Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Panzer Corps (модерна версия на PG)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #46
    Минах Русия с два сценария, и после Англия с брилянтна победа. Тамън си помислих, че няма да ми се наложи да ползвам тайгъри (щото ги няма въобще до този момент, за разлика от Панзер Генерал две) до края на кампанията и изведнъж в САЩ ми разкриха всички войски. С 13 000+ престиж се оказах като малчуган в магазин за детски играчки с открадната кредитна карта ))
    Големият въпрос е пантери за скорост или Маус за броня? Само, че ако така се бе развила войната (което е крайно невероятно) немците биха имали различни видове танкове и въобще докторини за война. Нямаше да има толкова бавни и тежкобронирани, ами сигурно по-многофункционални и не толкова статични танкове.

    Със сигурност ако победя ще пробвам отново и отново с различни конфигурации войски.
    "Далеч съм от мисълта си"

    Comment


      #47
      Дааа, в PG "Тигри"-те се появяваха през 1942 г. и вече можеше да ги купиш, примерно, в оня сценарий, при който минаваш от Африка през Кавказ, да речем. Или в Сталинград. Тук май са ги "разположили" по-реалистично през 1943 г., но още не съм стигнал до тях, така че не съм сигурен. Все още ме чака "Брабароса" (междувременно стартирах и една кампания на фелдмаршал и за своя изненада, минах още по-лесно през първия сценарий - почти без никакви проблеми с мощен пробив през Краков и нагоре към Варшава).
      За Русия - аз винаги съм предпочитал (в PG) да не "взимам" "ранната Москва", за да мога да играя повече сценарии преди атаката на САЩ, за да има време единиците да натрупат опит. Иначе накрая ти се пада да си купиш много единици, но те нямат никакъв опит (докато ИИ-то през 1944 г. си купува единици с по пет звезди). Затова и тук ще предпочета да мина през "Барбароса", "Киев", "Москва 41-ва" (където няма да се стремя към решителна победа), след това през "Сталинград" и "Курск" до "Москва 43та." и чак тогава към първия от трите сащиански сценария. Това ще ми даде три допълнителни сценария, през които частите да трупат опит. Пък и по-дългия кампаниен път е по-приятен. Точно по тази причина предпочитам да спечеля "Морски лъв" 40-та година, защото иначе ще пропусна другия, които е 42-ра.

      Comment


        #48
        Минах "Брабароса" с решителна победа без проблем, но честно казано,н е останах очарован от сценария. В PG беше по-интересен и малко по-труден: реално имаше "орди" от съветски танкове, докато тук срещнах само един Т-34, един или два БТ-та и няколко Т-60. Никъде не бяха концентрирани и не предприеха някаква смислена контраатака. Може би си струва малко да се удължи времето (и срока за решителна победа), но да се сложат поне още няколко танка поначало и то под формата на бойна група.
        В това време пробвах и един единичен сценарий от тези извън кампанията (между другото, трябва малко ръчна работа, за да могат да се използват) - "Битката за Бзура". Интересен е, честно казано, значително по-интересен от кампанийните сценарии досега. ако това беше включено в кампанията, щеше да е добре. В началото компютърът има под свой контрол не лоша полска бойна група - няколко танка, артилерии, пехота, ПТА и зенитки, концентрирани на една позиция. Сценарият е насрещно сражение. ИИ-то се справя сравнително добре с организирането на масова контраатака, може би като изключим това, че не използва ефективно артилерията си (не стреля с нея преди да удари с наземните си единици, а след това) и изглежда атакува с пехота и артилерия в камиони, което води до тежки загуби. Подобен сценарий ще е доста интересен между хора, но за да го пробваме, ще трябва да си купим играта - в пиратския вариант може да се пробва само "горещия стол", но е сложно да се организира подобна игра.

        Comment


          #49
          Пробвай "Bagration"- руснаците на талази много тежки танкове, артилерия, сравнително добри АА, доста авиация, значителни пехоти и тн. постепенно те изтласкват назад. Смешното е, че успях да прокарам точно зад "steamroller-a" на червените две войски и те успяха за кратко да хванат празните вече градове, които руснаците ми взеха с много жертви и използвайки толкова много техника (а след това не си правят труда да пазят).
          "Далеч съм от мисълта си"

          Comment


            #50
            Аз, да си призная, си падам повече по 41-ва или 42-ра (с не толкова мощни танкове, които да минават като валяци през картата - в "Битката за Бзура" този момент е много добър - танковете нямат тези неунищожими характеристики, котио добиват постепенно в хода на играта с появата на новите типове (особено "Тигри"-те и ИС-тата). Мисля като намеря време да пробвам да направя някои сценарий на основата на срещните танкови сражения от 41-ва, т.е. немски корпус (грубо казано, т.е. по равно танкове, ПТО, пехота и артилерия) срещу 3-4 съветски МК, разположени зад линия от пехотни дивизии.
            Ще пробвам "Багратион" като отделен сценарий.
            Сега мисля да разгледам и останалите 10 допълнителни сценария - всичките са балансирани за да са "равни", доколкото е възможно и това ги прави по-интересни. Има един изцяло морски - "Ловци в Атлантика". Изглежда забавен засега.

            Comment


              #51
              Тези допълнителни сценарии откъде са? Защото аз сякаш ги нямам в моята версия на играта.
              "Далеч съм от мисълта си"

              Comment


                #52
                С тези сценарии има кривина. Тя или е от кракването (макар че уж нищо не били пипали), или просто не са го направили много добре самите създатели. Трябва да направиш следното нещо - в My documents (освен ако не си с Виста или 7, където е другаде, мога да проверя къде) трябва да имаш папка My games\Panzer Corps с под-папки Log и Save (тук се съхраняват игрите). Трябва ръчно да направиш подпапка на Panzer Corps с име Scenario (точно това) и вече там да копираш десетте допънителни сценария. Те сега се намират в "път до играта" (Program Files ако си я инсталирал по подразбиране) под-папка Data.
                Всеки сценарий е съставен от два файла с едно и също име и разширение pzloc и pzscn. Просто ги копираш в папката Scenario (лесно ще ги познаеш, защото имената им не влизат в тези от кампанията).
                След това играеш сценариите като избереш custom... от списъка за игра на отделен сценарий. Там ще ти зареди всички сценарии в папката Scenario (тези в data зарежда само включените в кампаниите). На същото място трябва да се записва и всеки сценарий, който си си създал сам (но май не важи за потребителските кампании). Сценариите са интересни, струват си, а май вече има и не малко нови, но още не съм се занимавал да ги свалям.

                Comment


                  #53
                  Морското сражение бе елементарно като трудност от страна на Саюзниците- Бисмарк, а в последствие и Трипитц паднаха много лесно от масирана бомбандировка по въздух и вода. Незнайно защо, обаче, немците имаха много кораби от висок клас, а Саюзниците- никакви подводници! Такава ли е била евентуалната историческа "реалност'?
                  "Далеч съм от мисълта си"

                  Comment


                    #54
                    За немците е малко по-сложно. Иначе сценарият не мисля че е правен с идеята за каквато и да е реалистичност, а по-скоро за да е балансиран (в смисъл, да може да се победи и от двете страни).

                    Comment


                      #55
                      Картата на Франция, от странана на франсетата е много забавна. Току-що я минах на най-голямаta трудност и определно има чалъми. Както и на "Сталинград", с руснаците когатo iграх, немциtе по някое време остават само с танкове и не смеят да ударят укопана в градове пехота. След което ги наобграждаш и бавно изблъскваш в неподходящ за тях терен. Определено защитните мисии са много интересни по свой начин.
                      "Далеч съм от мисълта си"

                      Comment


                        #56
                        Излезе първата кръпка за играта (версия 1.01). За съжаление, оправя предимно козметчни неща, някои от проблемите (главно на интерфейса) не са оправени. Ако някой се интересува, патчната игра я има на същия руски тракер.

                        Аз се хванах и започнах да правя един мод на основата на тази версия. Предстои да тествам промените, а и вероятно ще има още, но засега:

                        1. всичките немски зенитки вече имат възможност за "превключване" в режим за наземна стрелба (в перспектива трябва да направя и останалите, но засега няма смисъл, и без друго ИИ-то не може да превключва режимите). Известно време се чудех как точно да ги реализирам - колебаех се между АТ и артилерийски алтернативен режим, но в крайна сметка избрах по-класическия подход да имат "копия" в клас "АТ". Естествено, в алтернативния вариант не могат да водят огън по самолети и имат намалена въздушна атака.

                        2. добавих на бронираната кола с 75 мм оръдие артилерийски режим.

                        3. промених всички 8-колесни немски бронирани коли, така че да могат да се ъпгрейдват една в друга като да са от една серия.

                        4. промених всички мобилни АТ, така че да могат да се ъпгрейдват едни в други като от една серия. Изключение са само най-тежките, "Ягдтигър", "Елефант" и "Ягдпантер", те са си отделни.

                        5. промених всички СС единици, така че да не разменят +1 атака за -1 отбрана (нали уж са елитни, така че си запазват прираста на атаката и нормална отбрана).

                        6. добавих на почти всички немски изтребители (изключения са реактивните (без Ме-262) и Та-152) алтерантивен режим на изтребител-бомбардировач. В него вече не могат да прикриват като изтребители и имат намалена инициатива, въздушна отбрана и атака, но за сметка на това имат леко повишена ефективност срещу наземни цели.
                        По-късно трябва да си поиграя и да добавя и за останалите изтребители такива версии, както и да добавя изтребителни версии за някои изтребители-бомбардировачи в класа тактически бомбардировачи.

                        7. Промених StuGIIIА така че да може да се купува и добавих на StuGIIIВ възможност да се превключва в АТ режим. Промених и стойностите на двете машини в посока леко повишена атака (все пак, основно стрелят "отблизо", т.е. по-точно), съвсем леко инициативата и отбраната (добавих им близка отбрана 1), както и най-важното, вдигнах им боеприпасите от 4 на 6 и 7. Поради с това повиших цената с 40-60. Бих казал, че беше смешно да имат същото количество боеприпаси като 150 мм самоходни мортири, да не говорим за реактивните миномети.

                        8. Промених серията SiG така че да има обсег 2, а не 3 (даже трябва да е 1, но нищо). Поради това намалих и цената. Иначе сега няма разлика между тях и самоходните гаубици, а така има смисъл и от двете системи.

                        9. Направих различни промени по съветските танкове в посока реализъм. Т-34 са твърде слаби, така че им повдигнах характеристиките (атака срещу танкове, отбрана и инициатива). Особено на Т-34-85. Малко подсилих и ИС-2 - все пак, това е танк равен и дори превъзхождащ в някои отношения "Тигрите". Заедно с това балансирах и КВ-2, който по незнайни причини бе един от най-мощните съветски танкове до момента. Намалих му и цената. Сега и е горе-долу каквото е: ерзац самоходна установка.

                        Вероятно ще правя още промени, така че към този пост ще прикачам връзка към съответната версия на мода, когато я променя. Засега условно версията е 0.5.

                        Самото "инсталиране" на мода е съвсем просто: от архива се взима файл equipment.pzeqp и се записва върху оригиналния (в подпапка data на играта), добре е преди това да си направите копие на оригиналния файл. Останалите файлое в архива са графични (единици) и трябва да се поставят в основната папка на играта, подпапки graphics\units\. Те са допълнителни, така че не заместват нищо.

                        ПП Между другото, не съм убеден, че промените "действат" при вече започнат сценарий или кампания. изглежда в този случай играта да записва характеристиките в записания файл, а не ги зарежда от екпимент-файла (доста странно, но какво да се прави). Може би ще влезе в час при следващ сценарий (за кампанията), но честно казано не съм убеден, че е така. Но при нов сценарий или кампания няма проблеми.
                        Малко неудобна работа, но нищо не може да се направи.
                        Attached Files

                        Comment


                          #57
                          Направих няколко промени в допълнителни промени във файла с екипировката (главно баланс), обмислям дали да не променя допълнително немската реактивна артилерия (би следвало да е дота по-евтина - реално това са прости тръби или рамки, по които се изстрелват турбореактивни мини, доста по-евтино и просто от някоя полева гаубица, да не говорим за корпусно оръдие; задно с това трябва да има много по-малко боеприпаси - може би само 2 или 3 (реално дори 1, но ще е безсмислено), трябва да се добавят и корпусните оръдия (105 и 150 мм). Добавих една единица - Sturm Panzer IV Brummbar, реално единствения специално направен щурмови танк (самоходна установка), а не "ерзац". Донякъде еквивалент на съветските такива със 150 мм оръдия (макар и с пехотно оръдие, а не оръдие-гаубица, както са съветските). Не знам защо не са го вкарали в играта, все пак е добро оръжие.
                          Промених "алпийският4 тип движение. Кой знае защо бяха дали възможност да се движи на цена 1 през планини (и двата вида) и хълмове, но през гори цената е 2!, а гъстите гори отнемат цялото движение (!!!). Направих го по-логично и сега този тип движение има доста повече приложение от преди. Сега обикновените и гъстите гори също отнемат по 1 единица движение (при нормално време), т.е. този вид пехота ще се движи на три през всякакъв терен (с изключение на блата). Обмислях дали да не променя цената на 2, а движението - на 4, но може би ще е твърде много.
                          Направих малки промени и в основния файл, повиших леко значението на опита (по +2 вместо +1 за ниво) и намалих леко цената за ъпргрейд извън серията (досега бе 1200%, аз я направих 80%, което ми се струва по-логично, макар че а мен лично вариантът на оригинала бе по-добър според мен).

                          инсталация: всички файлове с изключмение на двата графични се слагат в папка data, графичните в graphics\units.

                          Мисля да се пробвам да добавя още единици в перспектива (има нужда от още съветски ударни самолети, вероятно и някои и друг танк и артилерия (да речем, полковете 120 мм миномети би трябвало да присъстват в играта)).

                          ПП Неприятно е, че въпреки обещанието за "голяма достъпност" за модифициране, доста неща явно са останали твърдо записани в кодираните файлове на играта. Да речем, оставили са текстови файл с класовете, но там са само описанията, без специалните особености. А щеше да е много по-добре ако не беше така .
                          Attached Files

                          Comment


                            #58
                            Хм, според мен, характеристиките на единиците в една игра (всяка игра) би трябвало да са изчислени с оглед на игровата приложимост, а не "реалните". Реактивна артилерия с 1-2 муниции или 1 обсег е практически неизползваема, ако ще и в реалността "небелверферите" да са имали обсег само 2-7 км (различните видове). Същото важи и за цената. Не трябва да се забравя, че в реалността войските въобще не са организирани по този начин, както всички знаем (т.е. съизмерими по размер бойни части "танкове", "пехота", "артилерия" и т.н.) ...

                            ПП Да, и на мен ми попадна тази игричка и с удоволствие я разцъквам последните няколко седмици. Каквото и да става, любими си ми остават игрите от детството (да речем от периода 1990-1998 г.). Иначе игри отдавна не играя. С голямо разочарование открих че цялата кампания в Африка липсва, обаче. Беше ми любимата част.

                            ПП Предвиждат ли се разширения, продължения, нови сценарии към Panzer Corps?
                            "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                            "But I know none, and therefore am no beast."

                            (Richard III - William Shakespeare)

                            Comment


                              #59
                              Dinain написа
                              Хм, според мен, характеристиките на единиците в една игра (всяка игра) би трябвало да са изчислени с оглед на игровата приложимост, а не "реалните".
                              Е, зависи от играта, ако е симулатор обикновено се гледа повече приближеността към реалността. Но в този случай съм 100% съгласен с теб. Проблемът в стандартната игра е, че няма почти никаква разлика между повечето артилерии и особено между самоходните. С времето получаваш достъп до нови типове, които на практика имат същите параметри като старите, т.е. нямаш особени причини да ъпргрейдваш, т.е. да ползваш новите. особено пък с промяната в "ъпгрейдването", която според мен е отрицателна. Затова съм започнал да връщам нещата донякъде към старото положение: ще видя как стоят нещата с 80% от цената и ако се наложи ще я сваля още малко.
                              Между другото, в "геймплей" -смисъл идеята със сериите не е много добра, защото самото "ъпгрейдване" по-скоро е "замяна", а не "надграждане". Между другото, в PG3 вероятно най-добре бе решен този проблем, някои предлагаха подобно решение и за тук, но не ми се вярва Руднакорт (такъв му е прякорът във форума им: програмистът на играта, руснак, който е направил PG Forever) да се навие да го включи. Това би решило проблема с танкова армада само от "Тигри" и "Пантери". От друга страна, балансът между средни и тежки танкове не е добър, но това може да се реши и със собствени сили.
                              Тук идва и един друг проблем, който също мисля да се опитам да реша. В оригиналната игра close defence се ползваше само от hard-целите като средство да се "симулира" уязвимостта им в затворен терен. Кой знае защо Руднакорт е решил, че това трябва да се ползва от всички (тази промяна я имаше в неговата версия на PG) и в резултат на това всички единици са по-уязвими в затворен терен: включително лафетната артилерия и пехотата (защото те имат нулев close defence).
                              В резултат на това вместо град, планина или гора да дават по-добра защита на пехотата и лафетната артилерия, те са по-уязвими в такива условия. Това, което донякъде решава нещата е по-високото ниво на автоматична укрепяване, но пък тук играе роля и твърде високата close defence на най-тежките танкове (в оригиналната игра рядко достигаше 5, а сега са с 6). Ще пробвам да реша този проблем по два начина: единият е да се добави close defence и на soft-целите (сега те са с нула), а другият е да се повиши нивото на автоматично укрепяване само за тях (но не знам дали е възможно избирателно: трябва да проверя във файла).

                              Но да се върна на артилерията. Идеята ми е да се добавят достатъчно разлики между отделните серии, така че да не са взаимозаменяеми, а донякъде да изпълняват различни роли. За съжаление, няма възможност да се въведе разликата между мобилна/лафетна артилерия (навремето се опитвах в оригиналния PG да направя така че първата да може да се движи и стреля, а втората да стреля и след това да се движи, но не обратното (тук всички артилерии могат да се движат и след това да стрелят). Затова мисля да въведа следните разлики за немската артилерия (после и за другите):

                              1. гаубична артилерия (105 и 150 мм гаубици): обсег 3, малко по-висока soft атака от сегашната (с +1/+2), по-ниска hard (-1). Цените си остават същите.

                              2. самоходни гаубици (появяват се чак края на 42-ра, ако не ме лъже паметта), това са Wespe (105 мм) и Hummel (150 мм), може да добавя по-късно и Heuschrecke (105 мм гаубица, възможност да се превключва в "танк" (противопехотен)). Същите характеристики като лафетните гаубици, но по-малък боекомплект и по-скъпи (вероятно поне със 100-150).

                              И двата типа гаубици са със скорострелност 10.

                              3. оръдия (корпусна артилерия): 75 мм (от ПСВ, има го и в момента), 105 мм, 150 мм, 170 мм, 210 мм. Същите като сега, но с по-висока hard атака. Може би 75 и 105 мм трябва да имат възможност да се "превключват" в противотанкови оръдия, но с много ниска полева отбрана. По-висока инициатива от досегашните им варианти и, може би, обсег 4 за 170 мм (но не и за 210 мм).
                              Тези оръдия са по-тежки, затова ще имат и по-ниска скорострелност. 75 мм е с 12, 105 мм - 10, 150 мм - 9, 170 мм - 9, 210 мм - 8.

                              4. самоходна щурмова артилерия: StuG и останалите (StuG със 105 мм гаубица и с 150 мм пехотно оръдие ("Бръмбар"): тези със 75 мм пехотно оръдие си остават собсег 1, но цялата серия ще е по-добре бронирани и ще има close defence (сега са с 0) и възможност да се "превключват" в противотанкови установки (последното не е за да бъдат по-добри в тази роля - няма да са, защото имат относително ниска hard атака и инициатива), а по-скоро за да могат да действат срещу пехота. Разликата между двата режима (освен обсега и възможността да дават защитен огън) е в това, че като артилерия причиняват предимно трайна неутрализация, докато като противотанкови ще причиняват повече директна загуба на сила.
                              По-голям боекомплект (5-7 единици), за да са смислена алтернатива на самоходните гаубици (те имат по-голям обсег, но боекомплект от 4). Малко съм повишил и hard/soft атаката им за да симулирам това, че в повечето случаи водят директен огън, а не индиректен обстрел по площ.
                              В тази категория влизат и самоходните 150 мм пехотни оръдия. Те ще имат обсег 2 (вече съм го направил) и по-висока soft и hard атака.
                              75 мм версии имат скорострелност 11, останалите 10, само 150 мм - 9.

                              5. реактивна артилерия. Тук се колебая как точно да променя нещата. Те вече имат относително по-висока soft атака и по-ниска hard (може би трябва да е още по-ниска?). Да се сваля боекомплектът под 4 не е много разумно (макар че може за самоходната да се направи 3?). Трябва да са доста по-евтини, за да са разумна алтернатива на гаубиците (по-висока soft атака/ по-ниска hard атака, по-малък обсег, но и по-евтини). Вероятно трябва да са някъде в порядъка 180 до 250-280 цена. Самоходната версия трябва да е не повече от 300.
                              Другият вариант е да повиша скорострелността (за да симулирам "залп"), но да намаля боекомплекта до 3 за саходонтата версия и 6-5-4 за лафетните според калибъра. Т.е. малко, но много мощни изстрели. Може би 12 скорострелност? Или все пак 11.

                              6. Миномети няма особен смисъл да се добавят, освен може би за СССР (120 и 160 мм). Малко се чудя дали да не сложа 120 мм самоходен (на бронетранспортьор) за немците, сравнително евтин (примерно 290-320), 1 hard атака, 12 soft атака, 4 боеприпаси и обсег 2. Скорострелност 12.

                              За игрите и при мен е така. Все още играя, но рядко нови, по-скоро онези някогашните или както е с тази - нови версии на такива (AT и ATG са донякъде изключение) . В крайна сметка, с PG в известен смисъл започна интересът ми към ВСВ .

                              За тази серия. Идеята на разработчиците и издателите е да издоят серията до край, т.е. ще има "експанжън" с Африканската кампания (пълноценна кампания), след това сигурно ще е съветска кампания (Руднакорт е руснак, останалите са холандци или белгийци) и т.н. Някои фенове дори се надяват (според мен, напразно), да има и Fantasy Corps .
                              Между другото, вече правят модове с нови карти, един беше направил май цялата оригинална кампания от PG, а има някакви немци, които правят мод с африканските сценарии. Разни хора добавят и нови единици, така че има доста активност около играта. Аз само си играя на дребно, защото предпочитам сериозно да направя мод (даже не един) за ATG.
                              Аз сега играя кампанията на фелдмаршал с идеята да видя допълнителните трудности, защото честно казано и на тази сценариите рядко са трудни, а лошото е, че с малко изключения след първите 3-4 хода не представляват никаква трудност.

                              Comment


                                #60
                                Аз лично съм доволен от промяната в артилериите като цяло, спрямо оригиналната игра, а доколкото виждам, ти искаш да ги върнеш към оригинала.
                                Опцията да се движат и стрелят в един ход, както и самата огнева мощ е сякаш засилена, което ги прави много по-ефективни. Най-ценното им качество е "подавянето" на противника, което е много засилено като ефект. В оригиналната игра почти никога не използвах небелверфер, защото срещу бронирани цели беше направо неизползваем, а веднага щом можех, се отървавах от лафетната артилерия, защото беше много трудно използваема и същевременно уязвима в мобилната война (когато завършва хода в камион или БТР, а врагът само това чака).

                                Не съм съгласен, че няма разлика между артилериите в Panzer Corps; поне за мен е логично, ако са с един и същ калибър (да речем 105 мм), да нанасят идентични щети, но за мен поне е важно бронирането, боекомплекта и скоростта; Nebelwerfer е с къс обсег и става само за меки цели; SiG I е първата (появява се още 1940 г.), но с малък боекомлект и уязвима; Wespe е най-бърза и с голям боекомплект, но със слабо оръдие; Hummel е с мощно оръдие и бърза, но пък много слабо бронирана; затова за мен и в новата и в старата игра оптималната машина беше онази грозноватата на шаси от чешки танк (SiG38t май се казваше).

                                ПП Каква е тази скорострелност, за която пишеш...?

                                ПП2 За close defense на пехотата си прав че е глупаво, но за артилерията според мен е съвсем логично; ако е разположена в град или на пресечен терен, то противникът може да се приближи и разстреля от упор използвайки гънките на терена/ прикритието на сградите, а тя (артилерията) не може да води ефективен насрещен огън, както теоретично може на полето, да речем. Т.е. същото, което важи и за танковете.
                                "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                                "But I know none, and therefore am no beast."

                                (Richard III - William Shakespeare)

                                Comment

                                Working...
                                X