Нека респективно разгледаме и тази игра за ВСВ, макар и тя много бегло да се допира до техническата реалистичност през този период.
Доколкото съм играл тази игра, а това не е малко, съм забелязал следните за мен сериозни грешки :
1. Стрелбата с автомат както винаги е напълно абсурдна - както казваме при нас , "надървяш" и падат главите. Ако беше взаимствана по някакъв начин от MOHAA, може би щеше да е по-приятна.
2. Стрелба с пушка и снайпер - това е може би най-баналното нещо относно стрелбата в тази игра. Когато стреляш с някое от тези оръжия, след съответен изтрел е нормално да се презареди пушката. Обаче по начина, по който това става в тази игра, направо ми се къса сърцето: "ръцете" които държат пушката две секунди след изтрела стоят и чакат нещо - какво е това нещо все още не мога да си обясня. После, с едно темпо, подходящо само за спортна стрелба, тези ръце започват да свалят пълнителя, и да вадят нов... чакай бе, та това е и ПО-БАВНО от спортната стрелба. Всичко това става за около 3 или 4 секунди... Тези момчета все пак "не" са на война, защо им е да бързат ??? Презареждат, все едно стрелят по зайци. Да не говорим в близък бой, колко е важно бързото презареждане !!!
3. Бронетехниката. Така, тука всеки път когато се сетя за тази част от играта, трябва да се смея. Няма как иначе. Тази игра иска да ми каже, че един танк Т-34 превъзхожда Тигъра в БЛИЗЪК бой !!! И то при фронтален обстрел и от двете страни !!! ХАХАХА, направо не си повярвях на очите, когато се качих в тази руска "великолепна" машин - освен, че е по-бърза от всеки друг танк в играта, Т-34 няма почти никакъв ОТКАТ когато стреля !!! Обаче когато се качиш в Тигър и тръгнеш напред, ти започваш да се клатиш по такъв начин, сякаш си на открите море в буря !!! И когато стрелнеш е кулминационния момент - Тигъра по такъв начин се накланя назад, че ако опиташ стрелба от наклонена позиция, можеш да рискуваш да се преобърнеш назад ... :lol: :lol: . За какво са тогава тези амортизатори на дулото ??? Виждал съм как стреля тази невероятна немска бойна машина, и със сигурност няма нищо общо с това което ще видите в играта, или вече сте видяли. Дори при самото набиване на спирачки докато се движя напред, Тигъра с невероятна сила се накланя напред и след това съответно назад и така нататък... Също така, ако някой обича комедиите, може само да влезе в Panzer 6-цата и да излезе срещу Т-34. Няма значение къде го целиш в тази игра всеки снаряд зима щети определени от зарче. Примерно с Panzer 4 съм падал от един снаряд от Т-34-ка. Обаче да ми говорят, че на Тигъра ще му взима по такъв начин damage, направо съм несъгласен. Ако не отправиш първи изтрел по вражески Т-34, можеш много зверски да загазиш... трябва да се надяваш на късмета си. Дори и да влизаш в гръб и да се целиш в двигателя (какъвто опит съм реализирал, и побеждавал с Тигъра само защото имах два изтрела преднина, след което разбира се останах на под 40 %), няма да ти помогне, ако не стреляш първи. Да не говорим, че там където на германците пуска Тигър, на руснаците пуска Т-34... МОЛЯ ??? От кога таза барака е достоен противник на немското супероръжие ??? Защот не е включена Пантерата в тази игра ??? Въобще BattleField 1942 е пълна с мистреии и невероятни нереалности.
Темата за авиацията въобще мисля да не я подхващам, защото вместо реална, тя е само комерсиализирана и улеснена. Най-малко пък за флотата ще говоря, където видимостта ти стига до 200 метра на хубаво време заради което не могат да съществуват приятни морски сражение между големите кораби развиващи се на растояние над 300 метра, все пак като му виждам носа, ще знам къде е центъра накораба, но само това остава да виждам... не повече.
Давайте мнения ако искате, аз си казах всички несъгласия с тази игра. :tup:
(Един технически въпрос - какъв е кода за онова емотикче, което си бие зверски главата в стената ??? Поне да го имам писмено за да мога да го ползвам и аз 8) )
Доколкото съм играл тази игра, а това не е малко, съм забелязал следните за мен сериозни грешки :
1. Стрелбата с автомат както винаги е напълно абсурдна - както казваме при нас , "надървяш" и падат главите. Ако беше взаимствана по някакъв начин от MOHAA, може би щеше да е по-приятна.
2. Стрелба с пушка и снайпер - това е може би най-баналното нещо относно стрелбата в тази игра. Когато стреляш с някое от тези оръжия, след съответен изтрел е нормално да се презареди пушката. Обаче по начина, по който това става в тази игра, направо ми се къса сърцето: "ръцете" които държат пушката две секунди след изтрела стоят и чакат нещо - какво е това нещо все още не мога да си обясня. После, с едно темпо, подходящо само за спортна стрелба, тези ръце започват да свалят пълнителя, и да вадят нов... чакай бе, та това е и ПО-БАВНО от спортната стрелба. Всичко това става за около 3 или 4 секунди... Тези момчета все пак "не" са на война, защо им е да бързат ??? Презареждат, все едно стрелят по зайци. Да не говорим в близък бой, колко е важно бързото презареждане !!!
3. Бронетехниката. Така, тука всеки път когато се сетя за тази част от играта, трябва да се смея. Няма как иначе. Тази игра иска да ми каже, че един танк Т-34 превъзхожда Тигъра в БЛИЗЪК бой !!! И то при фронтален обстрел и от двете страни !!! ХАХАХА, направо не си повярвях на очите, когато се качих в тази руска "великолепна" машин - освен, че е по-бърза от всеки друг танк в играта, Т-34 няма почти никакъв ОТКАТ когато стреля !!! Обаче когато се качиш в Тигър и тръгнеш напред, ти започваш да се клатиш по такъв начин, сякаш си на открите море в буря !!! И когато стрелнеш е кулминационния момент - Тигъра по такъв начин се накланя назад, че ако опиташ стрелба от наклонена позиция, можеш да рискуваш да се преобърнеш назад ... :lol: :lol: . За какво са тогава тези амортизатори на дулото ??? Виждал съм как стреля тази невероятна немска бойна машина, и със сигурност няма нищо общо с това което ще видите в играта, или вече сте видяли. Дори при самото набиване на спирачки докато се движя напред, Тигъра с невероятна сила се накланя напред и след това съответно назад и така нататък... Също така, ако някой обича комедиите, може само да влезе в Panzer 6-цата и да излезе срещу Т-34. Няма значение къде го целиш в тази игра всеки снаряд зима щети определени от зарче. Примерно с Panzer 4 съм падал от един снаряд от Т-34-ка. Обаче да ми говорят, че на Тигъра ще му взима по такъв начин damage, направо съм несъгласен. Ако не отправиш първи изтрел по вражески Т-34, можеш много зверски да загазиш... трябва да се надяваш на късмета си. Дори и да влизаш в гръб и да се целиш в двигателя (какъвто опит съм реализирал, и побеждавал с Тигъра само защото имах два изтрела преднина, след което разбира се останах на под 40 %), няма да ти помогне, ако не стреляш първи. Да не говорим, че там където на германците пуска Тигър, на руснаците пуска Т-34... МОЛЯ ??? От кога таза барака е достоен противник на немското супероръжие ??? Защот не е включена Пантерата в тази игра ??? Въобще BattleField 1942 е пълна с мистреии и невероятни нереалности.
Темата за авиацията въобще мисля да не я подхващам, защото вместо реална, тя е само комерсиализирана и улеснена. Най-малко пък за флотата ще говоря, където видимостта ти стига до 200 метра на хубаво време заради което не могат да съществуват приятни морски сражение между големите кораби развиващи се на растояние над 300 метра, все пак като му виждам носа, ще знам къде е центъра накораба, но само това остава да виждам... не повече.
Давайте мнения ако искате, аз си казах всички несъгласия с тази игра. :tup:
(Един технически въпрос - какъв е кода за онова емотикче, което си бие зверски главата в стената ??? Поне да го имам писмено за да мога да го ползвам и аз 8) )
Comment