KG125 написа
1. Мократа боеукладка (демек стелажи за снаряди) е въведене за първи път имено на Шерман.
2Вместо да предъвкваш нещо чуто някъде да беше проверил цифрите,
Т-34 мод. 40 г е висок 2.41м
М 4 от своя страна 2.74м
Т-34-85 мод 43 г. 2.72м
M4A3(76)W HVSS 2.97м
аз поне метър разлика не виждам. Сега за скоростта това първо са шосейни изпълнения, после на Т-34 кемафа (шофьора на танка) требе здрави ръчички да има , докато Шърман е с Крос драйв, семество трансмисии което още се използува.
За двукупоният Т-34: аз къде съм писал такива неща???? съвсем ясно си пише "двуместна купола", където командирът е и пълнач и не може да си изпълнява функциите, отделно дето няма командирка купола и няма пълен поглед над батълфийлда, пълк липсата на радио е върхът.
За това дето алуминът не бил проблем на братушките: Голям проблем е даже, има партии правени с бензинови мотори, и ситуацията се нормализира като почват да си го доставя от щатите, пък да сте се замисляли защо самолетите им са дървени като нямат проблем с алумина? Айде да ви кажем: 'щото не остава метал за тях, всичко отива за В-2-ките.
Comment