Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Технически Въпроси за WoT
Collapse
X
-
кало написа Виж мнениеОтскоро ги ползвам, защото позволяват по-добро разбиране на някои неша . Например - брояч на нанесената щета за битка, или брояч колко му остава на този, който те е ударил, да презареди . Не е лошо и това, че на минимапа излиза типа на съответния танк, а за вражеските - остава метка, където са забелязани последно . Има и интересни опции в хангара - с бая повечко и полезна информация. И аз не вярвах в модовете, но оптимизират бая неща, а в битката - правят нещата по-приятни. Но не бих казал, че помагат за ефективността.
Всичкото това нещо, ако го върши мод съзнанието ти може изцяло да се фокусира върху стрелба и придвижване по картата, а това никак не е малко.За това смятам, че в по-дългосрочен план ще повиши ефективността на играча.
Гледал съм играчи, който са около мен като WN8 как играят с такъв мод и виждам колко им помага, когато го ползват както трябва, съотвтно знам че на мен подобни действия биха ми отнели повече усилия и бих рискувал HP точки, за да постига същия резултат.Nobody has three balls but some people have two very good ones!
Comment
-
Много помагат тези модове понякога - например при попадение ми казва коя машина е стреляла по мен и със какъв проектил - това много ми подсказва какво да правя занапред и лесно планирам своя ход. Другото например при XVM-а е радиуса на виждане и радиус на индикиране на противника - винаги така лесно се разполагам на позиция чрез която да имам визуален контакт с очаквания неприятел, а не гадая дали ще го засека или не. Това с броенето на времето за презареждане е малко разтегливо понятие - КВ2 с базов екипаж и без оборудване презарежда за около 24 сек., с оборудване, натрениран екипаж си на 20 сек. което си е голяма разлика.
Comment
-
Хатори Ханзо написа Виж мнениеМного помагат тези модове понякога - например при попадение ми казва коя машина е стреляла по мен и със какъв проектил - това много ми подсказва какво да правя занапред и лесно планирам своя ход. Другото например при XVM-а е радиуса на виждане и радиус на индикиране на противника - винаги така лесно се разполагам на позиция чрез която да имам визуален контакт с очаквания неприятел, а не гадая дали ще го засека или не. Това с броенето на времето за презареждане е малко разтегливо понятие - КВ2 с базов екипаж и без оборудване презарежда за около 24 сек., с оборудване, натрениран екипаж си на 20 сек. което си е голяма разлика.
Ако в хода на двубоя преценя, че играча срещу мен е неопитен или не стреля добре, ако е на последен удар преди да умре и аз мога да си позволя загуба на малко кръв - ще рискувам и ще остана за този последен снаряд.Ако преценя, че тоя срещу мен го бива или че кръвта ще ми трябва за друго гледайки как тече битката - изчаквам или го залъгвам.
Има и нещо друго - знам горе долу колко бързо прицелват различните машини.Обикновенно играчите мърдат със шасито или с купола докато презареждат, но наблжи ли краят на презареждането спират и започват да прицелват - така разбирам, че е време да се изнасям или да пускам моят снаряд, въпреки че не съм прицелил напълно.
Ако не съм напълно наясно що за животни са и как стрелят им показвам мека част от танка си докато презареждат, за да им дам надежда, че ще ме отнесат лесно и започвам леко да помръдвам, за да ги вида как ме следят.
Накъде тук бях описал как успешно избягвам снаряди по подобен начин, с танкове като Обект 140 доста добре ми се получава.Nobody has three balls but some people have two very good ones!
Comment
Comment