Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Цивилизация 4 излезе

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    to az si q podkarvam po drugiq nachin, no mnogo resurs tochi taka, a i vredi na comp-a
    "Щом не щеш мира, на ти секира"

    Comment


      #32
      Какъв ресурс "този"? И ако не е тайна - как вреди на компа?
      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
      Проект 22.06.1941 г.
      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

      Comment


        #33
        Igri kato AOE3, BF2, DOOM3 igraq na maximum nastroiki bez kakuvto i da bilo problem, a Civ4 mi cikli. Tova ne mi se struva normalno
        "Щом не щеш мира, на ти секира"

        Comment


          #34
          Е, наистина е странно значи. Но това не значи, че вреди на компа
          При мен върви горе-долу нормално, но не мога да я сравня с някоя от изброените от теб, просто защото не влизат в сферата ми на интереси и не съм си ги инсталирал.
          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
          Проект 22.06.1941 г.
          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

          Comment


            #35
            Ммм, защо трябва да се разваля играта не разбрах!? Я някой да се пробва да ми обясни!
            Проблемът на форума :damnyou:

            "Чети историята и като познаеш от нея суетата на тоя свят, научи се да го презираш"
            Паисий Хилендарски

            Comment


              #36
              Avatarx написа
              Ммм, защо трябва да се разваля играта не разбрах!? Я някой да се пробва да ми обясни!
              Тоест? Че не трябва да се модифицира ли?
              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
              Проект 22.06.1941 г.
              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

              Comment


                #37
                Камерер написа
                Тоест? Че не трябва да се модифицира ли?
                Имах предвид това модифициране се предполага, че ще бъде по добро от оригинала...пък аз не съм много сигурен, че точно така ще е! Вече ви доскуча оригиналната версия вероятно
                Проблемът на форума :damnyou:

                "Чети историята и като познаеш от нея суетата на тоя свят, научи се да го презираш"
                Паисий Хилендарски

                Comment


                  #38
                  Не, напротив. Не ни е доскучала. Обаче имам принципни възражения - във всичките версии на играта досега винаги е имало възможност изходът на сражение между някакъв легион или фаланга от една страна и пехотна част от началото на ХХ век да бъде в полза на древната част. Което лично мен ме дразни. Практически шанс за такова нещо в реалността просто няма. И съответно това ще бъде първото, което ще променя. А по-нататък ... зависи. Има едни политкоректни концепции и доста неща около културата и управлението, които ако е възможно - ще бъдат модифицирани
                  Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                  Проект 22.06.1941 г.
                  "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                  Comment


                    #39
                    Една от идеяти на модифицирането е да се напарви опит да се поправя тгрешките на създателите на играта. Тази игра, при все че ми е една от любимите, изобилства с подобни грешки и в тази си версия, следователно има твърде много какво дас е оправя чрез модифициране. Лошото е, че по-голямата част от грешните концепции не могат да се поправят по този път най-вероятно.
                    И да посоча - "грешки" и "грешни концепции" - не от гледна точка на геймплея сам по себе си, а от гледна точка на идеята на играта - да пресъздава еволюцията на цивилизациите.
                    Военните неточности са само малка част от азйзберга - въпиющ е случаят с религиите (от политкоректност са обезобразили самата концепция) или пък с технологичното развитие, да не говорим за реализацията на социалния модел (концепцията за "civics", която все пак е крачка напред спрямо предходните версии, но е твърде залеч от идеала).

                    Comment


                      #40
                      E на новия Цив май няма шанс легионер да ти пребие танк
                      "Щом не щеш мира, на ти секира"

                      Comment


                        #41
                        ДА, защото просто няма "легионери" като бойна единица (освен ако не броим специфичната за римляните "преторианец"). Но иначе подобен шанс има, макар и малък. По-същественото е, че танкът ще понася достатъчно големи загуби, прегазвайки да речем лонгбоумен или мечоносец.

                        Comment


                          #42
                          Практически обаче с бонусите дори и обикновения копиеносец може да докара силата си до 1/2 от тая на танка.
                          А нека вземем следния пример. Японски самурай (сила 8, мощ 6, 2 първи удара) и съвременна пехота (сила 20, мощ 16). Това значи, че оня древен отряд бойци с мечове атакува съвременния пехотинец ще може да му нанесе 2 удара първи и да го остави на изпарения, преди да започне истинския бой. Това са забавни нелепости просто.
                          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                          Проект 22.06.1941 г.
                          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                          Comment


                            #43
                            Дааа, вероятно ще трябва да се приложи разделяне по епохи на единиците и съответно по нива спрямо показателя "сила". Да речем - от неолита до късната античност силата да варира между 1 и 10. От Средновековието до Новото време - в порядъка 10 до 20. Х²Х век - 20 до 30. Първата половина на ХХ век - над 100. Съвременността - над 150.

                            Comment


                              #44
                              Вчера точно това изпробвах. Атакувах град, пазен от два Longbowman-а (сила 6, мощ 4, 1х първи удар) с мускетари (чиито качества бях вдигнал до сила 18, мощ 12). Първия мускетар си замина директно, въпреки три пъти по-голямата си сила, втория, борейки се със същия стрелец успя да победи, но остана на сила 0.5 от 18. И това при положение, че мускетарите игнорират укрепленията ... Което значи, че примерно стрелецът с арбалет на китайците (има два първи удара и е малко по-силен от longbowman-ите) би могъл да унищожи танк без особени проблеми

                              Мисля си, че трябва да направим разликите даже по-големи, но видях, че има сложени разни ограничения (сила 100) в някои файлове. Аз мога да ги махна от там, но може да се окаже, че подобни ограничения има и на други места. Например, ако първите единици имат сила 1-8, следващата ера да е в рамките на 9-25, по-следващата трябва да достига поне до 60 и т.н.
                              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                              Проект 22.06.1941 г.
                              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                              Comment


                                #45
                                Аз намерих някакви модове в тоя смисъл:
                                http://civilization4.filefront.com/f...on_4/Mods;6863

                                B Dive's Mod е нещо точно като твоето делене по епохи.
                                Аз пробвам сега Реализм мода, но освен някои хитринки (например за мускетарите трябва "ресурс" мускети, който се набавя построявайки сграда "Гънсмит" в някой град) и удължената като брой ходове игра, друго не видях.

                                ПП :tdown :mike: :evil: :grrr: :1087: :1087: още беснея, че туко що ми утрепаха 2 мек инфантри с рицар. Баси, толкова ли са тъпи, че още да си влачат тая боза в 4та версия! Помня още в първата как ми затриха батълшип с фаланга...
                                XV mile the sea brode is
                                From Turkey to the Ile of Rodez...

                                Comment

                                Working...
                                X