлиен самолет е далеч по икономичен в тая роля.
Не напразно се ползвват Боинг 707, 737, 767 както и разни бизнес джетове за по малките платформи.
Интересно защо не разработват самолет за ДРЛО на базата на Ил-96 сега електрониката е доста по малка от времето на А-50?
Comment
-
Super_Hornet написа Виж мнениеТака, да, ама пък индусите пазаруват ДРЛОу с израелски радари и електроника, а пък и те на Ил-76. Що ли така, а...
Comment
-
bsb написа Виж мнениеНе следя изобщо темата, тъй че не знам какво значи "пазаруват израелски системи за ДРЛО на Ил-76". Ако значи, че купуват нови системи и ги слагат на съществуващи свои Ил-76, обяснението е елементарно - такъв самолет имат, такъв ползват. Много по-евтино е, отколкото да купиш и нови самолети в допълнение към електрониката. Дори и старите да използват 3 пъти повече гориво (а вероятно разликата е под 2 пъти).
Comment
-
Super_Hornet написа Виж мнениеТака, да, ама пък индусите пазаруват ДРЛОу с израелски радари и електроника, а пък и те на Ил-76. Що ли така, а...
Я виж колко струва примерно японския Е-767.
Военно транспортен самолет не е удачната платформа за ДРЛО, ВКП и тем подобни РЕБаджииски истории.
Comment
-
SkyShadow написа Виж мнениеАми щото им излезе най-евтино.
Я виж колко струва примерно японския Е-767.
Военно транспортен самолет не е удачната платформа за ДРЛО, ВКП и тем подобни РЕБаджииски истории.
Викаш това какъв товар (екипаж, генератори, радио-електронно оборудване), размер и тип на антената, друго оборудване, както и далечина на полета, плюс максимални и крейсерски скорости, ще да нямат никакво, ама никакво значение. Важна е само платформата, която непременно требе да е гражданска, че да става.
Те за тФа и тъпите руснаци, понеже не знаят за тая особеност, взели и направили ДРЛОу, ВКП и РЕБ/РЕП/РТР на такава база.
Comment
-
Според мен има резон в каквото пише SkyShadow. 767 е много икономична и яка машина. Не случайно спечели битката срещу прекрасен самолет като А 340. Нормално е да я използват за основа на ауакси и танкери. И то не е щото нямат страховити животни като C-17, но той е правен да носи танкове и да излита от къси писти - съответно е тежък и неикономичен.
Всеки използва каквото му е достъпно.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Amazon написа Виж мнениеСпоред мен има резон в каквото пише SkyShadow. 767 е много икономична и яка машина. Не случайно спечели битката срещу прекрасен самолет като А 340. Нормално е да я използват за основа на ауакси и танкери. И то не е щото нямат страховити животни като C-17, но той е правен да носи танкове и да излита от къси писти - съответно е тежък и неикономичен.
Всеки използва каквото му е достъпно.
Апропо, сега се сещам и за китайците, които ползват Ил-76 и вътрешни версии на Ан-12. Явно и те не знаят, че не стават...
п.п. За специализираните машини на база С-135, да не говорим.
Comment
-
SkyShadow написа Виж мнениеИначе ако се откажат от скоростта, доста вероятно е заместника на МиГ-31 да не някаква модификация на Су-33КУБ с по голям "нос". Всичките предимства на Су-34 плюс по добра аеродинамика .
[ATTACH=CONFIG]29696[/ATTACH]
Темата е МиГ-31 и наследник.
Comment
-
Най много същият планер, но вече от титан. Вече имат технология за обработката му.
Нова авионика, далече по лека от предишната, нови материали за оборудването, нов радар, вероятно и нови ракети
Дори да не сменят двигателите, самолетът ще е е по-лек и от там ще се увеличат скороподемност, тяговъоръженост и ще падне разхода.Сънят е слаб заместител на кофеина!
Comment
Comment