Нещо не става ясно какво имаш предвид, zveroboj.
Всички известни руски танкове са изпълнени по тази схема - Т-34 всички модели; КВ-тата, всички модели; ИС-1, ИС-2, ИС-3. Единственото изключение, доколкото си спомням е Т-44 - при него дизелът се разполага напряко на корпуса, което позволява да се съкрати достатъчно дължината на моторното отделение, за да може бойното да си "възвърне" централното разположение. Но този танк не е произвеждан масово и не е участвал в боини действия. За сметка на това е родоначалник на следвоенната серия Т-та .
Империал, възможно е - просто някъде съм срещал тази информация. Но все пак "Пантерата" е доста по тежка, а и по сложна от Pz IV - би трябвало да е и по-скъпа (да речем, 7,5 см L/48 би трябвало да е с 30-40% по евтино от L/70).
Всички известни руски танкове са изпълнени по тази схема - Т-34 всички модели; КВ-тата, всички модели; ИС-1, ИС-2, ИС-3. Единственото изключение, доколкото си спомням е Т-44 - при него дизелът се разполага напряко на корпуса, което позволява да се съкрати достатъчно дължината на моторното отделение, за да може бойното да си "възвърне" централното разположение. Но този танк не е произвеждан масово и не е участвал в боини действия. За сметка на това е родоначалник на следвоенната серия Т-та .
Империал, възможно е - просто някъде съм срещал тази информация. Но все пак "Пантерата" е доста по тежка, а и по сложна от Pz IV - би трябвало да е и по-скъпа (да речем, 7,5 см L/48 би трябвало да е с 30-40% по евтино от L/70).
Comment