to az si q podkarvam po drugiq nachin, no mnogo resurs tochi taka, a i vredi na comp-a
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Цивилизация 4 излезе
Collapse
X
-
Какъв ресурс "този"? И ако не е тайна - как вреди на компа?Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Е, наистина е странно значи. Но това не значи, че вреди на компа
При мен върви горе-долу нормално, но не мога да я сравня с някоя от изброените от теб, просто защото не влизат в сферата ми на интереси и не съм си ги инсталирал.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Avatarx написаМмм, защо трябва да се разваля играта не разбрах!? Я някой да се пробва да ми обясни!Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Камерер написаТоест? Че не трябва да се модифицира ли?Проблемът на форума :damnyou:
"Чети историята и като познаеш от нея суетата на тоя свят, научи се да го презираш"
Паисий Хилендарски
Comment
-
Не, напротив. Не ни е доскучала. Обаче имам принципни възражения - във всичките версии на играта досега винаги е имало възможност изходът на сражение между някакъв легион или фаланга от една страна и пехотна част от началото на ХХ век да бъде в полза на древната част. Което лично мен ме дразни. Практически шанс за такова нещо в реалността просто няма. И съответно това ще бъде първото, което ще променя. А по-нататък ... зависи. Има едни политкоректни концепции и доста неща около културата и управлението, които ако е възможно - ще бъдат модифицираниМодератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Една от идеяти на модифицирането е да се напарви опит да се поправя тгрешките на създателите на играта. Тази игра, при все че ми е една от любимите, изобилства с подобни грешки и в тази си версия, следователно има твърде много какво дас е оправя чрез модифициране. Лошото е, че по-голямата част от грешните концепции не могат да се поправят по този път най-вероятно.
И да посоча - "грешки" и "грешни концепции" - не от гледна точка на геймплея сам по себе си, а от гледна точка на идеята на играта - да пресъздава еволюцията на цивилизациите.
Военните неточности са само малка част от азйзберга - въпиющ е случаят с религиите (от политкоректност са обезобразили самата концепция) или пък с технологичното развитие, да не говорим за реализацията на социалния модел (концепцията за "civics", която все пак е крачка напред спрямо предходните версии, но е твърде залеч от идеала).
Comment
-
Практически обаче с бонусите дори и обикновения копиеносец може да докара силата си до 1/2 от тая на танка.
А нека вземем следния пример. Японски самурай (сила 8, мощ 6, 2 първи удара) и съвременна пехота (сила 20, мощ 16). Това значи, че оня древен отряд бойци с мечове атакува съвременния пехотинец ще може да му нанесе 2 удара първи и да го остави на изпарения, преди да започне истинския бой. Това са забавни нелепости просто.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Дааа, вероятно ще трябва да се приложи разделяне по епохи на единиците и съответно по нива спрямо показателя "сила". Да речем - от неолита до късната античност силата да варира между 1 и 10. От Средновековието до Новото време - в порядъка 10 до 20. Х²Х век - 20 до 30. Първата половина на ХХ век - над 100. Съвременността - над 150.
Comment
-
Вчера точно това изпробвах. Атакувах град, пазен от два Longbowman-а (сила 6, мощ 4, 1х първи удар) с мускетари (чиито качества бях вдигнал до сила 18, мощ 12). Първия мускетар си замина директно, въпреки три пъти по-голямата си сила, втория, борейки се със същия стрелец успя да победи, но остана на сила 0.5 от 18. И това при положение, че мускетарите игнорират укрепленията ... Което значи, че примерно стрелецът с арбалет на китайците (има два първи удара и е малко по-силен от longbowman-ите) би могъл да унищожи танк без особени проблеми
Мисля си, че трябва да направим разликите даже по-големи, но видях, че има сложени разни ограничения (сила 100) в някои файлове. Аз мога да ги махна от там, но може да се окаже, че подобни ограничения има и на други места. Например, ако първите единици имат сила 1-8, следващата ера да е в рамките на 9-25, по-следващата трябва да достига поне до 60 и т.н.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Аз намерих някакви модове в тоя смисъл:
http://civilization4.filefront.com/f...on_4/Mods;6863
B Dive's Mod е нещо точно като твоето делене по епохи.
Аз пробвам сега Реализм мода, но освен някои хитринки (например за мускетарите трябва "ресурс" мускети, който се набавя построявайки сграда "Гънсмит" в някой град) и удължената като брой ходове игра, друго не видях.
ПП :tdown :mike: :evil: :grrr: :1087: :1087: още беснея, че туко що ми утрепаха 2 мек инфантри с рицар. Баси, толкова ли са тъпи, че още да си влачат тая боза в 4та версия! Помня още в първата как ми затриха батълшип с фаланга...XV mile the sea brode is
From Turkey to the Ile of Rodez...
Comment
Comment