С риск да си навлека божествения ти гняв Юлиане,ще ти подскажа ,за какво е цялата тупурдия.
Аз го писах ,но ти не си ме разбрал ,пак ще го пусна-"Малкото овчарче" определи тази драсканица за Умай ,защото татенцето -"Големия овчар" ,трябваше да бъде подкрепен в изследванията си за въображаемата богиня Умай.
Обаче , ти ни разправяш врели-некипели за хипотетични Куберови българи в Родопите-най-малкото ,което можеш да направиш е да подкрепиш хипотезата си с някакво ранно селище на българи в околността или да ни разкриеш някакво евентуално капище на тюркобългарите.Глупаво е Кубер ,който участва в сложни геополитически комбинации,поданиците на когото са над, да не казвам ,колко процента ,ако не 100%, да дойде в Родопите и да се кланя на тази драсканица.
Колкото до Лицето на България -Мадарския конник ,около него и в близост до него са намерени ни повече ,ни по малко от 44 плочки на "Хероса от Мармарития".Какъвто и да е произходът му ,там намираме преплитане на елинистично-трако-римски със сасанидско-ориенталски елементи,което характеризира и изобщо старобългарските художествени произведения от тази епоха.Малко ще се отклоня от темата, но тук му е мястото да кажа ,че един тюрк или славянин излязъл от някое блато, не може през 9-10-ти век. да направи изключителното, не само за Балканите ,но и за света уникално изкуство от рода на Преславската рисувана керамика.
Аз го писах ,но ти не си ме разбрал ,пак ще го пусна-"Малкото овчарче" определи тази драсканица за Умай ,защото татенцето -"Големия овчар" ,трябваше да бъде подкрепен в изследванията си за въображаемата богиня Умай.
Обаче , ти ни разправяш врели-некипели за хипотетични Куберови българи в Родопите-най-малкото ,което можеш да направиш е да подкрепиш хипотезата си с някакво ранно селище на българи в околността или да ни разкриеш някакво евентуално капище на тюркобългарите.Глупаво е Кубер ,който участва в сложни геополитически комбинации,поданиците на когото са над, да не казвам ,колко процента ,ако не 100%, да дойде в Родопите и да се кланя на тази драсканица.
Колкото до Лицето на България -Мадарския конник ,около него и в близост до него са намерени ни повече ,ни по малко от 44 плочки на "Хероса от Мармарития".Какъвто и да е произходът му ,там намираме преплитане на елинистично-трако-римски със сасанидско-ориенталски елементи,което характеризира и изобщо старобългарските художествени произведения от тази епоха.Малко ще се отклоня от темата, но тук му е мястото да кажа ,че един тюрк или славянин излязъл от някое блато, не може през 9-10-ти век. да направи изключителното, не само за Балканите ,но и за света уникално изкуство от рода на Преславската рисувана керамика.
Comment