Съобщение

Collapse
No announcement yet.

World of tanks

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Imperial написа Виж мнение
    Глупости, интересни игри се правят навсякъде. От Русия наистина излизат немалко принципно интересни неща, но често са колкото интересни, толкова и недомислени / недоизпипани.
    Моите предпочитани игри в различни жанрове на тематика Втора световна война:

    Blitzkrieg на Nival Interactive- основно управление - Москва. Двуизмерна (3D изометрична) стартегия за втората

    световна война. Много хора я сравняват със Sudden Strike, която е също на руско студио - Fireglow Games.

    Order of War - триизмерна стратегия в реално време на Wargaming.net - Беларус

    Men of War - триизмерна стратегия в реално време - 1C Company (Русия, Украйна)

    IL-2 Sturmovik - въздушен боен симулатор, разработена от руското студио 1C Company

    Hearts of Iron - политическа походова стратегия на шведското студио Paradox Interactive

    World of tanks - онлайн аркаден симулатор - Wargaming.net - Беларус

    Call of Duty: World at War - разработена от американското студио Treyarch. Тук няма как да се надмине, поради изключително високия бюджет, реализъм (интерактивен пропаганден филм) и комерсиалност на продукта. Въпреки, че съществува Iron Front Liberation 1944, тактически боен симулатор, с разработчици: Bohemia Interactive Studio - Чехия, базиран на енджина на АРМА 2. Основният проблем при него е почти пълната невъзможност да се играе, ако софтуерът не е легален...

    Радостен съм, че все пак имам възможност да играя игри с малко по-различен замисъл от ефектни триизмерни визуализации и тактически действия в тях = 0

    Comment


      ... това че игрите които на ТЕБ са интересни са правени от руски/европейски студия не означава автоматично че ВСИЧКИ интересни игри се правят от такива студиа. Означава само, че нямаш много голям поглед върху пазара (който е огромен).

      .......


      Най-голямата промяна идваща със 7.5 е че ММ се променя към средно +1 / -1 ниво, което е и причината за орязването на споменатите руски танкове (може да очакваме много други подобни промени).

      Тази промяна може да ме накра отново да си разцъкам любими стари машини от по-ниските нива.
      albireo написа
      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

      Comment


        Imperial написа Виж мнение
        Най-голямата промяна идваща със 7.5 е че ММ се променя към средно +1 / -1 ниво, което е и причината за орязването на споменатите руски танкове (може да очакваме много други подобни промени).
        Това какво значи?
        Че Тиър 5 танк ще влиза в битки само с Тиър 4, 5 и 6 ли?
        Интересно решение, но предполагам ще има много изключения, защото иначе не виждам как ще работи. Примерно доста от TD-тата да си зверилници и влизат в битки две нива отгоре. Мардера, например, ще доминира супер здраво дори и в Тиър 4 бой. Да не говорим за Тиър 5 скаутите, които просто ще решават битките ако са в топа.
        Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

        Comment


          Е това поне ще направи битките малко по-динамични.Добро попадение.

          Comment


            Един ден от живота на снайпериста...
            Май през целия бой само Льовето ме видя, но в единствения си изстрел не ме уцели.

            Click image for larger version

Name:	shot_035.jpg
Views:	1
Size:	261.5 КБ
ID:	530890
            Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

            Comment


              Imperial написа Виж мнение
              ... това че игрите които на ТЕБ са интересни са правени от руски/европейски студия не означава автоматично че ВСИЧКИ интересни игри се правят от такива студиа. Означава само, че нямаш много голям поглед върху пазара (който е огромен).
              Да, дал съм мои предпочитания, само констатирам и с никой не споря нито налагам мнения..
              А колкото до пазара, точно за американски студия съм правил няколко модела на карабини, персонажи, 88 Flak оръдие, SdKfz 231 и още нещо май имаше, все ниско полигонни за стратегии. Така че понаглеждам какво изкарваха, когато беше бумът на тема ВСВ, ама ЛИЧНО за мен, не мисля че има много добри попадения от зад океана

              Comment


                Mitko написа Виж мнение
                Някъде към 3 следобен най сетне успешно платих с визата за 1500 злато и още го няма. Чудя се, да подавам ли оплакване или да изчакам до утре.
                Би трябвало да го получиш веднага. Поне при мен се получава в рамките на минута, максимум две след плащането.
                Имаш ли мейли за потвърждение, че си платил?
                Ако не, пиши на съпорта им - доста време вече е минало.
                "Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."

                Comment


                  Петър Илиев написа Виж мнение

                  Иначе не псувайте толкова по пяните руски глави, защото ако ги няма украинските, руските и някои европейски гейм студиа, ще играем само интерактивни холивудски филми до тотално затъпяване
                  Точно!!!
                  http://worldoftanks.eu/community/acc...lusBulgaricus/

                  Comment


                    BacillusBulgaricus написа Виж мнение
                    Точно!!!
                    Само дето и голяма част от новите руски филми/игри водят до глобално затъпяване. Явно от едно време ви е останало в главите, че руското е по-добро. Е, мислете си каквото искате.

                    Comment


                      Политика и националните фобии - не в тази тема.

                      П.С.
                      Предстояща поява на Т-62 - една голяма изненада за мен. Сега аз планираме да имаме Т-54. Като за начало... :-)
                      http://vseknigi.3dn.ru/publ/19-1-0-186

                      Comment


                        Съветската империя е най-силно ударената страна по време на втората световна и естествено е интереса на руснаци и бившите им сателити да е най-болезнен по темата.Когато има необходимото търсене и ресурси,нормално е да се достигне и до известен успех в тази насока.Американските гейм пристрастия никога не са били болезнено зависими на тази тема.При тях е само малка част от кръга интереси.Игри се правят по цял свят,много от последните са мултинационални.За мен лично все още жълтурките са едни гърди пред всички други.

                        Comment


                          Кажете си мнението и насоките за игра с КТ, особено ако го играете от доста време.Виждам че като цяло мненията за него са доста позитивни, но аз някакси не си пасвам с тази машина, мислех че щом взема дългото 10.5mm ще е въпрос на време да му свикна, но вече няколко седмици нещата отиват към по-зле даже.
                          Основният проблем които имам с него е липсата на спираща сила в това оръдие - пробива отлично, но нивото на демидж ми се вижда ниско за нивото(в сравнение с ИС- 3 да кажем).Просто противниците не ги притеснява да остават срещу теб и да поемат няколко удара, вместо да се крият зад сградите и скалите.
                          Може би проблемът е че играя паралелно с 128мм на Ферди и съм свикнал, че мое ниво протвници ги спира ударът от 128мм и не смеят да ми тръгват челно толкова смело.
                          Използвам поставянето под ъгъл сравнително добре и на градски карти постигам приемливи резултати, но като цяло не съм доволен от представянето си.
                          Пробвах да го играя като Тигър и да съм снайпер, но виждам, че по този начин лишавам предната линия от един теир 8 танк и отново резултатите не са добри.
                          Надявам се че с Е-75 ще се справям по-добре, заради 128мм оръдето, но ми се струва, че двата танка са идентични като стил на игра и ако не усвоя КТ ще имам проблеми и с Е-75
                          Nobody has three balls but some people have two very good ones!

                          Comment




                            Подробна информация за 7.5.
                            albireo написа
                            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                            Comment


                              Трябва да премахнат завземането на базите.Или поне да го направят да става доста продължително.Поне според мен.Преди малко изоставахме с 3:10 и единствения ни шанс да оцелеем беше да завземем базата.Така и направихме.Представям си какво са чувствали противниците - да загубят при резултат 5:13 за тях.Поне на мен ще ми е доста криво.

                              Comment


                                Zerg написа Виж мнение
                                Трябва да премахнат завземането на базите.
                                Не.
                                albireo написа
                                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                                Comment

                                Working...
                                X