Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Company of Heroes: Tales of Valor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Company of Heroes: Tales of Valor

    Излезе втори standalone експанжън за прословутата игра. За мен лично беше дълго и мъчително чакане, докато види бял свят играта, но ето че свърши.


    Company of Heroes успя да привлече внимание най-напред с графиката, но и като геймплей изпъкваше сред своите конкуренти със системата за поддържане на морала на единиците, иновативният начин за събиране на ресурси и адаптивната степен на трудност според уменията на играча. Като се имат предвид и завидните продажби, е направо чудо, че за разширението Relic са готови да поемат рискове, а не просто да допълнят оригинала с нова кампания – ако не в друга точка на Европа, с обичайното пресъздаване на тихоокеанските събития от Втората световна война.

    Company of Heroes си сменя жанра

    Макар по същество да остава реалновремева стратегия, добавката Tales of Valor ще изисква повече тактически умения при управлението на малобройна армия. Това повече ще я доближава до заглавия като Commandos. А поединичното ръководство на една от единиците в съответната перспектива ще смесва стратегическия елемент с този от шутърите. Авторите твърдят, че когато си пуснете играта, по визията веднага ще я идентифицирате като CoH, но във всяко друго отношение ще получите нещо съвсем ново.

    Забравете за строенето на бази и събирането на ресурси по обичайните методи. В повечето от мисиите на Tales of Valor ще се занимавате със съвсем малобройни отряди, като в няколко нива цялата ви армия може да е само един танк с хората в него. Насочването на дулото ще е независимо от задаването на посока за движение, така че стрелбата по сгради и други цели ще е подобна на тази в шутърите от трето лице. Въпреки че всичко ще може да бъде изравнявано със земята, ще е разумно да не рушите каквото ви се изпречи на пътя, само защото ще можете. Ако в една мисия ръководите танка, в следващата неговите пътници може да се наложи да се крият и правят засади в сгради. Ще им е трудно, ако не сте оставили постройки за тази цел.

    Това е ревюто от Замунда.

    Какво е новото:
    Ще има отделна кампания, в която играчът влиза в ролята на водач на "Тигър". Тоест - управляваш си Тигърчето и мачкаш съюзници. Малко е като на филм - сам с танка срещу целия свят, но какво да се прави. Ще има множество ъпгрейди и подобрения на танка, с напредването на кампанията (по-бързо презареждане, по-голяма точност и прочие).

    Ще има много нови възможности за игра в мултиплейър. Въобще разработчиците казаха, че играта е предимно мултинасочена, като са добавени множество нови единици за игра с онлайн или мрежа. Има възможност кампанията да се минава co-op, тоест вие и някой друг играете кампанията на сингъла, но да се надяваме, че ще можем да пробваме всичко това. Дано защитите на играта не много жестоки, за да може по-скоро да се насладим на мултито.


    Изненадващо поне а мен са сравнително ниските минимални изисквания - 512МВ РАМ, Пентиум 4 на 2 ГХз. Видеокарта - 64 МВ Рам



    Тук може да прочетете повече ревюта, коментари, има много снимки и видеа.

    След няколко часа живот и здраве ще съм я изтеглил и ще споделя личните си впечатления.
    I can't continue like this - surviving in the world of nothingness.

    #2
    Само да не са го насрали като Warhammer-а.
    Иначе цъках 1-вата мисия с танка и изглежда обещаващо.
    War, war never changes..

    Comment


      #3
      Ами не изглежда насрано. Всички стари кампании са се запазили, а има още 3. Това, което видях е, че има нови интересни режими за скърмиш и мулти. Единият е танкови битки. Вие с един танк, другия с един танк и превземате стратегически точки. На разположение е пехота за подкрепление на танка, има и бонуси като артилерия, изстрел във веригите, камуфлаж и др. Другият режим е малко странен. Картата е разделена на две равни части, като всеки играч владее едната. Там играчът управлява герой (!!???), който е мега силен, много по-як от другите и може в стил Рамбо да насмете десетина отряда, каквито и да било, без да му стане нищо. Освен героят картата е пълна с пехота и леки машини, които се контролират от компютъра. С две думи - вие сте нещо като Ахил за своята армия. Твърде е нереално, макар че стават добри мелета. Героят като в познатите ни досега игри вдига левели и подобрява различни свои умения. Това едва ли обаче ще се хареса на почитателите на класическата стратегия.
      Друг режим е защитата. Това представлява следното - вие и вашите съотборници сте в центъра на даден град и го отбранявате от компютъра. Нещо като опълченците на Шипка. Има вълни на нападение, като всяка става все по-ожесточена и трудна за отблъскване. Не съм играл на този режим и не мога да кажа нищо повече.

      Нещо, което мен ме дразни, въпреки всички плюсове, това е липсата на руснаци. Просто не мога да разбера защо разработчиците не ги включват, но на мен много ми се кара Т34.
      I can't continue like this - surviving in the world of nothingness.

      Comment


        #4
        Да и аз забелязах липсата на Т34
        Това което ти се чудеше - направили са DOTA за CoH =)
        Което може да стане голямо меле.
        Ти къде играеш multiplayer?
        War, war never changes..

        Comment


          #5
          Аз съм разочарован от гледна точка на това че няма почти нищо ново за сингъл, освен трите кампании които са лесни и кратки.
          А това за управлението на оръдите е доста нескопосано.Имаше една друга игра с подобна функция която беше направена супер удобно и забавно , името и е soldiers: heroes of world war 2 .
          Както и да е за компанито. Доколкото разбирам новия режим , оператионс със защитата ще е някакво като ТДтата на варкрафт.
          Аз се надявах да има руснаци както споменаха по нагоре но уви , няма. Няма почти нови единици (броят се на пръсти), това с геройте е доста тъповата.В една от кампаниите има един скуад които са терминатори, нищо че пробвах на най трудното.

          Нещо което сега ми направи впечатление като поиграх скирмиш е че ягдпантерата и хетзера са доста по слаби от преди. Бронирата кола на американците правеше дмг когато стреляше по предната броня на ягдпантерата, което според мен е доста пресилено.Доколкото успях да преценя и шерманите са станали по силни.
          Общо взето ми се струва че са работили само в посока мулти и са хвърлили някоя трохичка и за кампаниите.Имах доста по големи очаквания.

          ПС ето това е играта с готиното управление на танка и доста по забавна кампания - http://zamunda.net/details.php?id=101136&hit=1

          The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.

          The 2 minute war - FallOut

          Comment


            #6
            Направих Hamachi network, ако някой иска да разцъкаме - да заповяда в CoHBulgaria, паролата е coh
            War, war never changes..

            Comment


              #7
              Аз съм навит да пробваме, чак вторник ще имам възможност да поръзцъкам.

              The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.

              The 2 minute war - FallOut

              Comment


                #8
                Много е добър multiplayer-а, но Dota мод-а не струва - много е плитък. Иначе другите са много добри.
                War, war never changes..

                Comment


                  #9
                  Ами че той Ягдпантера никога не е бил добър танк и от него полза изобщо няма.
                  I can't continue like this - surviving in the world of nothingness.

                  Comment


                    #10
                    muzicantini написа Виж мнение
                    Ами че той Ягдпантера никога не е бил добър танк и от него полза изобщо няма.
                    Не знам как е в играта, не съм минавал през нея, но това, за което говорите просто не е танк:

                    Нито пък Hetzer-а:

                    Това са съвсем друг клас машини.
                    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                    Проект 22.06.1941 г.
                    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                    Comment


                      #11
                      Tank destroyers?
                      War, war never changes..

                      Comment


                        #12
                        да

                        Comment


                          #13
                          Именно, да. Освен това, тези машини са без куполи. Въобще, решават съвсем различни задачи, ако ги сравним с танковете, разбира се, времената на създаване също влияят, както и да е, това е за друга тема вече.
                          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                          Проект 22.06.1941 г.
                          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                          Comment


                            #14
                            и мисля че не е Jagdpanter, a Jagdpanzer

                            Comment


                              #15
                              das reich ss написа Виж мнение
                              и мисля че не е Jagdpanter, a Jagdpanzer

                              това си е точно Jagdpanther


                              ето ти Jagdpanzer-a


                              има и Jagdtiger


                              Като Jagdpanzer по принцип обобщават всички видове немски танкоунищожители, поне с това впечатление съм останал.

                              Comment

                              Working...
                              X