Военноисторически музей София - 19.1.2006
На 19.1.2006
Посетих Музея ВИМ-София
в тази тема ще напиша за това какво впечетление са ми направили машините , специално танковете в Музея
Разгледах подробно следните машини Stug , Pz.IV , Jagdpanzer IV (Vomag)
Успях да влезна вътре в самите машини , по следния начин и път :
в Stug влезнах през люка в моторното отделение ,
в Jagdpanzer IV (Vomag) влезнах в машината през моторното отделение на което беше махнатa решетката ( имаше само някакви заварени подобни на арматури между които спокоино може да минат двама човека),
в Pz.IV влезнах през люка на мех.водача
Измерих някои детаили по машините които ме интересуваха :
Торсионите в Stug(съотвтно и в Pz.III) заемат на дъното на машината виcoчина 10см.
на Pz.IV валът от двигателя до трансмисията в най-ниската си част се намира на 17см. височина от дъното на машината ( това се забелязва и измерих от отворите в преградите на дъното м/у отделенията ,
а на каква височина е горната част на вала и целия агрегат точно не може да се определи
НО наистина предното разположние на трансмисията съчетано с вал и двигател в задната част повишава значително височината на корпуса на машината.
Измерих диаметъра на отвора в куполата ( пагона на куполата на Pz.IV) които е точно 160см.
тука измерих и колко е целия пакет от отвора в горната част на корпуса и куполата ,
пакета е с ширина 10см. което значи съответно , че за да закрепиш купола с диаметр 160см. ти трябва отвор в корпуса 160см.+2*10см=180см.
следва продължение
На 19.1.2006
Посетих Музея ВИМ-София
в тази тема ще напиша за това какво впечетление са ми направили машините , специално танковете в Музея
Разгледах подробно следните машини Stug , Pz.IV , Jagdpanzer IV (Vomag)
Успях да влезна вътре в самите машини , по следния начин и път :
в Stug влезнах през люка в моторното отделение ,
в Jagdpanzer IV (Vomag) влезнах в машината през моторното отделение на което беше махнатa решетката ( имаше само някакви заварени подобни на арматури между които спокоино може да минат двама човека),
в Pz.IV влезнах през люка на мех.водача
Измерих някои детаили по машините които ме интересуваха :
Торсионите в Stug(съотвтно и в Pz.III) заемат на дъното на машината виcoчина 10см.
на Pz.IV валът от двигателя до трансмисията в най-ниската си част се намира на 17см. височина от дъното на машината ( това се забелязва и измерих от отворите в преградите на дъното м/у отделенията ,
а на каква височина е горната част на вала и целия агрегат точно не може да се определи
НО наистина предното разположние на трансмисията съчетано с вал и двигател в задната част повишава значително височината на корпуса на машината.
Измерих диаметъра на отвора в куполата ( пагона на куполата на Pz.IV) които е точно 160см.
тука измерих и колко е целия пакет от отвора в горната част на корпуса и куполата ,
пакета е с ширина 10см. което значи съответно , че за да закрепиш купола с диаметр 160см. ти трябва отвор в корпуса 160см.+2*10см=180см.
следва продължение
Comment