Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българският брониран юмрук 39-45

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Българският брониран юмрук 39-45

    Нистина се чудех как да озаглавя темата.Може и да ми се смеете. Просто исках да сложа тези снимки. Нека да ги разгледаме и да си направим равносметка дали заслужаваме тези машини. Май, че ще е по-добре да ги подарим на чужди музеи.Там поне ще се грижат за тях.
    То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

    #2
    Българският брониран юмрук 39-45

    Ето първите три снимки.Правени са преди две седмици във Военно-историческият ни музей.
    То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

    Comment


      #3
      Ето и другите три. Съветската техника не съм я снимал, защото тя все още е в прилично състояние. Е след няколко години и тя ще заприлича на скраб
      То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

      Comment


        #4
        Тия - както и да е, поне им е дебела "кожата", няма да изгният лесно. Но камионите, влекачите - някои май вече са преминали отвъд границата на възстановяемост, а са уникални машини! :evil: :evil: :evil:
        На нож!

        Comment


          #5
          прав си парабелум не ги заслужаваме.още преди да
          ги преместят ги бях видял в окяно състояние.колко са държавите които ще оставят историята им да ръждясва?онзи лвекач павези е такова злато а пък бях видял в него използвана тоалетна хартия :evil:

          Comment


            #6
            Абе то да ни беше за пръв път да оставяме нещо подобно да се съсипе:?
            И аз си спомням за влекача. А като деца обичахме да се крием на двора на стария музей и едно от любимите места за игра беше точно влекача. А и сега не се прави бог знае какво за тях. Просто са сложени на бетонови основи. Яд ме хваща като гледам нашия музей и снимки от танковия музей в Абърдийн (САЩ)
            Can't talk! Got to Shoot!

            Comment


              #7
              Не си много прав за дебелокожиети, дъната им са дооста изгнили, направо прозирни.

              Comment


                #8
                егати гаврата -машини които са газили зяла европа да са сред избояла трева и л'ина :evil:
                коко ли пари се иска да се направи камуфлаж,да се възстанови първоначалния вид? :?

                Comment


                  #9
                  dragunov написа
                  егати гаврата -машини които са газили зяла европа да са сред избояла трева и л'ина :evil:
                  коко ли пари се иска да се направи камуфлаж,да се възстанови първоначалния вид? :?
                  Е нали знаеш нашите какво казват по този въпрос"Пари нема" Все пари няма и все нови самолети и мерцедеси купуват.Айде да не обръщаме темата в друга насока.. Нека си говорим за Българските танкове през този период.Ето сложил съм снимки.Нека всеки каквото знае по този въпрос да го сподели тук.Ако пък сложи и истински архивни снимки още по добре
                  То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                  Comment


                    #10
                    dragunov написа
                    егати гаврата -машини които са газили зяла европа да са сред избояла трева и л'ина :evil:
                    коко ли пари се иска да се направи камуфлаж,да се възстанови първоначалния вид? :?
                    Не е зор за пари в брой. Може и с няколко кутии боя с изтичащ срок на съхранение - сигурен съм че из някой армейски склад няма начин да не се търкаля нещо подобно, което или ще го свие съответния старшина или ще се хвърли :evil:
                    Can't talk! Got to Shoot!

                    Comment


                      #11
                      Thunderchief написа
                      dragunov написа
                      егати гаврата -машини които са газили зяла европа да са сред избояла трева и л'ина :evil:
                      коко ли пари се иска да се направи камуфлаж,да се възстанови първоначалния вид? :?
                      Не е зор за пари в брой. Може и с няколко кутии боя с изтичащ срок на съхранение - сигурен съм че из някой армейски склад няма начин да не се търкаля нещо подобно, което или ще го свие съответния старшина или ще се хвърли :evil:
                      Мдааааааааа тук си абсолютно прав. Ведага се сетих, че на няколко полка може да им се намери работа из музея-трева да скубят, машини да боядисват, оръдия да смазват, дори и навеси да построят. Обаче да не забравяме, че все пак това е България. По-добре е кебепче и чалга, отколкото за "Полза Роду"
                      То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                      Comment


                        #12
                        Абе доколкото знам във Варна, това дето претендира да е Дръзки, но не е, е възатоновено точно по такъв начин за празника на флота. Какво пречи на дръвниците от Сухопътни войски да направят нещо подобно?
                        Can't talk! Got to Shoot!

                        Comment


                          #13
                          Това е Дрлъзки... и не е Дръзки... :lol: А именно: доколкото знам, 3 от 5те корабчета доживяват до средата на 50-те години /другите 2 май още отдавна са загубени, през Първата световна и веднага след нея май.../ и един хубав ден са нарязани, защото гигантът Стомана има остра нужда да бъде подхранен със скрап и от цяла България натам се стеча старо желязо. По социалистически :lol:
                          И тогава на някакъв морски му хрумва, че май е хубаво Дръзки да бъде запазен. Част от скрапа май вече е бил извозен, но всепак има предостатъчно части и от 3те корабчета сглобява едно ужким е Дръзки. Даже оригиналните табели и димохода с дупката от прочутия бой се намират. И така, горе долу може да мине за Дръзки, относително оригонален и въплътил в себе си духа на цялата ни торпедоносна флотилия :lol: :lol:
                          На нож!

                          Comment


                            #14
                            Извадки от Моделист-Конструктор за нашата гордост:
                            Какими были миноносцы рубежа XIX и XX веков, ныне можно увидеть своими глазами лишь в морском музее болгарского города Варна. Там на вечной стоянке находится миноносец «Дерзки». Посетители музея имеют возможность подняться на его палубу, заглянуть в боевую рубку, наглядно представить, каково было морякам находиться на этом суденышке в штормовом море. Если норвежская «Pan» является единственной сохранившейся миноноской, то «Дерзки» — единственный доживший до наших дней представитель класса миноносцев. Однотипные с ним корабли находились в составе флотов Франции, Турции, Дании, очень похожие — в Швеции, но все они давно переплавлены в мартеновских печах или проржавели на морском дне. По иронии судьбы уникальный экземпляр миноносного корабля остался только в Болгарии, флот которой среди европейских стран традиционно числился на последнем месте...
                            и още малко от края на статията:
                            Миноносец «Дерзки», Болгария, 1908 г.

                            Один из серии «38-метровых» миноносцев, строился во Франции фирмой «Шнейдер-Крезо». Водоизмещение нормальное 97,5 т. Длина по ватерлинии 38 м, ширина 4,4 м, осадка носом 1,88 м, кормой — 2,64 м. Мощность одновальной паросиловой установки 1900 л.с., скорость 26 узлов. Вооружение: три 450-мм торпедных аппарата, две 47-мм пушки Шнейдера. Всего для Болгарии построено шесть единиц: «Дерзки», «Смели», «Храбри», «Строги», «Летящи» и «Шумни». «Шумни» погиб на русской мине в сентябре 1916 г., «Летящи» разбился во время шторма в ноябре 1918 г. Остальные участвовали во Второй мировой войне, в 1944 г. вошли в состав советского ВМФ, но вскоре возвращены Болгарии. Списаны в 1954 г., «Дерзки» превращен в музей и сохраняется по сей день. В 1907 г. четыре точно таких же корабля построены для Турции: «Демирхисар», «Султанхисар», «Шиврихисар» и «Хамидабад».
                            Всичко това от МК ¹2.1999

                            Comment


                              #15
                              Следва само да се уточни,че "Летящи" потъва през пятото на 1919г.,когато вече е реквизиран от французите.,като се натъква на подводна скала край нос Карабурун.Торпедните му апарати са извадени и ремонтирани от нашите през 20те години.Съгласно Ньойския договор,французите ни връщат миноносците без торпедни апарати.

                              Интересното за "Дръзки" е ,че всъщност той няма как да бъде в същия вид в който е бил през 1912,защото през 1942г. при грубо нарушаване от страна на екипажа на организацията на службата се взривява и потъва.Командирът му е осъден и по-късно амнистиран.По късно корабът е изваден и ремонтиран.При взрива загиват 7 човека от екипажа,а кърмовото оръдие ,тежащо близо 2т.прелита няколко десетки метра.

                              Comment

                              Working...
                              X