Излезе втори standalone експанжън за прословутата игра. За мен лично беше дълго и мъчително чакане, докато види бял свят играта, но ето че свърши.
Company of Heroes успя да привлече внимание най-напред с графиката, но и като геймплей изпъкваше сред своите конкуренти със системата за поддържане на морала на единиците, иновативният начин за събиране на ресурси и адаптивната степен на трудност според уменията на играча. Като се имат предвид и завидните продажби, е направо чудо, че за разширението Relic са готови да поемат рискове, а не просто да допълнят оригинала с нова кампания – ако не в друга точка на Европа, с обичайното пресъздаване на тихоокеанските събития от Втората световна война.
Company of Heroes си сменя жанра
Макар по същество да остава реалновремева стратегия, добавката Tales of Valor ще изисква повече тактически умения при управлението на малобройна армия. Това повече ще я доближава до заглавия като Commandos. А поединичното ръководство на една от единиците в съответната перспектива ще смесва стратегическия елемент с този от шутърите. Авторите твърдят, че когато си пуснете играта, по визията веднага ще я идентифицирате като CoH, но във всяко друго отношение ще получите нещо съвсем ново.
Забравете за строенето на бази и събирането на ресурси по обичайните методи. В повечето от мисиите на Tales of Valor ще се занимавате със съвсем малобройни отряди, като в няколко нива цялата ви армия може да е само един танк с хората в него. Насочването на дулото ще е независимо от задаването на посока за движение, така че стрелбата по сгради и други цели ще е подобна на тази в шутърите от трето лице. Въпреки че всичко ще може да бъде изравнявано със земята, ще е разумно да не рушите каквото ви се изпречи на пътя, само защото ще можете. Ако в една мисия ръководите танка, в следващата неговите пътници може да се наложи да се крият и правят засади в сгради. Ще им е трудно, ако не сте оставили постройки за тази цел.
Това е ревюто от Замунда.
Какво е новото:
Ще има отделна кампания, в която играчът влиза в ролята на водач на "Тигър". Тоест - управляваш си Тигърчето и мачкаш съюзници. Малко е като на филм - сам с танка срещу целия свят, но какво да се прави. Ще има множество ъпгрейди и подобрения на танка, с напредването на кампанията (по-бързо презареждане, по-голяма точност и прочие).
Ще има много нови възможности за игра в мултиплейър. Въобще разработчиците казаха, че играта е предимно мултинасочена, като са добавени множество нови единици за игра с онлайн или мрежа. Има възможност кампанията да се минава co-op, тоест вие и някой друг играете кампанията на сингъла, но да се надяваме, че ще можем да пробваме всичко това. Дано защитите на играта не много жестоки, за да може по-скоро да се насладим на мултито.
Изненадващо поне а мен са сравнително ниските минимални изисквания - 512МВ РАМ, Пентиум 4 на 2 ГХз. Видеокарта - 64 МВ Рам
Тук може да прочетете повече ревюта, коментари, има много снимки и видеа.
След няколко часа живот и здраве ще съм я изтеглил и ще споделя личните си впечатления.
Company of Heroes успя да привлече внимание най-напред с графиката, но и като геймплей изпъкваше сред своите конкуренти със системата за поддържане на морала на единиците, иновативният начин за събиране на ресурси и адаптивната степен на трудност според уменията на играча. Като се имат предвид и завидните продажби, е направо чудо, че за разширението Relic са готови да поемат рискове, а не просто да допълнят оригинала с нова кампания – ако не в друга точка на Европа, с обичайното пресъздаване на тихоокеанските събития от Втората световна война.
Company of Heroes си сменя жанра
Макар по същество да остава реалновремева стратегия, добавката Tales of Valor ще изисква повече тактически умения при управлението на малобройна армия. Това повече ще я доближава до заглавия като Commandos. А поединичното ръководство на една от единиците в съответната перспектива ще смесва стратегическия елемент с този от шутърите. Авторите твърдят, че когато си пуснете играта, по визията веднага ще я идентифицирате като CoH, но във всяко друго отношение ще получите нещо съвсем ново.
Забравете за строенето на бази и събирането на ресурси по обичайните методи. В повечето от мисиите на Tales of Valor ще се занимавате със съвсем малобройни отряди, като в няколко нива цялата ви армия може да е само един танк с хората в него. Насочването на дулото ще е независимо от задаването на посока за движение, така че стрелбата по сгради и други цели ще е подобна на тази в шутърите от трето лице. Въпреки че всичко ще може да бъде изравнявано със земята, ще е разумно да не рушите каквото ви се изпречи на пътя, само защото ще можете. Ако в една мисия ръководите танка, в следващата неговите пътници може да се наложи да се крият и правят засади в сгради. Ще им е трудно, ако не сте оставили постройки за тази цел.
Това е ревюто от Замунда.
Какво е новото:
Ще има отделна кампания, в която играчът влиза в ролята на водач на "Тигър". Тоест - управляваш си Тигърчето и мачкаш съюзници. Малко е като на филм - сам с танка срещу целия свят, но какво да се прави. Ще има множество ъпгрейди и подобрения на танка, с напредването на кампанията (по-бързо презареждане, по-голяма точност и прочие).
Ще има много нови възможности за игра в мултиплейър. Въобще разработчиците казаха, че играта е предимно мултинасочена, като са добавени множество нови единици за игра с онлайн или мрежа. Има възможност кампанията да се минава co-op, тоест вие и някой друг играете кампанията на сингъла, но да се надяваме, че ще можем да пробваме всичко това. Дано защитите на играта не много жестоки, за да може по-скоро да се насладим на мултито.
Изненадващо поне а мен са сравнително ниските минимални изисквания - 512МВ РАМ, Пентиум 4 на 2 ГХз. Видеокарта - 64 МВ Рам
Тук може да прочетете повече ревюта, коментари, има много снимки и видеа.
След няколко часа живот и здраве ще съм я изтеглил и ще споделя личните си впечатления.
Comment