Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кратки въпроси

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    ViktorKitov написа Виж мнение
    Вентилацията също става (Моят е така, нямам злато да я сменя), като цяло Оптика е една идея по-добре за Т-54.
    [noob mode]Защо?[/noob mode]

    За сега на моя Т-54 съм сложил вентилация и дотиквач, събирам пари за трети модул. Мисля да е стабилизатор. Та защо оптика? Играя танка както играх Т-44 - много маневри и бой отблизо. За снайпер ми е неточен, че съм разглезен от немските оръдия...
    "Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."

    Comment


      Не е ли по-добре, ако ще се слага оптика, тя да е на мястото на дотиквача? По дефиниция човека с оптика ще гледа повече да спотва и да стреля от голяма дистанция. Тогава известното понижение в скорострелността ще се чувства по-слабо, от колкото в близък бой. А в близък бой оптика не му е нужна. Вентилацията вдига всички параметри на танка, тя е универсален модул подпомагащ и двата типа игра.

      Comment


        Angelmr написа Виж мнение
        Не е ли по-добре, ако ще се слага оптика, тя да е на мястото на дотиквача? По дефиниция човека с оптика ще гледа повече да спотва и да стреля от голяма дистанция. Тогава известното понижение в скорострелността ще се чувства по-слабо, от колкото в близък бой. А в близък бой оптика не му е нужна. Вентилацията вдига всички параметри на танка, тя е универсален модул подпомагащ и двата типа игра.
        Влиянието на вентилацията според мен е надценено. Полезността на дотиквача е обратнопропорционална на скорострелността и става незаменим при бавни оръдия и не трябва да се сменя за сметка на оптиката. Каква полза , че си спотнал някого , а можеш да го думнеш само веднъж, вместо 2 или понякога 3 и повече пъти?

        Comment


          Вентилацията подобрява всичко - скорост на презареждане, скорост на събиране на кръга.
          "Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."

          Comment


            veso_t написа Виж мнение
            Каква полза , че си спотнал някого , а можеш да го думнеш само веднъж, вместо 2 или понякога 3 и повече пъти?
            Явно имаш много специален дотиквач, моят дава само 10%, пък твоят 200-300 и повече проценти.

            Comment


              veso_t написа Виж мнение
              Влиянието на вентилацията според мен е надценено. Полезността на дотиквача е обратнопропорционална на скорострелността и става незаменим при бавни оръдия и не трябва да се сменя за сметка на оптиката. Каква полза , че си спотнал някого , а можеш да го думнеш само веднъж, вместо 2 или понякога 3 и повече пъти?

              Дотиквача НЕ действа пропорционално. Добавя едни 10% към скоростта на презареждане, които са еднакви за всички оръдия. Обикновено като си спотнал някого и стреляш по него, и ти светваш, поради което рядко имаш възможност за втори изстрел. При този тип игра, когато оптиката ти трябва за стреляне, ти така или иначе сменяш позицията след всеки изстрел, или поне се изтегляш за малко, докато изчезнеш от видимостта. Бързата стрелба ти е по-нужна, ако ще се надстрелваш от малки и средни дистанции. Или другия случай е когато стреляш по преминаващи танкове на пределни дистанции, които са спотнати от някой друг. Там пък не ти трябва оптика и в двата случая.

              Comment


                Angelmr написа Виж мнение
                Дотиквача НЕ действа пропорционално. Добавя едни 10% към скоростта на презареждане, които са еднакви за всички оръдия..
                Обратно-пропорционално. На Су 85 Б дето зарежда за 2,3 секунди ще спечелиш мижавите 0.23 сек.
                На ГВпантерата дето зарежда за 18 секунди печелиш близо 2 секунди.
                Освен това и да светнеш, ако не си в обзора му ( той без оптика например) можеш да си го гърмиш на воля, както често се случва. Освен това по рандъмите въобще не е строго задължително да се местиш след изстрел, много често не се усещат кой и откъде ги пуца.
                Да не говорим за случая с развита лампа на командира.............

                Comment


                  veso_t написа Виж мнение
                  Обратно-пропорционално. На Су 85 Б дето зарежда за 2,3 секунди ще спечелиш мижавите 0.23 сек.
                  На ГВпантерата дето зарежда за 18 секунди печелиш близо 2 секунди.
                  Освен това и да светнеш, ако не си в обзора му ( той без оптика например) можеш да си го гърмиш на воля, както често се случва. Освен това по рандъмите въобще не е строго задължително да се местиш след изстрел, много често не се усещат кой и откъде ги пуца.
                  Да не говорим за случая с развита лампа на командира.............
                  0.23 секунди са разликата дали живееш или оцеляваш с още един фраг в сметката.
                  "Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."

                  Comment


                    veso_t написа Виж мнение
                    Обратно-пропорционално. На Су 85 Б дето зарежда за 2,3 секунди ще спечелиш мижавите 0.23 сек.
                    На ГВпантерата дето зарежда за 18 секунди печелиш близо 2 секунди.
                    Да, на това му казват плосък прираст от 10%. И е един същи на всички оръдия, всички оръдия презареждат точно с 10% по-бързо, което ти дава точно 10% по-голям ДПМ. Няма никъква пропорционалност. Да,това много помага, дори и на леки и скорострелни оръдия. Аз го ползвам на чърчил 3.

                    Освен това и да светнеш, ако не си в обзора му ( той без оптика например) можеш да си го гърмиш на воля, както често се случва. Освен това по рандъмите въобще не е строго задължително да се местиш след изстрел, много често не се усещат кой и откъде ги пуца.
                    Да не говорим за случая с развита лампа на командира.............
                    Всичко това е вярно. Но в общия случай рядко се случва ти да си видял някого и да го стреляш на спокойствие, без той да те види и това да се дължи само на твоя по-добър обзор. Когато се случи, това е заради бъг в картата или заради перфектно избрана позиция. Не ми пасва този стил и не съм го пробвал често (сега на леопарда се опитвам да играя така), но като цяло съм стигнал до извода, че ако разчиташ сам да си светиш, трябва да стреляш с мисълта, че веднага след изстрела и ти ще си светнал. Разчиташ ли, че ще си останеш скрит в 7 от 10 случая лампата ти светва прекалено късно и получаваш снаряд/снаряди. А в 9 от 10 случая светва след изстрел.

                    Comment


                      Angelmr написа Виж мнение
                      Да, на това му казват плосък прираст от 10%. И е един същи на всички оръдия, всички оръдия презареждат точно с 10% по-бързо, което ти дава точно 10% по-голям ДПМ. Няма никъква пропорционалност.
                      Ангеле, да си имаме уваженията не тема математика .Пропорционалност се изразява с уравнение от типа x=a*y
                      Съответно права пропорционалност при а>1 и обратна при а<1. Тъй като "а" в нашия случай е 10/100 , имаме точно обратна пропорционалост.
                      Т.нар. от теб "плосък прираст" се изразява с уравнение x=a+y, което очевадно не е валидно тук.

                      Comment


                        veso_t написа Виж мнение
                        Съответно права пропорционалност при а>1 и обратна при а<1. Тъй като "а" в нашия случай е 10/100 , имаме точно обратна пропорционалост.
                        Ъъъ, 10% повече (по-бързо) не е ли всъщност 110%?

                        Comment


                          Ангел има предвид точно това - дотиквачът дава +10%.
                          Нека не забиваме в математическа терминология.

                          А и как точно можем да измерим колко "полезен" е даден модул?
                          "Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."

                          Comment


                            Alex2004BG написа Виж мнение
                            Ъъъ, 10% повече (по-бързо) не е ли всъщност 110%?
                            1) x сек. ( време за презареждане) = (100%-10%)*Y ( "номинални") сек.
                            2) x изстрела/мин = 110%*y( номинални) изстрела в мин.
                            1 е обратна, 2 права пропорционалност, просто мерните единици са различни.

                            Самите 10% не значат абсолютно нищо, в бой са ти важни секундите, които спестяваш. Както писах по-горе за оръдие което зарежда за 2-3 секунди не ти трябва дотиквач, защото реално пестиш 200-300 милисек, нищо не може да се случи за това време, понякога пинга ти е толкова.Тук дотиквача е просто безполезен. От друга страна 2-те секунди, които спестяваш при бавни оръдия са страшно много - време да стреляш , преди да се скрие зад къщата, време да го думнеш, преди той да те изпари и т.н. случаи, с които всеки се е сблъсквал
                            П.С. По същата причина примерно маркерите на противниците съм ги настроил да показват оставащи хп, а не оставащ %. Щото като видя враго , че е на 25 % -не ми говори нищо. От друга страна ако имам срещу мен да речем ИС на 500 хп , знам , че с два пробили изстрела от Т29 съм го приключил.
                            Last edited by veso_t; 17-10-2013, 15:16.

                            Comment


                              Напротив секундите не значат почти нищо. Тук има значение основно алфата (за оръдията с голяма алфа) и ДПМ за скорострелните оръдия. Дотиквача вдига еднакво ДПМ-а на всичко танкове. Точно с 10%. Но именно скорострелните танкове използват игрови стил ползващ ДПМ и имат най-голяма полза от този модул. Танковете разчитащи на голяма алфа, или снайперите (или разрушители) криещи се след всеки изстрел, пак имат известна полза от дотиквача, но спокойно могат да го заменят с друг модул, ако решат. Въпроса който дискутирахме обаче е, че дотиквача действа ЕДНАКВО на всички оръдия. Не дава един бонус за едно оръдие и друг за друго. Дава на всички еднакъв бонус от 10%. При бавните оръдия с голяма алфа сметнато като секунди наистина бонуса е по-голям. Но сметнато към единица поражение е идентичен.

                              Comment


                                Тц. Нема се разберем, ама въобще.
                                ДПМ е абсолютно нищо незначещ показател. Дреме ми на г@за, че ДПМ на Т29 ми е примерно 100 к, след като реално за игра от 10 минути изстрелвам 10-15 снаряда макс. И точно затова точно секундите , които дотиквача ми дава,са ми важни, за да мога да пласирам тези 10-15 снаряда максимално ефективно. За скорострелен танк (СУ85Б примерно) на битка изстрелвам 20 до 30 макс снаряда, които пак нямат никаква връзка с теретични ДПМ.И въобще не ми дреме за дотиквача ( който така или иначе нямам) , просто защото оръдието си зарежда мигновено и мога да пласирам по 3-4 изстрела по една цел.

                                Comment

                                Working...
                                X